Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00333974/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa serwisowa stacji uzdatniania wody przy ul. Wiejskiej w Malinowicach - Gmina Psary na rok 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PSARACH
1.3.) Oddział zamawiającego: Dąbie, ul. Dolna 1, 42-504 Będzin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276559220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbie, ul. Dolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-504
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 324281580
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.psary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_psary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa serwisowa stacji uzdatniania wody przy ul. Wiejskiej w Malinowicach - Gmina Psary na rok 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-035d2454-67da-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333974/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK485/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa Stacji Uzdatniania Wody w Malinowicach na terenie Gminy Psary. Wykonawca w ramach umowy zapewni wodę odpowiadającą wymaganiom wg. Rozporządzenia ministra Zdrowia z dnia 07 grudnia 2017r. (Dz. U. z 2020, poz. 2028), w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia.
Stacji Uzdatniania Wody w Malinowicach dostarcza wodę dla mieszkańców Gminy Psary w ilości około 730 000 m3/rok.
Dane charakterystyczne:
Stacja Uzdatniania Wody zlokalizowana na działce o numerze geodezyjnym 1183/3, obręb Malinowice,
u zbiegu ulic Słonecznej i Wiejskiej w Malinowicach. Pobór wód podziemnych z utworów karbońskich, kierunek spływu wód podziemnych jest na północny-wschód w stronę rzeki Pagor, dopływie Czarnej Przemszy. Woda ze studni SM-4 pod względem fizyko-chemicznym nie odpowiada normie dla wód pitnych i musi być uzdatniana. Pod względem bakteriologicznym woda spełnia warunki normy. Technologia uzdatniania wody składa się z następujących procesów:
- magazynowanie wody surowej w zbiorniku,
- napowietrzanie,
- tłoczenie wody w układ filtrów,
- filtracja odżelaziająca i odżelaziająco - odmanganiająca,
- dezynfekcja wody podchlorynem sodu,
- ponowne magazynowanie wody uzdatnionej,
- tłoczenie wody do sieci.
Do obowiązków Wykonawcy należą następujące czynności:
1. Dostawa podchlorynu sodu w ilościach niezbędnych do prawidłowego działania SUW;
2. Nadzór nad pracą Stacji Uzdatniania Wody przez serwis internetowy;
3. Zakup i wymianę pomp dozujących w przypadku ich uszkodzenia;
4. Wymianę filtrów w dmuchawie;
5. Wymianę separatora oleju w sprężarce minimum co 750 h;
6. Wymianę oleju w sprężarce minimum co 500 h,
7. Wymianę filtrów sprężonego powietrza,
8. Wymianę uszczelnień i łożyska w pompach w razie zużycia;
9. Stały 24 - godzinny nadzór nad pracą Stacji Uzdatniania Wody uwzględniając dni wolne od pracy oraz dni Świąteczne;
10. Usuwanie osadów ze zbiornika wód popłucznych raz w tygodniu;
11.W razie konieczności wymiana zapasowej pompy głębinowej zlokalizowanej w SUW;
12. Wymiana wszystkich przepustnic w czterech filtrach;
13.Wykonanie przeglądów zbiorników wody czystej, wody surowej oraz popłuczyn i wykonanie w razie konieczności niezbędnych napraw i wymian;
14. Co miesięczne przedkładanie w siedzibie Zamawiającego:
- kart pomiaru manganu i żelaza na filtrach oraz na sieci ( woda surowa i woda wychodząca na sieć);
- rejestracja wydajności pompy głębinowej oraz poziomu lustra dynamicznego studni;
- protokołu przeglądu Stacji Uzdatniania Wody;
15. Przedstawienie decyzji P.P.I.S. w Dąbrowie Górniczej w sprawie stosowania podchlorynu sodu w procesie uzdatniania wody w Stacji Uzdatniania Wody w oparciu o atest higieniczny N.I.Z.P. – P.Z.H. w Warszawie;
16. Przedstawienie poniesionych wydatków, materiałów potrzebnych do obsługi Stacji Uzdatniania Wody na koniec roku 2022;
17. W razie konieczności wymiana pomp pośrednich;
18. W razie konieczności wymiana falowników na zestawach hydroforowych;
19. W razie konieczności modernizacja szafy sterowniczej pomp;
20. Wszystkie inne wyżej nieopisane czynności związane z prawidłowym funkcjonowaniem Stacji Uzdatniania Wody.
W skład usługi wchodzą wszystkie części podlegające wymianie, podchloryn sodu, transport
oraz usługa serwisowa.
Obsługa serwisowa dyspozycyjna całodobowo nie wyłączając sobót, niedziel oraz świąt – czas reakcji od wystąpienia awarii na stacji uzdatniania wody do 2 godzin.
Wykonawca przyjmując do wykonania w/w zamówienie zobowiązany jest wykonać je ze szczególną starannością i dokładnością zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65130000-3 - Obsługa stacji wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FluidControl Service Sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242813980
7.3.3) Ulica: Wiązowa 5
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-175
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Ochrona Targowiska Miejskiego w Będzinie przy ul. Gzichowskiej.
- MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA SIECI I URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH NA TERENIE GMINY KONECK
- Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej urządzeń sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Secemin
- BIEŻĄCA OBSŁUGA I KONSERWACJA STACJI UZDATNIANIA WODY WRAZ Z ISTNIEJĄCĄ SIECIĄ WODOCIĄGOWĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2025 r.
więcej: Obsługa stacji wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.