eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa ŚląskaOdbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu cmentarza komunalnego w Środzie Śląskiej oraz ul. Polnej w Komornikach w latach 2024-2025



Ogłoszenie z dnia 2024-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu cmentarza komunalnego w Środzie Śląskiej oraz ul. Polnej w Komornikach w latach 2024-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://srodaslaska.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu cmentarza komunalnego w Środzie Śląskiej oraz ul. Polnej w Komornikach w latach 2024-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aedd73f-a554-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-55

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Odbiór, transport i zagospodarowanie odebranych odpadów o kodach:
20 02 03 – inne odpady nieulegające biodegradacji;
20 02 - odpady z ogrodów i parków – w tym z cmentarzy;
20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji;
20 02 02 – gleba i ziemia w tym kamienie oraz odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01
18 01 03 – inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady w wyłączeniem odpadów o kodach 18 01 80 i 18 01 82
18 01 04 - odpady medyczne inne niż niebezpieczne
(zgodnie z zasadami prawa krajowego, w tym z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą o odpadach, aktami prawa miejscowego oraz zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie działalności) z terenu cmentarza komunalnego w Środzie Śląskiej zgodnie z potrzebami i wskazaniami Zamawiającego, tj.:

a) dostawa jednakowych pod względem wykonania i koloru pojemników na odpady, będących własnością Wykonawcy, ustawianych w miejscach i ilościach wskazanym przez Zamawiającego, tj. :
- 6 szt. pojemników o pojemności nie mniejszej jak 1100 l (wyposażone w kółka);
- 1 szt. kontenerów KP-3;
- 4 szt. kontenerów KP-5;
oraz podczas Świąt Wielkanocnych, Wszystkich świętych i Bożego Narodzenia dodatkowo 1 szt. kontenera KP-5;
b) w dniu odbioru zapełnione pojemniki i ich ilość zostaną wskazane przez pracownika cmentarza. Odbiór pojemników odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne. Większość pojemników winna być opróżniona w piątek do godziny 09:00. Pojemniki, które zostaną zapełnione w trakcie trwania tygodnia kalendarzowego powinny być odebrane po zgłoszeniu telefonicznym następnego dnia roboczego do godziny 09:00;
c) Zamawiający zastrzega, iż w przypadku przepełnienia pojemnika lub rozsypania się odpadów dookoła pojemnika, Wykonawca zobowiązany będzie do ich zebrania i uporządkowania terenu w odległości 1,5 m od pojemnika/kontenera;
d) na czas od 07.04.2024 r. do 10.05.2024 r. oraz od 13.10.2024 r. do 03.01.2025 r. i na czas 20.03.2025 r. do 20.04.2025 r. oraz od 13.10.2025 r. do 03.01.2026 r. Wykonawca dostarczy dodatkowo 1 szt. kontenera KP-5. W dniu 31.10.2024 r. i 31.10.2025r. ok. godz. 08.00 oraz ok. godz. 16.00 należy opróżnić pojemniki i kontenery zapełnione, wskazane przez pracownika obsługi cmentarza tak, aby od rana w dniu 01.11.2024 i 01.11.2025 r. były opróżnione (puste). W dniu 02.11.2024/25 r. w godzinach porannych, należy opróżnić pojemniki i kontenery zapełnione, wskazane przez pracownika obsługi cmentarza .
e) wszystkie dostarczone przez Wykonawcę pojemniki i kontenery winny być stale sprawne, zamykane i mieć estetyczny wygląd;
f) Zamawiający zastrzega, że nie ma możliwości wjazdu na teren cmentarza komunalnego samochodami ciężarowymi o masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony. Zamawiający dopuszcza wjazd na teren cmentarza samochodów powyżej 3,5 t jedynie w celu odbioru pojemników KP-3 lub KP-5;
g) pojemniki 1100 l zgłoszone do opróżniania, należy wyciągnąć z terenu cmentarza komunalnego na odległość ok. 10 mb przez Wykonawcę,
h) w przypadku uszkodzenia mienia gminnego, nagrobków lub innych elementów małej architektury całość szkody powstałej z tego tytułu poniesie Wykonawca;

2. Odbiór, transport i zagospodarowanie odebranych odpadów budowlanych o kodzie 17 01 07 (zgodnie z zasadami prawa krajowego, w tym z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą o odpadach, aktami prawa miejscowego oraz zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie działalności ) z terenu cmentarza komunalnego w Środzie Śląskiej zgodnie z potrzebami i wskazaniami Zamawiającego, tj.:
a) dostawa minimum jednego kontenera KP-5, na wskazane przez Zamawiającego miejsce poza terenem cmentarza. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości kontenerów, w zależności od potrzeb i ilości wytwarzanych odpadów;
b) odbiór odpadów odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 48 h;
c) dostawa zamówionego kontenera na teren cmentarza nastąpi w ciągu 48 h.
d) Odbiór odpadów o kodzie 18 01 04 w workach foliowych 240l odbywał się będzie 1 raz w miesiącu na zgłoszenie telefoniczne
e) Odbiór odpadów o kodzie 18 01 03 w w workach foliowych 240l odbywał się będzie wyłącznie na zgłoszenie telefoniczne.

3. Odbiór, transport i zagospodarowanie odebranych odpadów o kodach: 20 02 03 – inne odpady nieulegające biodegradacji, 20 02 - odpady z ogrodów i parków – w tym z cmentarzy; 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji; 20 02 02 – gleba i ziemia w tym kamienie oraz odpady komunalne o kodzie 20 03 01 (zgodnie z zasadami prawa krajowego, w tym z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą o odpadach, aktami prawa miejscowego oraz zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie działalności ) z terenu cmentarza komunalnego w Środzie Śląskiej,


4. Odbiór, transport i zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 (zgodnie z za-sadami prawa krajowego, w tym z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą o odpadach, aktami prawa miejscowego oraz zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie działalności ) z terenu ul. Polnej w Komornikach, tj.:
a) dostawa jednakowych pod względem wykonania i koloru 2 szt. pojemników o pojemności 240L każdy na zmieszane odpady komunalne, będących własnością Wykonawcy, ustawianych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;
b) odbiór odpadów odbywać się będzie w następujący sposób:
- częstotliwość 1 x w miesiącu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.;
- częstotliwość co 2 tygodnie w okresie 01.06.2024 r. - 31.08.2024 r oraz 01.06.2025 r. - 31.08.2025 r.;
- wykonawca nie może dopuścić do przepełnienia kontenera dlatego w wyjątkowych przypadkach częstotliwość może zostać zwiększona przy zgłoszeniu przez pracownika Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295583,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295583,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295583,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis Odbiór Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272930164

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295583,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.