eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto LubawskieBudowa stacji uzdatniania wody przy ulicy Makuszyńskiego w Nowym Mieście Lubawskim.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody przy ulicy Makuszyńskiego w Nowym Mieście Lubawskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA NOWE MIASTO LUBAWSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48564729629

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umnowemiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umnowemiasto.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji uzdatniania wody przy ulicy Makuszyńskiego w Nowym Mieście Lubawskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d52cdad2-88b4-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026026/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa stacji uzdatniania wody przy ulicy Makuszyńskiego w Nowym Mieście Lubawskim.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

umnowemiasto.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://umnowemiasto.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Instrukcja dla Wykonawców dotycząca platformy znajduje się na stronie https://umnowemiasto.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 12.6:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie; https://umnowemiasto.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
b) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie lub postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
d) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
12.4. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
12.5. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
12.6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
f) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj.: w .txt, .rtf, .pdf ,xps, .odt, ods, odp, .doc, xls, ppt, .docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiający rekomenduje w szczególności .pdf, .doc, .docx, .odt.
g) rozmiar plików określonych w ppkt f nie może przekroczyć 100 MB.
12.7. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
12.8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
Z uwagi na ograniczenia il. znaków szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne zawarto wSWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „Rozporządzeniem” lub „RODO” informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska reprezentowana przez
Burmistrza Nowego Miasta Lubawskiego z siedzibą w Nowym Mieście Lubawskim przy ulicy Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, telefon kontaktowy: 56 4729610, adres poczty elektronicznej:
urzad@umnowemiasto.pl.
2. Administrator danych osobowych informuje, iż został powołany Inspektor ochrony danych, którego funkcję pełni Pan Mariusz Kwaśnik. Kontakt z Inspektorem jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@umnowemiasto.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora danych, wskazany powyżej.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 zł netto w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych na budowę stacji uzdatniania wody przy ulicy Makuszyńskiego w Nowym Mieście Lubawskim, wyłonienia Wykonawcy, realizacji umowy, ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.
4. Administrator będzie przetwarzać Państwa dane osobowe na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z:
a) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,
b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
c) ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
W zakresie danych dotyczących wyroków skazujących i czynów zabronionych (art. 10 RODO) w
sytuacji żądania przez Zamawiającego przedstawienia dowodów na potwierdzenie podstaw do braku wykluczania w związku z art. 108, 124 ust. 1, art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wskazane dane będą również przetwarzane w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej do upływu terminu na ich wniesienia w związku z art. 18 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,
2) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy.
Pani/ Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. ust. 1 lit. b RODO będziemy przetwarzać jeśli jest
Pani/ Pan stroną umowy.
3) art. 6 ust. 1 lit. f RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie
uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią.
Pani/ Pana dane, w związku z tym, że jest Pani/ Pan pracownikiem, współpracownikiem Wykonawcy
będą przetwarzane w celach kontaktowych w związku z komunikacją z potencjalnym Zleceniobiorcą,
podjęciem czynności przed zawarciem umowy a także czynności związanych z realizacją umowy.
Na tej podstawie będziemy również przetwarzać Pani / Pana dane w związku z obroną przed
ewentualnymi roszczeniami.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty zainteresowane, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Odbiorcami Pani/ Pana danych będą również podmioty, z którymi współpracuje Administrator: - z uwagi na ograniczenia ilości znaków treść klauzuli informacyjnej zawarto w pkt 24 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. Pani/ Pana dane osobowe, zostały pozyskane od Oferenta biorącego udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 zł netto w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych na budowę stacji uzdatniania wody przy ulicy Makuszyńskiego w Nowym Mieście Lubawskim.
7. Będziemy przetwarzać następujące Pani/ Pana dane osobowe: imię i nazwisko, pełnioną funkcję,
stanowisko, nazwę i adres firmy/instytucji, którą Pani/ Pan reprezentuje, numer telefonu, adres email.
Mogą wystąpić przypadki w których Administrator będzie przetwarzał dane: numer uprawnień
zawodowych, dane zawarte w udzielanych pełnomocnictwach, informacje dotyczące doświadczenia
zawodowego, numer rachunku bankowego, opinie związane z realizacją umowy.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynikającym
bezpośrednio z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi warunek
uczestnictwa w postępowaniu oraz gdy dana oferta zostanie wybrana jest warunkiem zawarcia umowy.
Niepodanie danych może skutkować brakiem zakwalifikowania do uczestnictwa w postępowaniu.
9. Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata,
Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres
obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Administrator przechowuje dokumentację konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników
konkursu w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej
nienaruszalność i możliwość odczytania.
10. Administrator danych osobowych oświadcza i zapewnia, że stosowane przez Niego środki
osobowych odpowiadają wymaganiom określonym w RODO, w szczególności postanowieniom art. 32 RODO.
11. Posiada Pani/Pan prawo do:
1) żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii na podstawie
art. 15 RODO*,
2) sprostowania danych osobowych na podstawie art. 16 RODO**,
3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***.
4) usunięcia danych osobowych, w sytuacji gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa wskazanego w art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 17 RODO),
5) przenoszenia danych osobowych, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
RODO oraz przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO),
6) sprzeciwu wobec przetwarzania danych Pani/Pana dotyczących, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO (art. 21 RODO).
Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, z których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów
RODO. Z praw tych może Pani/Pan skorzystać składając wniosek u Administratora.
12. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu
Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
13. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w
formie profilowania.
14. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji
międzynarodowej.
Wyjaśnienia do "*", "**" oraz "***" z uwagi na ograniczenia ilości znaków kompletna treść klauzuli
informacyjnej znajduje się w pkt 24 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PI.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Budowa Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Makuszyńskiego w Nowym Mieście Lubawskim, polegająca na budowie budynku stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną podziemną, zbiornikami na wodę, drogami i chodnikami wewnętrznymi, ogrodzeniem działki, obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
a) stała obsługa geodezyjna, roboty przygotowawcze, niwelacja terenu wraz z robotami ziemnymi oraz wywozem urobku i pozostałych odpadów (utylizacja odpadów zgodnie z przepisami),
b) budowa budynku technologicznego SUW z dwoma garażami, pomieszczeniami technicznymi
i socjalnymi, budynek posadowiony na żelbetowych ławach fundamentowych wylewanych na mokro, ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych M6 na zaprawie cementowej, ściany kanałów wewnętrznych gr 15 cm wylewane z betonu B15, ściany nadziemia – nośne z ceramiki poryzowanej gr 25 cm na zaprawie klejowej od zewnątrz ocieplone styropianem gr 15 cm wykończonym metodą bezspoinową, ścianki działowe gr 12 cm z gazobetonu na zaprawie klejowej, wieńce tradycyjne żelbetowe obwodowo na ścianach zewnętrznych- wieńce sprawują również rolę nadproży okiennych i drzwiowych w ścianach zewnętrznych hali SUW, strop gęstożebrowy prefabrykowany typu Terriva I, konstrukcja dachowa stalowa z wiązarów pełnych z dwuteownika IPE 320, pokrycie dachowe płytą warstwową KS1000X-deck TR20 gr 80 mm z blachy 0,9mm, fundamenty pod urządzenia zbrojone podwójną siatką górą i dołem oraz prętami fi 12 ze stali 34GS zalewanych betonem na grubość 35 cm, powierzchnia kubaturowa ok 416,0 m3,
c) zakup i montaż dwóch zbiorników żelbetowych na wodę czystą o pojemności 300 m3 każdy, z instalacją wodociągową napełniania i spuszczania wody, średnica wewnętrzna DN=10,5 m i wysokość 4,0m, konstrukcja z prefabrykowanych elementów ściennych (wycinków walca) ustawionych i zespolonych na monolitycznych płytach dennych z betonu B25, z ułożeniem ręcznym i zagęszczeniem betonu na grubość 30 cm oraz z płyt stropowych opartych na ścianach i podpartych na środkowym słupie, elementy ścienne zespolone są między sobą połączeniami pętlowymi z prętów żebrowanych zalanych betonem, natomiast z monolityczną płytą denną wieńcem obwodowym betonowym po zmontowaniu prefabrykatów, zbiorniki 214 m2,
d) zakup i montaż prefabrykowanego zbiornika komory zasuw,
e) wykonanie utwardzenia wewnętrznych placów manewrowych i dróg oraz chodników z kostki betonowej gr 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowa z betonu C16/20 z wcześniejszym wzmocnieniem podłoża kruszywem stabilizowanym cementem, obramowane krawężnikiem betonowym na ławach z betonu, utwardzenia pow. ok 680,0 m2,
f) wykonanie w skarpie terenowych schodów betonowych prefabrykowanych,
g) budowę zewnętrznych instalacji i przyłączy wodociągowych– dostarczenie wody surowej za pomocą przewodów tłocznych z rur PE100 i włączenie się w istniejące studnie, które zakończone są innymi średnicami przewodów, do przesyłu wody na odcinku SUW-zbiorniki wyrównawcze- zestaw pompowy hydroforowy zastosowanie będą miały przewody PE100 DN200x11,9, SDR17, PN10 wraz z uzbrojeniem w zasuwy odcinające, tłoczenie wody uzdatnionej do sieci zewnętrznej zestawem pompowo hydroforowym zamontowanym w SUW przewodem z rur PE100, DN250x14,8, SDR17, PN10 i włączonym w istniejący przewód w rur PCV400,
h) wykonanie spustu wody ze zbiorników wyrównawczych przewodem z rur PE100, DN 250x14,8, SDR17, PE10 do studzienki rewizyjnej kanalizacji deszczowej,
i) budowa kanalizacji sanitarnej, włączonej do istniejącej ks w ul. Makuszyńskiego, wykonanie z rur PVC SN8, odpływy ks wyposażyć w klapy zamykające, długość przewodów ok 54,0 mb,
j) budowa kanalizacji deszczowej, włączonej do istniejącej kd w ul. Makuszyńskiego, wykonanie z rur PVC SN8 długość przewodów ok 138,0 mb,
k) budowa kanalizacji i uzbrojenia dla wód popłucznych,
l) budowę zewnętrznych instalacji elektrycznych zasilania, sterowania i pomiarów oraz transmisji danych pomiędzy Stacja Uzdatniania Wody a Dyspozytornią Oczyszczalni Ścieków,
m) budowa i montaż rozdzielnicy „RG” SUW, rozdzielnic zasilająco- sterowniczych układu technologicznego „RST” „RZS”,
n) wykonanie instalacji elektrycznych potrzeb własnych budynku SUW (agregat prądotwórczy),
o) wykonanie instalacji oświetlenia obiektu, gniazd wtyczkowych, instalacji siłowych, instalacji alarmowych,
p) wykonanie instalacji elektrycznych układu technologicznego, zasilania i sterowania urządzeniami technicznymi,
q) wykonanie instalacji przeciwpożarowej, ochrony odgromowej i przepięciowej,
r) budowa instalacji monitoringu CCTV 4 kpl,
s) zakup i montaż instalacji sygnalizacji włamania,
t) budowa oświetlenia zewnętrznego – 3 lampy wolnostojące, typu parkowego, słup wysokości 2,9 m z jedną oprawą 75W z kloszem,
u) budowę ogrodzenia działki wraz z bramą wjazdową i furtką, brama wjazdowa z napędem elektrycznym, furtka z elektrozaczepem i samozamykaczem, ogrodzenie elementami systemowymi i prefabrykowanymi od trzech stron działki– zabezpieczenie antykorozyjne– ocynkowanie i powłoka poliestrowa w kolorze szarym, od strony zachodniej projektowane jest ogrodzenie o podwyższonym standardzie- tzw. posesyjne, stalowe w systemie LUX, elementy stalowe osadzone będą między słupkami murowanymi z cegły klinkierowej w kolorze żółtym (piaskowym) spoinowanymi, cokół ogrodzenia do wykonania ponad gruntem z cegły klinkierowej na fundamencie betonowym na głębokość min 80 cm, pod słupkami min 100 cm,
v) uporządkowanie terenu po zakończonych robotach budowlanych oraz zagospodarowanie terenów nieutwardzonych i niezabudowanych zielenią trawiastą oraz krzewami:
− trawniki dywanowe na terenie płaskim siewem bez nawożenia ok 920,0 m2,
− trawniki dywanowe siewem na skarpach bez nawożenia ok 414,0 m2,
− kosodrzewiny 5 szt.,
− berberysy 9 szt.,
− szczodrzeniec wczesny 8 szt.,
− żylistek szorstki 8 szt.,
− rododendron miniaturowy 8 szt.
2. Zamawiający wyszczególnia następujące etapy prac:
a) etap 1 – dostawa materiałów o wartości nie mniejszej 5 % wartości przedmiotu zamówienia jednak nie większej niż wkład własny Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia – w terminie do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
b) etap 2 – dostawa materiałów o wartości nie wyższej niż 50 % wartości przedmiotu zamówienia do realizacji przedmiotu zamówienia – w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
c) etap 3 – wykonanie pozostałej części przedmiotu zamówienia – w terminie do 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do niniejszej SWZ.
4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SWZ.
5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
UWAGA: W przypadku, gdy w dokumentacji dany produkt/materiał został określony nazwą własną, należy go traktować jako wyznacznik minimalnych parametrów.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.5 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej.
8. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wymienionych w poprzednim punkcie zawarto w pkt 5.9 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223821-7 - Elementy gotowe

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45247270-3 - Budowa zbiorników

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Cena – 60%
Okres gwarancji oraz okres rękojmi za wady – 40%
1% = 1 punkt
Oferta, która według powyższych kryteriów uzyska sumarycznie najwyższą ilość punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Szczegółowy opis kryteriów zawarto w pkt 19 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji oraz okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 8 SWZ oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać, że:
− w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie, min. dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa lub przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane.

Uwaga W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu udostępniającego powyższy warunek zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden z nich wykaże się posiadaniem ww. doświadczenia samodzielnie.

− dysponuje osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadający aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa, posiada co najmniej 3 lata stażu zawodowego jako kierownik budowy, lub jako kierownik robót, w zakresie zgodnym z uprawnieniami,
− dysponuje osobą wyznaczoną do pełnienia kierownika robót br. elektrycznej, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadający aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa, posiada co najmniej 2 lata stażu zawodowego jako kierownik budowy, lub jako kierownik robót, w zakresie zgodnym z uprawnieniami,
− dysponuje osobą wyznaczoną do pełnienia kierownika robót br. sanitarnej, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadający aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa, posiada co najmniej 2 lata stażu zawodowego jako kierownik budowy, lub jako kierownik robót, w zakresie zgodnym z uprawnieniami.

Osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego oceniane będą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1117).

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy – Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 5 do SWZ,
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy – Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ppkt b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w ppkt b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt ppkt b, zastępuje się je w całości lub części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa w ppkt b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy – Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które
zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i
aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty wg załącznika nr 6 do SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 7 do SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę należy przygotować zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1. SWZ;
b) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt. 10.3 SWZ (jeżeli dotyczy);
c) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji Wykonawca przedkłada oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 9.1. SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w pkt 9 SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.

Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy – Pzp, tj.:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium musi obejmować okres związania z ofertą.
Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarto w pkt 17 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto w projekcie umowy
stanowiącym załącznik A do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: umnowemiasto.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Inwestycja pn. Budowa stacji uzdatniania wody przy ul. Makuszyńskiego w Nowym Mieście Lubawskim w celu zapewnienia dostępu do wody pitnej dla wszystkich mieszkańców miasta dofinansowana jest ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający informuje, iż zawarcie umowy nastąpi nie wcześniej niż po udzieleniu przez Bank Gospodarstwa Krajowego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych dotyczącej finansowania zadania objętego przedmiotem zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.