eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaborówPrzebudowa dróg gminnych ul. Wiejska i ul. Rynek w Baborowie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych ul. Wiejska i ul. Rynek w Baborowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baborów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2a

1.5.2.) Miejscowość: Baborów

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-120

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774036920

1.5.8.) Numer faksu: 774036928

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@baborow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.baborow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, ogłoszenie i dokumenty do pobrania dostępne także na stronie: www.bip.baborow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych ul. Wiejska i ul. Rynek w Baborowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-151389a9-7de4-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027240/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych ul. Wiejska i ul. Rynek w Baborowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034709/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2119075,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ I – Przebudowa drogi gminnej ul. Rynek w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
W ramach przedmiotowej części planuje się wykonanie prac projektowych i robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji polegającej na przebudowie części Rynku. Faza projektowa (etap I) obejmuje opracowanie na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno - Użytkowego:
a. projektu zagospodarowania terenu
b. pełnobranżowego projektu architektoniczno - budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót,
c. opracowanie pełnobranżowego projektu technicznego w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych,
d. opracowanie przedmiarów,
e. opracowanie kosztorysów szczegółowych,
f. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży,
g. opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu,
h. uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji, w tym pozwolenie na prowadzenie prac wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych wobec którego organ administracji budowlanej nie wniósł sprzeciwu.
Minimalny zakres prac projektowych powinien obejmować:
- przebudowę konstrukcji i nawierzchni jezdni wraz z włączeniami do dróg powiatowych,
- wykonanie lub przebudowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych z uwzględnieniem miejsc dla samochodów niepełnosprawnych,
- przebudowę zatoki przystankowej przy jezdni ul. Rynek - na granicy działek nr 1451/6 i 1451/5,
- przebudowę chodników,
- remont i przebudowę nawierzchni istniejących zjazdów,
- przebudowę lub remont elementów odwodnienie drogi,
- realizację pasywnej infrastruktury szerokopasmowej, zabudowanej w kanale technologicznym, na całej długości przebudowywanej drogi,
- wykonanie nowego oznakowania drogowego pionowego, poziomego oraz montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
Zakup map niezbędnych do realizacji inwestycji po stronie Wykonawcy. Ilości wymaganych egzemplarzy dokumentacji technicznej wskazane zostały we wzorze umowy. Ulica Rynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej, a układ urbanistyczny Starego Miasta został wpisany do rejestru zabytków pod nr 195/56.
Faza wykonawcza (etap II) – obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie zgodnym z uzyskanym pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót, wraz z zapewnieniem objęcia obsługi geodezyjnej, nadzoru autorskiego, kierownika budowy oraz nadzoru archeologicznego na czas prowadzenia robót, a także przygotowaniem kompletnej dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1151145,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ II – Przebudowa drogi gminnej ul. Wiejska w formule „Zaprojektuj i wybuduj”
W ramach przedmiotowej części planuje się wykonanie prac projektowych i robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji polegającej na przebudowie odcinka drogi gminnej stanowiącej ul. Wiejską w Baborowie. Faza projektowa (etap I) obejmuje opracowanie na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno - Użytkowego:
a. pełnobranżowego projektu zagospodarowania terenu
b. pełnobranżowego projektu architektoniczno - budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót,
c. opracowanie projektu technicznego w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych,
d. opracowanie przedmiarów,
e. opracowanie kosztorysów szczegółowych,
f. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży,
g. opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu,
h. uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji, w tym pozwolenie na prowadzenie prac wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych wobec którego organ administracji budowlanej nie wniósł sprzeciwu.
Minimalny zakres prac projektowych powinien obejmować:
- przebudowę konstrukcji i nawierzchni jezdni wraz z włączeniem do drogi powiatowej,
- wykonanie lub przebudowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych z uwzględnieniem miejsc dla samochodów niepełnosprawnych,
- przebudowę chodników i utwardzonych poboczy,
- remont i przebudowę nawierzchni istniejących zjazdów,
- przebudowę lub remont elementów odwodnienie drogi,
- realizację pasywnej infrastruktury szerokopasmowej, zabudowanej w kanale technologicznym, na całej długości przebudowywanej drogi,
- wykonanie nowego oznakowania drogowego pionowego, poziomego oraz montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
Zakup map niezbędnych do realizacji inwestycji po stronie Wykonawcy. Ilości wymaganych egzemplarzy dokumentacji technicznej wskazane zostały we wzorze umowy. Część drogi objętej przebudową znajduje się w strefie „WO” obserwacji archeologicznej.
Faza wykonawcza (etap II) – obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie zgodnym z uzyskanym pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót, wraz z zapewnieniem objęcia obsługi geodezyjnej, nadzoru autorskiego, kierownika budowy oraz nadzoru archeologicznego na czas prowadzenia robót, a także przygotowaniem kompletnej dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 967929,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1485000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1930000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1485000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruki Trawiński Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392004590

7.3.3) Ulica: ul. Rudzka 105

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Eurovia Polska S.A. - projekt i budowa


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1485000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1176000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1291500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1176000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Adrian Bąk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 748-000-03-79

7.3.3) Ulica: ul. Sosnowiecka

7.3.4) Miejscowość: Głubczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 48-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ADAC-LEWARsp. z o.o. - część robót brukarskich


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1176000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Jedna z ofert (w zakresie części I i II) została złozona 2 min po terminie wyznaczonym przez Zamaiwającego. Oferta nie podlegała dalszej weryfikacji i została odrzucona. Przedmiotowej oferty nie ujmowano w niniejszym ogłoszeniu, zawarto w nim informacje tylko o ofertach które prawidłowo wpłynęły w terminie wyznaczonym na składanie ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.