eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto LubawskieBudowa stacji uzdatniania wody przy ulicy Makuszyńskiego w Nowym Mieście Lubawskim.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa stacji uzdatniania wody przy ulicy Makuszyńskiego w Nowym Mieście Lubawskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA NOWE MIASTO LUBAWSKIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118885

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

1.4.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.4.7.) Numer telefonu: +48564729629

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umnowemiasto.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umnowemiasto.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090800

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00062342/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Budowa Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Makuszyńskiego w Nowym Mieście Lubawskim, polegająca na budowie budynku stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną podziemną, zbiornikami na wodę, drogami i chodnikami wewnętrznymi, ogrodzeniem działki, obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
a) stała obsługa geodezyjna, roboty przygotowawcze, niwelacja terenu wraz z robotami ziemnymi oraz wywozem urobku i pozostałych odpadów (utylizacja odpadów zgodnie z przepisami),
b) budowa budynku technologicznego SUW z dwoma garażami, pomieszczeniami technicznymi
i socjalnymi, budynek posadowiony na żelbetowych ławach fundamentowych wylewanych na mokro, ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych M6 na zaprawie cementowej, ściany kanałów wewnętrznych gr 15 cm wylewane z betonu B15, ściany nadziemia – nośne z ceramiki poryzowanej gr 25 cm na zaprawie klejowej od zewnątrz ocieplone styropianem gr 15 cm wykończonym metodą bezspoinową, ścianki działowe gr 12 cm z gazobetonu na zaprawie klejowej, wieńce tradycyjne żelbetowe obwodowo na ścianach zewnętrznych- wieńce sprawują również rolę nadproży okiennych i drzwiowych w ścianach zewnętrznych hali SUW, strop gęstożebrowy prefabrykowany typu Terriva I, konstrukcja dachowa stalowa z wiązarów pełnych z dwuteownika IPE 320, pokrycie dachowe płytą warstwową KS1000X-deck TR20 gr 80 mm z blachy 0,9mm, fundamenty pod urządzenia zbrojone podwójną siatką górą i dołem oraz prętami fi 12 ze stali 34GS zalewanych betonem na grubość 35 cm, powierzchnia kubaturowa ok 416,0 m3,
c) zakup i montaż dwóch zbiorników żelbetowych na wodę czystą o pojemności 300 m3 każdy, z instalacją wodociągową napełniania i spuszczania wody, średnica wewnętrzna DN=10,5 m i wysokość 4,0m, konstrukcja z prefabrykowanych elementów ściennych (wycinków walca) ustawionych i zespolonych na monolitycznych płytach dennych z betonu B25, z ułożeniem ręcznym i zagęszczeniem betonu na grubość 30 cm oraz z płyt stropowych opartych na ścianach i podpartych na środkowym słupie, elementy ścienne zespolone są między sobą połączeniami pętlowymi z prętów żebrowanych zalanych betonem, natomiast z monolityczną płytą denną wieńcem obwodowym betonowym po zmontowaniu prefabrykatów, zbiorniki 214 m2,
d) zakup i montaż prefabrykowanego zbiornika komory zasuw,
e) wykonanie utwardzenia wewnętrznych placów manewrowych i dróg oraz chodników z kostki betonowej gr 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowa z betonu C16/20 z wcześniejszym wzmocnieniem podłoża kruszywem stabilizowanym cementem, obramowane krawężnikiem betonowym na ławach z betonu, utwardzenia pow. ok 680,0 m2,
f) wykonanie w skarpie terenowych schodów betonowych prefabrykowanych,
g) budowę zewnętrznych instalacji i przyłączy wodociągowych– dostarczenie wody surowej za pomocą przewodów tłocznych z rur PE100 i włączenie się w istniejące studnie, które zakończone są innymi średnicami przewodów, do przesyłu wody na odcinku SUW-zbiorniki wyrównawcze- zestaw pompowy hydroforowy zastosowanie będą miały przewody PE100 DN200x11,9, SDR17, PN10 wraz z uzbrojeniem w zasuwy odcinające, tłoczenie wody uzdatnionej do sieci zewnętrznej zestawem pompowo hydroforowym zamontowanym w SUW przewodem z rur PE100, DN250x14,8, SDR17, PN10 i włączonym w istniejący przewód w rur PCV400,
h) wykonanie spustu wody ze zbiorników wyrównawczych przewodem z rur PE100, DN 250x14,8, SDR17, PE10 do studzienki rewizyjnej kanalizacji deszczowej,
i) budowa kanalizacji sanitarnej, włączonej do istniejącej ks w ul. Makuszyńskiego, wykonanie z rur PVC SN8, odpływy ks wyposażyć w klapy zamykające, długość przewodów ok 54,0 mb,
j) budowa kanalizacji deszczowej, włączonej do istniejącej kd w ul. Makuszyńskiego, wykonanie z rur PVC SN8 długość przewodów ok 138,0 mb,
k) budowa kanalizacji i uzbrojenia dla wód popłucznych,
l) budowę zewnętrznych instalacji elektrycznych zasilania, sterowania i pomiarów oraz transmisji danych pomiędzy Stacja Uzdatniania Wody a Dyspozytornią Oczyszczalni Ścieków,
m) budowa i montaż rozdzielnicy „RG” SUW, rozdzielnic zasilająco- sterowniczych układu technologicznego „RST” „RZS”,
n) wykonanie instalacji elektrycznych potrzeb własnych budynku SUW (agregat prądotwórczy),
o) wykonanie instalacji oświetlenia obiektu, gniazd wtyczkowych, instalacji siłowych, instalacji alarmowych,
p) wykonanie instalacji elektrycznych układu technologicznego, zasilania i sterowania urządzeniami technicznymi,
q) wykonanie instalacji przeciwpożarowej, ochrony odgromowej i przepięciowej,
r) budowa instalacji monitoringu CCTV 4 kpl,
s) zakup i montaż instalacji sygnalizacji włamania,
t) budowa oświetlenia zewnętrznego – 3 lampy wolnostojące, typu parkowego, słup wysokości 2,9 m z jedną oprawą 75W z kloszem,
u) budowę ogrodzenia działki wraz z bramą wjazdową i furtką, brama wjazdowa z napędem elektrycznym, furtka z elektrozaczepem i samozamykaczem, ogrodzenie elementami systemowymi i prefabrykowanymi od trzech stron działki– zabezpieczenie antykorozyjne– ocynkowanie i powłoka poliestrowa w kolorze szarym, od strony zachodniej projektowane jest ogrodzenie o podwyższonym standardzie- tzw. posesyjne, stalowe w systemie LUX, elementy stalowe osadzone będą między słupkami murowanymi z cegły klinkierowej w kolorze żółtym (piaskowym) spoinowanymi, cokół ogrodzenia do wykonania ponad gruntem z cegły klinkierowej na fundamencie betonowym na głębokość min 80 cm, pod słupkami min 100 cm,
v) uporządkowanie terenu po zakończonych robotach budowlanych oraz zagospodarowanie terenów nieutwardzonych i niezabudowanych zielenią trawiastą oraz krzewami:
− trawniki dywanowe na terenie płaskim siewem bez nawożenia ok 920,0 m2,
− trawniki dywanowe siewem na skarpach bez nawożenia ok 414,0 m2,
− kosodrzewiny 5 szt.,
− berberysy 9 szt.,
− szczodrzeniec wczesny 8 szt.,
− żylistek szorstki 8 szt.,
− rododendron miniaturowy 8 szt.
2. Zamawiający wyszczególnia następujące etapy prac:
a) etap 1 – dostawa materiałów o wartości nie mniejszej 5 % wartości przedmiotu zamówienia jednak nie większej niż wkład własny Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia – w terminie do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
b) etap 2 – dostawa materiałów o wartości nie wyższej niż 50 % wartości przedmiotu zamówienia do realizacji przedmiotu zamówienia – w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
c) etap 3 – wykonanie pozostałej części przedmiotu zamówienia – w terminie do 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do niniejszej SWZ.
4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SWZ.
5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
UWAGA: W przypadku, gdy w dokumentacji dany produkt/materiał został określony nazwą własną, należy go traktować jako wyznacznik minimalnych parametrów.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.5 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej.
8. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wymienionych w poprzednim punkcie zawarto w pkt 5.9 SWZ.

Po zmianie:
1. Budowa Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Makuszyńskiego w Nowym Mieście Lubawskim, polegająca na budowie budynku stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną podziemną, zbiornikami na wodę, drogami i chodnikami wewnętrznymi, ogrodzeniem działki, obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
a) stała obsługa geodezyjna, roboty przygotowawcze, niwelacja terenu wraz z robotami ziemnymi oraz wywozem urobku i pozostałych odpadów (utylizacja odpadów zgodnie z przepisami),
b) budowa budynku technologicznego SUW z dwoma garażami, pomieszczeniami technicznymi
i socjalnymi, budynek posadowiony na żelbetowych ławach fundamentowych wylewanych na mokro, ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych M6 na zaprawie cementowej, ściany kanałów wewnętrznych gr 15 cm wylewane z betonu B15, ściany nadziemia – nośne z ceramiki poryzowanej gr 25 cm na zaprawie klejowej od zewnątrz ocieplone styropianem gr 15 cm wykończonym metodą bezspoinową, ścianki działowe gr 12 cm z gazobetonu na zaprawie klejowej, wieńce tradycyjne żelbetowe obwodowo na ścianach zewnętrznych- wieńce sprawują również rolę nadproży okiennych i drzwiowych w ścianach zewnętrznych hali SUW, strop gęstożebrowy prefabrykowany typu Terriva I, konstrukcja dachowa stalowa z wiązarów pełnych z dwuteownika IPE 320, pokrycie dachowe płytą warstwową KS1000X-deck TR20 gr 80 mm z blachy 0,9mm, fundamenty pod urządzenia zbrojone podwójną siatką górą i dołem oraz prętami fi 12 ze stali 34GS zalewanych betonem na grubość 35 cm, powierzchnia kubaturowa ok 416,0 m3,
c) zakup i montaż dwóch zbiorników żelbetowych na wodę czystą o pojemności 300 m3 każdy, z instalacją wodociągową napełniania i spuszczania wody, średnica wewnętrzna DN=10,5 m i wysokość 4,0m, konstrukcja z prefabrykowanych elementów ściennych (wycinków walca) ustawionych i zespolonych na monolitycznych płytach dennych z betonu B25, z ułożeniem ręcznym i zagęszczeniem betonu na grubość 30 cm oraz z płyt stropowych opartych na ścianach i podpartych na środkowym słupie, elementy ścienne zespolone są między sobą połączeniami pętlowymi z prętów żebrowanych zalanych betonem, natomiast z monolityczną płytą denną wieńcem obwodowym betonowym po zmontowaniu prefabrykatów, zbiorniki 214 m2,
d) zakup i montaż prefabrykowanego zbiornika komory zasuw,
e) wykonanie utwardzenia wewnętrznych placów manewrowych i dróg oraz chodników z kostki betonowej gr 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowa z betonu C16/20 z wcześniejszym wzmocnieniem podłoża kruszywem stabilizowanym cementem, obramowane krawężnikiem betonowym na ławach z betonu, utwardzenia pow. ok 680,0 m2,
f) wykonanie w skarpie terenowych schodów betonowych prefabrykowanych,
g) budowę zewnętrznych instalacji i przyłączy wodociągowych– dostarczenie wody surowej za pomocą przewodów tłocznych z rur PE160 i włączenie się w istniejące studnie, które zakończone są innymi średnicami przewodów, do przesyłu wody na odcinku SUW-zbiorniki wyrównawcze- zestaw pompowy hydroforowy zastosowanie będą miały przewody PE200 DN200x11,9, SDR17, PN10 wraz z uzbrojeniem w zasuwy odcinające, tłoczenie wody uzdatnionej do sieci zewnętrznej zestawem pompowo hydroforowym zamontowanym w SUW przewodem z rur PE250, DN250x14,8, SDR17, PN10 i włączonym w istniejący przewód w rur PCV400,
h) wykonanie spustu wody ze zbiorników wyrównawczych przewodem z rur PE250, DN 250x14,8, SDR17, PE10 do studzienki rewizyjnej kanalizacji deszczowej,
i) budowa kanalizacji sanitarnej, włączonej do istniejącej ks w ul. Makuszyńskiego, wykonanie z rur PVC SN8, odpływy ks wyposażyć w klapy zamykające, długość przewodów ok 54,0 mb,
j) budowa kanalizacji deszczowej, włączonej do istniejącej kd w ul. Makuszyńskiego, wykonanie z rur PVC SN8 długość przewodów ok 138,0 mb,
k) budowa kanalizacji i uzbrojenia dla wód popłucznych,
l) budowę zewnętrznych instalacji elektrycznych zasilania, sterowania i pomiarów oraz transmisji danych pomiędzy Stacja Uzdatniania Wody a Dyspozytornią Oczyszczalni Ścieków,
m) budowa i montaż rozdzielnicy „RG” SUW, rozdzielnic zasilająco- sterowniczych układu technologicznego „RST” „RZS”,
n) wykonanie instalacji elektrycznych potrzeb własnych budynku SUW (agregat prądotwórczy),
o) wykonanie instalacji oświetlenia obiektu, gniazd wtyczkowych, instalacji siłowych, instalacji alarmowych,
p) wykonanie instalacji elektrycznych układu technologicznego, zasilania i sterowania urządzeniami technicznymi,
q) wykonanie instalacji przeciwpożarowej, ochrony odgromowej i przepięciowej,
r) budowa instalacji monitoringu CCTV 4 kpl,
s) zakup i montaż instalacji sygnalizacji włamania,
t) budowa oświetlenia zewnętrznego – 3 lampy wolnostojące, typu parkowego, słup wysokości 2,9 m z jedną oprawą 75W z kloszem,
u) budowę ogrodzenia działki wraz z bramą wjazdową i furtką, brama wjazdowa z napędem elektrycznym, furtka z elektrozaczepem i samozamykaczem, ogrodzenie elementami systemowymi i prefabrykowanymi od trzech stron działki– zabezpieczenie antykorozyjne– ocynkowanie i powłoka poliestrowa w kolorze szarym, od strony zachodniej projektowane jest ogrodzenie o podwyższonym standardzie- tzw. posesyjne, stalowe w systemie LUX, elementy stalowe osadzone będą między słupkami murowanymi z cegły klinkierowej w kolorze żółtym (piaskowym) spoinowanymi, cokół ogrodzenia do wykonania ponad gruntem z cegły klinkierowej na fundamencie betonowym na głębokość min 80 cm, pod słupkami min 100 cm,
v) uporządkowanie terenu po zakończonych robotach budowlanych oraz zagospodarowanie terenów nieutwardzonych i niezabudowanych zielenią trawiastą oraz krzewami:
− trawniki dywanowe na terenie płaskim siewem bez nawożenia ok 920,0 m2,
− trawniki dywanowe siewem na skarpach bez nawożenia ok 414,0 m2,
− kosodrzewiny 5 szt.,
− berberysy 9 szt.,
− szczodrzeniec wczesny 8 szt.,
− żylistek szorstki 8 szt.,
− rododendron miniaturowy 8 szt.
2. Zamawiający wyszczególnia następujące etapy prac:
a) etap 1 – dostawa materiałów o wartości nie mniejszej 5 % wartości przedmiotu zamówienia jednak nie większej niż wkład własny Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia – w terminie do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
b) etap 2 – dostawa materiałów o wartości nie wyższej niż 50 % wartości przedmiotu zamówienia do realizacji przedmiotu zamówienia – w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
c) etap 3 – wykonanie pozostałej części przedmiotu zamówienia – w terminie do 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do niniejszej SWZ.
4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SWZ.
5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
UWAGA: W przypadku, gdy w dokumentacji dany produkt/materiał został określony nazwą własną, należy go traktować jako wyznacznik minimalnych parametrów.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.5 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej.
8. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wymienionych w poprzednim punkcie zawarto w pkt 5.9 SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-03-25 10:00

Po zmianie:
2022-03-28 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-03-25 10:30

Po zmianie:
2022-03-28 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-04-23

Po zmianie:
2022-04-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.