Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00597131/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont zabytkowego budynku MOPS w Ciechocinku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 19
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@ciechocinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e48bb3d8-e9c1-4097-bbde-9f80a9a3d0861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont zabytkowego budynku MOPS w Ciechocinku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e48bb3d8-e9c1-4097-bbde-9f80a9a3d086
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024281/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont zabytkowego budynku MOPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac do wykonania obejmuje między innymi:
1) roboty przygotowawcze,
2) wykonanie prac określonych szczegółowo w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
3) opracowanie i zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem na drogach gminnych zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
4) przeprowadzenie wszelkich wymaganych prób i pomiarów.
Szczegółowe dane techniczne zawiera dokumentacja. Dopuszcza się materiały i urządzenia innych producentów niż wykazane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zastosowania rozwiązań równoważnych tj. wykonanych z tego samego materiału, o niegorszych parametrach technicznych oraz wizualnie podobnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1085599,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10130000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1085599,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: >> NOVAPOL << PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870020405
7.3.3) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 71 A
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Część robót dekarskich
2. Część robót blacharskich
3. Roboty murarsko-tynkarskie
4. Stolarka budowlana
5. Wzmocnienie fundamentów
6. Roboty stolarskie
7. Zabudowy STG
8. Roboty ślusarskie
9. Instalacja odgromowa
10. Instalacja klimatyzacji – ofertowania.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NOVAPOL" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"NOVAPOL" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1085599,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Dostawa zestawu do zajęć przyrodniczo-outdoorowych w Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Ciechocinku
- Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw oraz owoców, warzyw mrożonych, pierogów
- Sukcesywne dostawy wyrobów sanitarnych, grzejników oraz materiałów hydraulicznych, grzewczych, rur i osprzętu dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 3 zadaniach
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.