Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00104678/01 - Wynik z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie sześciodniowej wycieczki do Włoch
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Łomży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 451202740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 14
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ansl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ansl.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie sześciodniowej wycieczki do Włoch
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a06aef8d-a94a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026550/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa kulturalno-oświatowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ansl-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ansl-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień.
Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KZp.2730..4.23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania sześciodniowej wycieczki do Włoch.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zmawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników wycieczki, o czym powiadomi Wykonawcę e-mailem lub telefonicznie, nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Liczba osób uczestników wycieczki może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 10 osób bez zmiany ceny jednostkowej, z zastrzeżeniem możliwości zmiany na warunkach wskazanych w projekcie umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach niniejszego zamówienia do:
a) zorganizowania i przeprowadzenia wycieczki, zgodnie z minimalnym zakresem zamówienia opisanym w opisie przedmiotu zmówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ,
b) zawarcia na rzecz osób uczestniczących w wycieczce umów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia i ubezpieczenia bagażu, oraz przesłania Zamawiającemu kopii tych umów najpóźniej na 2 dni przed terminem wyjazdu na wycieczkę .
5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom (z którymi zawarł umowę o podwykonawstwo, zdefiniowana w art. 7 ust. 27 ustawy). W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę pełnych nazw i danych podwykonawców (o ile są mu znane). W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
6. Stosownie do wymogów art. 95 ustawy PZP Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązani są zatrudnić na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, rezydenta wycieczki wykonującego następujące czynności: pozostaje w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji wycieczki, zorganizowanie pobytu uczestników wycieczki i opiekuna wycieczki.
Szczegółowe zasady dotyczące wymogu a w szczególności sposób weryfikacji oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli jak i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy.
7. W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników Zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (art. 100 ust. 1 i 2 ustawy):
• Realizując powyższe Zamawiający wymaga, aby realizacja zamówienia umożliwiała swobodny i bezpieczny dostęp dla osób niepełnosprawnych (sposób realizacji zamówienia winien zapewniać w pełni dostępność tym osobom). Jeżeli ww. wymagania wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia,
w zakresie wymagań dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odwołanie do tego aktu.
9. Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U . z 2021 r. poz. 110 ze zm.), a w szczególności aby łączy udział pojazdów elektrycznych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, używanych przy wykonywaniu zamówienia wynosił co najmniej 10%. Przy obliczaniu procentowego limitu pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym należy uwzględnić zaokrąglenie do pełnych jednostek (sztuk).
4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników wycieczki, o czym powiadomi Wykonawcę e-mailem lub telefonicznie, nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Liczba osób uczestników wycieczki może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 10 osób bez zmiany ceny jednostkowej, z zastrzeżeniem możliwości zmiany na warunkach wskazanych w projekcie umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-02 do 2023-05-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe atrakcje
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin platności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
- dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych ( Dz. U. z 2022 r. poz. 511 ze zm.);- dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie wycieczki zagraniczne, samolotowe, kilkudniowe (min 4 dni) dla grupy co najmniej 40 osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych
1. Wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Szczegółowy program wycieczki zawierający wszystkie wymagania i opisy wskazane, wymagane przez Zamawiającego w tym nazwy hotelów, adresów, ilości gwiazdek oraz podanie adresu strony www jeśli obiekt jest dostępny na stronie internetowej5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Szczegółowy program wycieczki zawierający wszystkie wymagania i opisy wskazane, wymagane przez Zamawiającego w tym nazwy hotelów, adresów, ilości gwiazdek oraz podanie adresu strony www jeśli obiekt jest dostępny na stronie internetowejSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy może nastąpić na zasadach określonych w art. 454-455 Pzp.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w oparciu
o art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp oraz w następującym zakresie:
1) zmiany terminu realizacji umowy
a) na skutek zaistnienia ,,siły wyższej”, tj. zdarzenia o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a wystąpienie którego skutkuje koniecznością zmiany terminu realizacji umowy. Za „siłę wyższą”, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne lub wprowadzenie przepisów uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy z uwagi na stan epidemii,
b) Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone będą wyłącznie do dostosowania Umowy do zmienionych regulacji prawnych.
3. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne, chyba że niniejsza umowa nie przewiduje konieczności zawierania aneksu w przypadku zaistnienia określonej podstawy prawnej jej zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-20 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://ansl-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-20 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-21
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa artykułów higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
- Usługa prania świadczona dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont Sali gimnastycznej w ramach Działu Fizjoterapii Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, wraz z nadzorem autorskim
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz (PSZOK)
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Wycieczka "Augustów i okolice"
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Międzyzdrojów zwiększającego kompetencje kluczowe uczniów w ramach realizowanego projektu" Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn -Zdrój"
- Organizacja wycieczek dla pracowników oraz emerytowanych pracowników szkół i przedszkoli z terenu gminy Włoszczowa z podziałem na części
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ" - powt.
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.