Og³oszenie z dnia 2021-06-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00145381/01 - Wynik z dnia 2021-08-11
Og³oszenie nr 2021/BZP 00091067 z dnia 2021-06-23 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont istniej±cego chodnika w Paw³owie dz. 610/4
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SKARBIMIERZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412728
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: PARKOWA 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Skarbimierz-Osiedle
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-318
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 0774046600
1.5.8.) Numer faksu: 0774046600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@skarbimierz.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.skarbimierz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont istniej±cego chodnika w Paw³owie dz. 610/4
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c8f3c21c-d3ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00091067
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: c) Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim przy wykorzystaniu ogólnie dostêpnych formatów danych, w szczególno¶ci w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .xlsx, .xml, .rtf, .xps, .odt w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
W ramach czynno¶ci – na podstawie ustawy
Prawo zamówieñ publicznych Dz.U.z 2019 r poz 2019 ze zm)
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Skarbimierz, 49-318 Skarbimierz – Osiedle, ul. Parkowa 12, Tel. 77 40 46 600, ug@skarbimierz.pl;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Skarbimierz jest Pan/Pani Bogus³aw Dziadkiewicz radca prawny, dziadkiewicz.kancelaria1@onet.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z wykonywaniem czynno¶ci zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr RI.271.6.2021R na zadanie : Remont istniej±cego chodnika w Paw³owie dz. 610/4
w trybie przetargu nieograniczonego której Pani/Pan jest stron±. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty , którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.8 oraz art.96 ust.2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2020r. – Prawo zamówieñ publicznych ( Dz.U z 2020 r poz.2019 ze zm.),dalej „ustawa Pzp” .Pani /Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy , a nastêpnie 5 lat po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców ,którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze ( nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa i w celu realizacji zadañ ustawowych;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest niezbêdne w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi.
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b) lub d) RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.6.2021R
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 172758,76 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Droga gminna w Paw³owie posiada pokryt± warstw± dywanika asfaltowego. Przyleg³y istniej±cy chodnik posiada nawierzchniê utwardzon± betonowymi p³ytkami o wym. 50x50 oraz trylink± na wjazdach do posesji. Z uwagi na bardzo z³y stan techniczny nawierzchni oraz w celu podniesienia parametrów technicznych i u¿ytkowych istniej±cego chodnika wyst±pi³a konieczno¶æ jego wymiany. Istniej±cy krawê¿nik granitowy przylegaj±cy do chodnika zostanie zachowany. Wody opadowe i roztopowe z chodnika odbierane bêd± jak dotychczas przez istniej±c± kanalizacjê deszczow±. Na terenie objêtym wykonaniem planowanych prac wystêpuj± nastêpuj±ce, nie koliduj±ce z planowanymi pracami elementy uzbrojenia:
- kanalizacja deszczowa i sanitarna
- sieæ wodoci±gowa
- podziemne linie kablowe NN WN
- studnie kanalizacyjne
Wymiana nawierzchni chodnika bêdzie prowadzona na g³êboko¶ci ok. max 25 cm nie powoduj±c kolizji ze zlokalizowanymi poni¿ej mediami. Odwodnienie wszystkich objêtych pracami robót pozostanie jak dotychczas bez zmian.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty nast±pi zgodnie z ustaw±, na podstawie poni¿szych kryteriów, którym odpowiada okre¶lona liczba punktów. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± uwa¿a siê ofertê, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (najwiêksza ilo¶æ punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria). Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
3. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska³a najwy¿sza ilo¶æ punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Nie podlegaj± wykluczeniu;
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia specjalnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku,
3) Sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Zamawiaj±cy nie stawia specjalnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku,
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni powy¿szy warunek, tj. udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych, o warto¶ci min. 100.000,00 z³ brutto ka¿da, których przedmiotem by³a budowa lub remont drogi . Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów,
w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywa siê dwuetapowo:
- Etap I
Ocena wstêpna, której poddawani s± wszyscy Wykonawcy odbêdzie siê na podstawie informacji zawartych w o¶wiadczeniu o spe³nianiu warunków udzia³u (za³±cznik nr 2 do SWZ) i nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania (za³±cznik nr 3 do SWZ);
- Etap II
Ostateczne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonane na podstawie dokumentów to potwierdzaj±cych. Ocenie na tym etapie podlegaæ bêdzie wy³±cznie Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± spo¶ród tych, które nie zostan± odrzucone po analizie o¶wiadczania. Uwaga: Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 6. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, mo¿e zostaæ wezwany przez Zamawiaj±cego w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania do z³o¿enia aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 126 ust. 1.:
Wykaz robót budowlanych (za³±cznik nr 5 do SWZ – Wykaz robót) spe³niaj±cych warunki postawione w Rozdz. VII p. 4) SWZ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty;
Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualny mi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia ,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami /uprawnienia kierownika budowy w specjalno¶ci budowa dróg /wg. wzoru za³±cznik nr.6 do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spó³ka cywilna) wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, sk³adaj±cy ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do ofert dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia ofert lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenia i dokumenty sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym (art. 36 ustawy Pzp).
1. Do oferty Wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ, o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, na podstawie art. 112 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach o których mowa w pkt. 1.
3. Wykonawca, który powierza czê¶æ zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu o których mowa w pkt. 1.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Ka¿dy wykonawca, który z³o¿y³ ofertê, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 222 ust. 4 i 5 (nie wcze¶niej) przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie
o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184,1618 i 1634). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Powy¿sze o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadiumw wysoko¶ci – 1000,00z³ (s³ownie: tysi±c z³otych 00/100)
Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w:
a) pieni±dzu, przelewem na konto Zamawiaj±cego Bank Spó³dzielczy Grodków-£osiów: nr 93 8870 0005 2001 0031 2334 0004 (w tym przypadku Wykonawca winien dodatkowo do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium)
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2007r.,
Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.).
3. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce dokumentu.
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego.
5. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania Prawa zamówieñ publicznych zawarte w art. 97 i 98.
6. W przypadku gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwalnie do up³ywu terminu zwi±zania z ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1- 5 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spó³ka cywilna) wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, sk³adaj±cy ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do ofert dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia ofert lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie przysz³e zobowi±zania wykonawcy zwi±zane z umow± w sprawie zamówienia publicznego, istotne dla zamawiaj±cego postanowienia, w tym wysoko¶æ kar umownych z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy, okre¶la za³±cznik nr 7 do SWZ.2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiana sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnêtrznych uwarunkowañ podmiotów wymienionych w preambule umowy,
b) zmiany stawki podatku VAT.
c) wyst±pienia zdarzeñ niezale¿nych od stron umowy, powoduj±cych potrzebê wprowadzenia do tre¶ci umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zmawiaj±cego, bez zwiêkszania ustalonego wynagrodzenia.
d) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, bêd±cych podstaw± realizacji przedmiotu umowy, spowodowanych b³êdami, wadami dokumentacji projektowej lub wyst±pieniem robót nieujêtych w przedmiarach robót koniecznych do prawid³owej realizacji zamówienia, zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmian± wiedzy technicznej lub zmian± funkcji u¿ytkowej,
e) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
f) zmiany terminu realizacji zamówienia ze wzglêdu na:
1) przyczyny le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego dotycz±ce np. konieczno¶ci zlecenia wykonania robót dodatkowych, których konieczno¶æ wynik³a w trakcie robót i nie przewidywa³a tego dokumentacja projektowo-kosztorysowa, bez których niemo¿liwe jest wykonanie zakresu umownego robót, lub opró¿nienia w usuniêciu wad dokumentacji projektowej,
2) inne niezawinione przez zamawiaj±cego i wykonawcê przyczyny spowodowane np. niedotrzymaniem terminów umownych przebudowy przy³±czy: energetycznego, gazowego, telekomunikacyjnego - przez dysponentów tych mediów w ramach op³aty przy³±czeniowej,
3) zmianê finansowania robót w poszczególnych latach zwi±zan± ze zmian± bud¿etu, otrzymaniem dotacji, po¿yczek lub innych ¶rodków uzyskanych z zewn±trz.
4) inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. „si³ê wy¿sz±” tj. wynikaj±ce z wyj±tkowego zdarzenia lub okoliczno¶ci.
g) Z uwagi na kosztorysowy charakter rozliczenia przedmiotu zamówienia wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 mo¿e ulec zmianie i stanowiæ bêdzie wynik iloczynu ilo¶ci wykonanych robót i cen jednostkowych podanych w kosztorysach ofertowych stanowi±cych za³±czniki do Oferty Wykonawcy powiêkszone o roboty dodatkowe w przypadku ich wyst±pienia.
3. Przyczyny wy¿ej wymienione musz± mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i byæ potwierdzone przez inspektora nadzoru lub przedstawiciela Zamawiaj±cego. Strona wystêpuj±ca o zmianê zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
2021-06-23 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI SKARBIMIERZ-OSIEDLE
- Zakup i dostawa samochodu osobowego hybryda plug-in dla Eko- Skarbimierz Sp. z o.o.
- Przebudowa o¶wietlenia na boisku sportowym w m. Skarbimierz- Osiedle, dz. nr 167/13
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych "PSZOK"
wiêcej: przetargi SKARBIMIERZ-OSIEDLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospod. poscalen. wsi Wola Przemykowska, gm. Szczurowa - budowa i moderni. dróg D-3, D-7, D-8, D-12, D-15, D-16, D-19, D-22, D-26, D-27, D-29, D-35 oraz dojazdów (zjazdów, przepus.) roboty melior.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3265L na odcinku Bo¿a Wola - Polanówka do granicy powiatu
- Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Sobieskiego w Radomiu
- RDW w Hrubieszowie. Remont chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 844 Che³m - Hrubieszów - Witków - Do³hobyczów - granica pañstwa w m. Hrubieszów ul. Zamojska
- Budowa i przebudowa chodników na terenie miasta
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnêtrznych
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.