eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzezawaSuk dostawa prod ¿ywn do sto szk przy PSP im. ¦w. Jad Król w Rzezawie w okresie 03.03.2025 do 31.12.2025 r.



Og³oszenie z dnia 2025-02-05

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Suk dostawa prod ¿ywn do sto szk przy PSP im. ¦w. Jad Król w Rzezawie w okresie 03.03.2025 do 31.12.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PUBLICZNA SZKO£A PODSTAWOWA IM.¦W.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZEZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001188603

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzezawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 146127832

1.5.8.) Numer faksu: 48 146127832

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@psprzezawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sprzezawa.szkolnastrona.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Suk dostawa prod ¿ywn do sto szk przy PSP im. ¦w. Jad Król w Rzezawie w okresie 03.03.2025 do 31.12.2025 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-59431842-b22d-402b-9a56-a256224a8f88

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00090979

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00089918/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywna dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 03.03.2025 do 31.12.2025 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59431842-b22d-402b-9a56-a256224a8f88

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
nastêpuj±cych ¶rodków komunikacji elektronicznej:
a) platformy do obs³ugi postêpowañ przetargowych, dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
b) poczty elektronicznej: z.michalowski@rzezawa.pl
Uwaga !: ofertê w postêpowaniu mo¿na z³o¿yæ tylko za po¶rednictwem platformy do obs³ugi postêpowañ dostêpnej na stronie
internetowej: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z platformy e-zamówienia jest bezp³atne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postepowaniu z
wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za
po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” ( „Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielenie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci ( przycisk „dodaj
za³±cznik”).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ‘Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
12.14. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB ( wielko¶æ ta
dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
12.15. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12.16. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https:// ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Dodatkowo informujemy, ¿e zgodnie z zapisami SWZ postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim. W
zwi±zku z powy¿szym wszelkie dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Wiêcej
informacji dot. kwestii komunikacji w postêpowaniu przedstawia SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „Rozporz±dzeniem” lub „RODO” informujê, i¿:
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Publiczna Szko³a Podstawowa im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzezawie z siedzib± przy ulicy Szkolnej 11 w Rzezawie, 32- 765 Rzezawa, Tel. 14 6127832, mail: szkola@psprzezawa.pl.
2. Administrator danych osobowych informuje, i¿ zosta³ powo³any Inspektor ochrony danych, którego funkcjê pe³ni Pani Agnieszka Kwa¶nik. Kontakt z Inspektorem jest mo¿liwy za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@radzymin.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora danych, wskazany powy¿ej.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego, którego warto¶æ jest równa lub przekracza kwotê 130 000 z³ netto w trybie podstawowym w celu wy³onienia wykonawcy, realizacji umowy, ewentualnego dochodzenia roszczeñ i obrony przed roszczeniami.
4. Administrator bêdzie przetwarzaæ Pañstwa dane osobowe na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO poniewa¿ jest to niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze wynikaj±cego z:
-ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci.
W zakresie danych dotycz±cych wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych (art. 10 RODO) w sytuacji
¿±dania przez Zamawiaj±cego przedstawienia dowodów na potwierdzenie podstaw do braku wykluczania
w zwi±zku z art. 108, 124 ust. 1, art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Wskazane dane bêd± równie¿ przetwarzane w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej do up³ywu terminu na ich wniesienia w zwi±zku z art. 18 ust. 6 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych,
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz± lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy.
Pani/ Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. ust. 1 lit. b RODO bêdziemy przetwarzaæ je¶li jest Pani/ Pan stron± umowy.
c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO-przetwarzanie jest niezbêdne do celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronê trzeci±.
Pani/ Pana dane, w zwi±zku z tym, ¿e jest Pani/ Pan pracownikiem, osob± reprezentuj±c± Wykonawcê lub przedstawicielem wskazanym w umowie, wspó³pracownikiem Wykonawcy bêd± przetwarzane w celach kontaktowych w zwi±zku z komunikacj± z potencjalnym Zleceniobiorc±, podjêciem czynno¶ci przed zawarciem umowy a tak¿e czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± umowy.
Na tej podstawie bêdziemy równie¿ przetwarzaæ Pani / Pana dane w zwi±zku z obron± przed ewentualnymi roszczeniami.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty zainteresowane, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18, 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych. Odbiorcami Pani/ Pana danych bêd± równie¿ podmioty, z którymi wspó³pracuje Administrator: Ziemowit Micha³owski inspektor Urzêdu Gmina Rzezawa przy ul. D³ugiej 21 w Rzezawie, Micha³ Maderak - Administrator Systemów Informatycznych PSP w Rzezawie, dostawca

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PSPRz.26.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 03.03.2025 do 31.12.2025 r. z podzia³em na 6 czê¶ci.
Czê¶æ 1: Dostawa artyku³ów spo¿ywczych (ró¿ne): asortyment zgodnie z za³±cznikiem nr 1b

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 ustawy PZP, polegaj±ce na ¶wiadczeniu dostawy przez wykonawcê na takich samych warunkach okre¶lonych w umowie, po wyczerpaniu przez wykonawcê ilo¶ci asortymentu danej czê¶ci przedmiotu zamówienia.
Przewiduje siê zwiêkszenie ilo¶ci asortymentu do 30 % zamówienia podstawowego (ilo¶ci okre¶lonych z za³±czniku nr 1b danej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
Zamawiaj±cy uzale¿nia skorzystanie z prawa opcji z powodu wykorzystania produktów oraz mo¿liwo¶ci zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego przypadaj±cego na dany rok.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia.
Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego okre¶lonego w za³±czniku nr 1b oraz zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego przypadaj±cego na dany.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-03 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w SWZ. Ocenie ofert
podlegaj± tylko oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjêtych w postêpowaniu
kryteriów ceny: Cena - 100 %,

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 03.03.2025 do 31.12.2025 r. z podzia³em na 6 czê¶ci.
Czê¶æ 2: Dostawa miêsa, drobiu, przetworów miêsnych i wêdlin: asortyment zgodnie z za³±cznikiem nr 1b

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

15131130-5 - Wêdliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 ustawy PZP, polegaj±ce na ¶wiadczeniu dostawy przez wykonawcê na takich samych warunkach okre¶lonych w umowie, po wyczerpaniu przez wykonawcê ilo¶ci asortymentu danej czê¶ci przedmiotu zamówienia.
Przewiduje siê zwiêkszenie ilo¶ci asortymentu do 30 % zamówienia podstawowego (ilo¶ci okre¶lonych z za³±czniku nr 1b danej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
Zamawiaj±cy uzale¿nia skorzystanie z prawa opcji z powodu wykorzystania produktów oraz mo¿liwo¶ci zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego przypadaj±cego na dany rok.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia.
Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego okre¶lonego w za³±czniku nr 1b oraz zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego przypadaj±cego na dany.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-03 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w SWZ. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjêtych w postêpowaniu kryteriów ceny: Cena - 100 %,

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 03.03.2025 do 31.12.2025 r. z podzia³em na 6 czê¶ci.
Czê¶æ 3: Dostawa warzyw, owoców ¶wie¿ych, kiszonek, jaj:asortyment zgodnie z za³±cznikiem nr 1b

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 ustawy PZP, polegaj±ce na ¶wiadczeniu dostawy przez wykonawcê na takich samych warunkach okre¶lonych w umowie, po wyczerpaniu przez wykonawcê ilo¶ci asortymentu danej czê¶ci przedmiotu zamówienia.
Przewiduje siê zwiêkszenie ilo¶ci asortymentu do 30 % zamówienia podstawowego (ilo¶ci okre¶lonych z za³±czniku nr 1b danej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
Zamawiaj±cy uzale¿nia skorzystanie z prawa opcji z powodu wykorzystania produktów oraz mo¿liwo¶ci zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego przypadaj±cego na dany rok.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia.
Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego okre¶lonego w za³±czniku nr 1b oraz zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego przypadaj±cego na dany.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-03 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w SWZ. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjêtych w postêpowaniu kryteriów ceny: Cena - 100 %,

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 03.03.2025 do 31.12.2025 r. z podzia³em na 6 czê¶ci.
Czê¶æ 4: Dostawa mro¿onek, owoców, warzyw, ryb:asortyment zgodnie z za³±cznikiem nr 1b

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mro¿one

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mro¿one, filety rybne i pozosta³e miêso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 ustawy PZP, polegaj±ce na ¶wiadczeniu dostawy przez wykonawcê na takich samych warunkach okre¶lonych w umowie, po wyczerpaniu przez wykonawcê ilo¶ci asortymentu danej czê¶ci przedmiotu zamówienia.
Przewiduje siê zwiêkszenie ilo¶ci asortymentu do 30 % zamówienia podstawowego (ilo¶ci okre¶lonych z za³±czniku nr 1b danej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
Zamawiaj±cy uzale¿nia skorzystanie z prawa opcji z powodu wykorzystania produktów oraz mo¿liwo¶ci zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego przypadaj±cego na dany rok.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia.
Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego okre¶lonego w za³±czniku nr 1b oraz zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego przypadaj±cego na dany.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-03 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w SWZ. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjêtych w postêpowaniu kryteriów ceny: Cena - 100 %,

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 03.03.2025 do 31.12.2025 r. z podzia³em na 6 czê¶ci.
Czê¶æ 5: Dostawa pieczywa ¶wie¿ego:asortyment zgodnie z za³±cznikiem nr 1b

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 ustawy PZP, polegaj±ce na ¶wiadczeniu dostawy przez wykonawcê na takich samych warunkach okre¶lonych w umowie, po wyczerpaniu przez wykonawcê ilo¶ci asortymentu danej czê¶ci przedmiotu zamówienia.
Przewiduje siê zwiêkszenie ilo¶ci asortymentu do 30 % zamówienia podstawowego (ilo¶ci okre¶lonych z za³±czniku nr 1b danej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
Zamawiaj±cy uzale¿nia skorzystanie z prawa opcji z powodu wykorzystania produktów oraz mo¿liwo¶ci zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego przypadaj±cego na dany rok.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia.
Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego okre¶lonego w za³±czniku nr 1b oraz zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego przypadaj±cego na dany.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-03 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w SWZ. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjêtych w postêpowaniu kryteriów ceny: Cena - 100 %,

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 03.03.2025 do 31.12.2025 r. z podzia³em na 6 czê¶ci.
Czê¶æ 6: Dostawa mlek i produktów mleczarskich:asortyment zgodnie z za³±cznikiem nr 1b

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 ustawy PZP, polegaj±ce na ¶wiadczeniu dostawy przez wykonawcê na takich samych warunkach okre¶lonych w umowie, po wyczerpaniu przez wykonawcê ilo¶ci asortymentu danej czê¶ci przedmiotu zamówienia.
Przewiduje siê zwiêkszenie ilo¶ci asortymentu do 30 % zamówienia podstawowego (ilo¶ci okre¶lonych z za³±czniku nr 1b danej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
Zamawiaj±cy uzale¿nia skorzystanie z prawa opcji z powodu wykorzystania produktów oraz mo¿liwo¶ci zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego przypadaj±cego na dany rok.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia.
Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego okre¶lonego w za³±czniku nr 1b oraz zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego przypadaj±cego na dany.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-03 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w SWZ. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjêtych w postêpowaniu kryteriów ceny: Cena - 100 %,

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Wype³niony formularz OFERTA, zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 1 do SWZ,

2) Wype³niony formularz cenowy, którego stanowi za³±cznik nr 1 b do SWZ ( wybraæ odpowiedni w zale¿no¶ci od sk³adanej czê¶ci przedmiotu zamówienia)

3) Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym
pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych
dokumentów do³±czonych do oferty;
3) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 2 do SWZ;
4) Zgodnie z art.125 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z w/w o¶wiadczeniami, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu w postêpowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Stosowne o¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ na za³±cznikach w/w tj. za³ nr 2 ze zmianami dotycz±cymi podstawy tj. na podstawie art. 125 ust.5 ustawy Pzp i dopiskiem „o¶wiadczenia podmiotu udostepniaj±cego zasoby”.
5) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby w celu
potwierdzenia przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu;
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia -
o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni
Wykonawcy (je¿eli dotyczy) – zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia w takim przypadku:
1.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu , albo do reprezentowania i zawarcia w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ do³±czone do oferty,
2.O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres us³ug wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane, us³ug, dostawy do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy zawartej z wybranym Wykonawc± w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy poprzez jego wyd³u¿enie wzglêdnie przesuniêcie w sytuacji gdy:
a) wyst±pi³y klêski ¿ywio³owe, inne stany nadzwyczajne, stany epidemii lub zagro¿enia epidemicznego stwierdzone w sposób prawnie okre¶lony zgodnie z obowi±zuj±cym porz±dkiem normatywnym,
b) niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji przedmiotu umowy, stanowi konsekwencjê dzia³ania si³ wy¿szych niezale¿nych od wykonawcy, niestanowi±cych jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ, poza zdarzeniami zwyk³ymi. Si³± wy¿sz±, o której mowa w zdaniu poprzedzaj±cym jest zdarzenie niezale¿ne od wykonawcy, niestanowi±ce jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec ani któremu nie mog³y przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwiaj± wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zania wynikaj±cego z niniejszej umowy,
c) wyst±pi³y okoliczno¶ci, o których strony umowy nie by³y wstanie przewidzieæ pomimo nale¿ytej staranno¶ci;
d) wstrzymano dostawy na ¿±danie Zamawiaj±cego, wynikaj±ce z organizacji pracy placówki;
e) dosz³o do zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 lub art. 455 ust. 1 pkt 3) i 4) ustawy Prawo zamówieñ publicznych w zakresie niezbêdnym do realizacji aneksu, zawartego na podstawie wskazanych przepisów.
Wyd³u¿enie lub te¿ przesuniêcie w czasie realizacji przedmiotu umowy nast±pi o czas równy przerwie w wykonywaniu przedmiotu umowy w zwi±zku ze zdarzeniami, o których mowa pod lit. a) – e);
2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, w tym zw³aszcza, i¿ je¶li dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 57 ustawy Prawo zamówieñ publicznych to Wykonawca winien wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niaj± je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia (ceny ofertowej):
1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zwiêkszenia lub zmniejszenia), przyjêtej do okre¶lenia wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, która zacznie obowi±zywaæ po dniu zawarcia przedmiotowej umowy. W takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku VAT. Zmianie ulegnie jedynie wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia obowi±zywania zmienionej stawki podatku VAT, przy czym zmiana dotyczyæ bêdzie wy³±cznie tej czê¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna byæ zastosowana zmieniona stawka podatku;
2) w razie rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy (maksymalnie do 30% zamówienia). W takim przypadku wynagrodzenie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-17 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-zamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-17 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.