Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00090961/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie formalno-merytoryczne w realizacji projektu „Sportowa Uczelnia Dostępna II” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marymoncka 32
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-968
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.bojarska@awf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://awf.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie formalno-merytoryczne w realizacji projektu „Sportowa Uczelnia Dostępna II” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d5415e6-345f-4038-857a-b8923dd6156c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 - Sportowa Uczelnia Dostępna II.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony poniżej:
obowiązkiem Wykonawcy będzie obsługa projektu w zakresie wsparcia formalno
merytorycznego dot. obsługi projektu:
1) Konsultacje dot. wydatkowania środków (PZP, konkurencyjność, itp.) pod kątem wytycznych IP/operatora środków,
2) Obsługa, bieżące rozliczanie i sprawozdawczość projektu, w tym składanie wniosków o płatność, na podstawie danych (dokumentów) przesłanych/przekazanych przez AWF W-wa w programie (trybie) określonym przez IP/operatora środków (np. LSI NCBiR, CST),
3) Obsługa i komunikacja systemu sprawozdawczego IP/operatora środków,
4) Obsługa, bieżące uzupełnianie danych (uczestnicy, dane wnioskodawcy, raportowanie
postępów projektu) w systemie sprawozdawczym IP/operatora środków,
5) Obsługa spraw związanych z aktualizacją współczynników (wskaźniki),
6) Obsługa spraw związanych z aktualizacją wniosku o dofinansowanie (konsultowanie oraz przeprowadzanie zmian projektowych w systemie SOWA),
7) Bieżący kontakt i komunikacja z opiekunem/konsultantem projektu i wyjaśnianie kwestii zgłaszanych przez operatora oraz AWF W-wa,
8) Dokonywanie wewnętrznego audytu projektów w połowie i na zakończenie projektu,
9) Obsługa merytoryczna w czasie trwania projektu oraz kontroli w AWF W-wa dla zespołu koordynującego oraz pracowników biura projektów AWF W-wa,
10) Przygotowanie końcowego sprawozdania/ wniosek końcowy- rozliczenie finansowe i zakończenie projektu na podstawie danych przedstawionych przez AWF W-wa.
11) Udział Podmiotu w koordynacji zespołu projektowego min 1 raz w mc- za brak uczestnictwa Zamawiający naliczy karę umowną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MJ PROJEKT MAGDALENA RUKS-WOJTKOWIAK, JOANNA RUKS SPÓŁKA CYWILNA,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773380994
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Miękowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-005
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MJ PROJEKT MAGDALENA RUKS-WOJTKOWIAK, JOANNA RUKS SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
MJ PROJEKT MAGDALENA RUKS-WOJTKOWIAK, JOANNA RUKS SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-04-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.