eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszecSPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY SUSZEC



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY SUSZEC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Suszec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY SUSZEC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f5914a2-54a1-4d60-9724-bd6299ab5cf2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018702/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sporządzenie planu ogólnego Gminy Suszec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f5914a2-54a1-4d60-9724-bd6299ab5cf2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. 10 oraz 12 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DOTYCZĄCY RODO został opisany w pkt. 22 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Sporządzenie planu ogólnego Gminy Suszec” zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia dotyczy sporządzenia planu ogólnego Gminy Suszec, obejmującego obszar gminy w jej granicach administracyjnych (powierzchnia ok. 75 km2) wraz z przeprowadzeniem całej procedury planistycznej, w zakresie zgodnym z Uchwałą nr V/35/2024 Rady Gminy Suszec z dnia 26 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Suszec, stanowiącą zał. nr 6 do SWZ.
Teren Gminy Suszec obejmuje 6 sołectw. Obecne pokrycie terenu Gminy Suszec planami miejscowymi wynosi 100 %.
Sporządzenie planu ogólnego Gminy Suszec obejmuje wszystkie wymagane przepisami prawa opracowania, w tym m.in. prognozę oddziaływania na środowisko oraz opracowanie ekofizjiograficzne.

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowią:
a) Projektowane postanowienia umowy (PPU) – załącznik nr 5 do SWZ (w szczególności §1 i §4);
b) Uchwała nr V/35/2024 Rady Gminy Suszec z dnia 26 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Suszec – załącznik nr 6;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów uzyskanych w kryterium cena, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 16 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zdolności technicznej lub zawodowej;

Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże:
a) dysponowanie niżej wskazanymi osobami – wymagane minimum:
1. co najmniej jedną osobą Głównego Projektanta, który posiada uprawnienia do sporządzania planów zagospodarowania przestrzennego województwa, planów ogólnych gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz.U. z 2024 roku poz. 1130 ze zm.) i który w ciągu ostatnich 5 lat, był autorem wykonanego w oparciu o wyżej wymienioną ustawę co najmniej:
- jednego opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (lub zmiany tego dokumentu); przez „wykonanego” rozumie się uchwalenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności uchwały i jest obowiązujące;
lub
- co najmniej dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 200 ha (przez „wykonanego” rozumie się uchwalenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i jego opublikowaniem we właściwym dzienniku urzędowym województwa, dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności uchwały i jest obowiązujący).
i
który będzie odpowiedzialny za wykonanie wszystkich opracowań obejmujących realizację przedmiotowego zamówienia.

2. co najmniej jedną osobą Zastępcy Głównego Projektanta, który posiada uprawnienia do sporządzania planów zagospodarowania przestrzennego województwa, planów ogólnych gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz.U. z 2024 roku poz. 1130 ze zm.) i który w ciągu ostatnich 5 lat był autorem lub współautorem wykonanego w oparciu o wyżej wymienioną ustawę co najmniej:
- jednego opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (lub zmiany tego dokumentu); przez „wykonanego” rozumie się uchwalenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności uchwały i jest obowiązujące;
lub
- co najmniej jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (przez „wykonanego” rozumie się uchwalenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i jego opublikowaniem we właściwym dzienniku urzędowym województwa, dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności uchwały i jest obowiązujący)
i
który będzie odpowiedzialny za wykonanie wszystkich opracowań obejmujących realizację przedmiotowego zamówienia.

3. co najmniej jedną osobą, będącą członkiem zespołu projektowego, spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, a także która opracowała w ciągu ostatnich 5 lat:
- minimum 1 prognozę oddziaływania na środowisko na potrzeby sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany tego dokumentu), które stało się obowiązujące lub na potrzeby miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, który stał się obowiązujący;
oraz
- minimum 1 opracowanie ekofizjograficzne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
– w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 7.2.4 lit a) SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ (pkt. 8.2.1 lit. a),
2) Oświadczenie z art. 125 ust. 5 ustawy, stanowiące załącznik nr 2b do SWZ (pkt. 8.2.1 lit. b) - jeżeli dotyczy,
3) Pełnomocnictwo, (pkt. 8.2.2 SWZ) - jeżeli dotyczy,
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, (pkt 8.2.3 SWZ) - jeżeli dotyczy,
5) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ (pkt. 8.2.4 SWZ) - jeżeli dotyczy;
6) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (pkt. 8.2.5 SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 7.5 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI OKREŚLONYMI W PGF. 13 ZAŁ. 5 DO SWZ, STANOWIĄCEGO PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania - na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.