eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWsparcie formalno-merytoryczne w realizacji projektu "Sportowa Uczelnia Dostępna II" finansowanego ze środków UE w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wsparcie formalno-merytoryczne w realizacji projektu „Sportowa Uczelnia Dostępna II” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marymoncka 32

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-968

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.bojarska@awf.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie formalno-merytoryczne w realizacji projektu „Sportowa Uczelnia Dostępna II” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d5415e6-345f-4038-857a-b8923dd6156c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 - Sportowa Uczelnia Dostępna II.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://awf.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://awf.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Szczegóły dot Wymagań technicznych i
organizacyjnych

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZPZ.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony poniżej:
obowiązkiem Wykonawcy będzie obsługa projektu w zakresie wsparcia formalno
merytorycznego dot. obsługi projektu:
1) Konsultacje dot. wydatkowania środków (PZP, konkurencyjność, itp.) pod kątem wytycznych IP/operatora środków,
2) Obsługa, bieżące rozliczanie i sprawozdawczość projektu, w tym składanie wniosków o płatność, na podstawie danych (dokumentów) przesłanych/przekazanych przez AWF W-wa w programie (trybie) określonym przez IP/operatora środków (np. LSI NCBiR, CST),
3) Obsługa i komunikacja systemu sprawozdawczego IP/operatora środków,
4) Obsługa, bieżące uzupełnianie danych (uczestnicy, dane wnioskodawcy, raportowanie
postępów projektu) w systemie sprawozdawczym IP/operatora środków,
5) Obsługa spraw związanych z aktualizacją współczynników (wskaźniki),
6) Obsługa spraw związanych z aktualizacją wniosku o dofinansowanie (konsultowanie oraz przeprowadzanie zmian projektowych w systemie SOWA),
7) Bieżący kontakt i komunikacja z opiekunem/konsultantem projektu i wyjaśnianie kwestii zgłaszanych przez operatora oraz AWF W-wa,
8) Dokonywanie wewnętrznego audytu projektów w połowie i na zakończenie projektu,
9) Obsługa merytoryczna w czasie trwania projektu oraz kontroli w AWF W-wa dla zespołu koordynującego oraz pracowników biura projektów AWF W-wa,
10) Przygotowanie końcowego sprawozdania/ wniosek końcowy- rozliczenie finansowe i zakończenie projektu na podstawie danych przedstawionych przez AWF W-wa.
11) Udział Podmiotu w koordynacji zespołu projektowego min 1 raz w mc- za brak uczestnictwa Zamawiający naliczy karę umowną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
w zakresie kwalifikacji zawodowych – wykażą osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami spełniające niżej określone wymagania:

• Jedną osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w pracy na rzecz instytucji wsparcia szkolnictwa wyższego i/lub która brała udział w ocenianiu programów kształcenia
• Jedną osobą która realizowała szkolenia z zakresu rozliczania i pozyskiwania środków z Europejskiego Funduszu Społecznego – min. 5 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat
• Jedną osobą która brała udział, jako członek personelu administracyjnego projektu w co najmniej 8 zakończonych projektach współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w okresie ostatnich 3 lat

Wykonawca musi potwierdzić spełnianie w/w warunku oświadczeniem oraz wypełnianymi tabelami stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony powyżej zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek albo wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.

W odniesieniu do wyżej wymienionych warunków wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (załącznik nr 7 do SWZ), w którym wskażą które roboty budowlane wykonane będą przez poszczególnych wykonawców.

Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych, jeżeli podmioty te wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.

W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w zakresie doświadczania, warunek określony w punkcie 1) powyżej musi być spełniony w całości przez podmiot udostępniający zasób.

W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego usługi , których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo).

Uwaga: Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 Ustawy oraz na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z dn. 15 kwietnia 2022 poz. 835) (załącznik nr 3 do SWZ).
Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Ustawy (załącznik nr 5 do SWZ)
Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w części VII pkt 1 SWZ w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (załącznik nr 8 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określone w części VI SWZ (załącznik nr 4 do SWZ).
2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (wzór załącznik nr 9 do SWZ).
3. Oświadczenie o osobie (wzór załącznik nr 10 do SWZ)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego jej zabezpieczenia.
W każdym przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust 1 pkt 2 lit. b i c, 3, 4 oraz ust 2 ustawy –przewiduje się możliwość
dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://awf.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.