eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaZorganizowanie sześciodniowej wycieczki do Włoch



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie sześciodniowej wycieczki do Włoch

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Łomży

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 451202740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 14

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ansl.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ansl.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ansl-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie sześciodniowej wycieczki do Włoch

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a06aef8d-a94a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026550/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa kulturalno-oświatowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091324

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZp.2730..4.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania sześciodniowej wycieczki do Włoch.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zmawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników wycieczki, o czym powiadomi Wykonawcę e-mailem lub telefonicznie, nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Liczba osób uczestników wycieczki może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 10 osób bez zmiany ceny jednostkowej, z zastrzeżeniem możliwości zmiany na warunkach wskazanych w projekcie umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach niniejszego zamówienia do:
a) zorganizowania i przeprowadzenia wycieczki, zgodnie z minimalnym zakresem zamówienia opisanym w opisie przedmiotu zmówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ,
b) zawarcia na rzecz osób uczestniczących w wycieczce umów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia i ubezpieczenia bagażu, oraz przesłania Zamawiającemu kopii tych umów najpóźniej na 2 dni przed terminem wyjazdu na wycieczkę .
5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom (z którymi zawarł umowę o podwykonawstwo, zdefiniowana w art. 7 ust. 27 ustawy). W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę pełnych nazw i danych podwykonawców (o ile są mu znane). W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
6. Stosownie do wymogów art. 95 ustawy PZP Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązani są zatrudnić na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, rezydenta wycieczki wykonującego następujące czynności: pozostaje w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji wycieczki, zorganizowanie pobytu uczestników wycieczki i opiekuna wycieczki.
Szczegółowe zasady dotyczące wymogu a w szczególności sposób weryfikacji oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli jak i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy.
7. W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników Zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (art. 100 ust. 1 i 2 ustawy):
• Realizując powyższe Zamawiający wymaga, aby realizacja zamówienia umożliwiała swobodny i bezpieczny dostęp dla osób niepełnosprawnych (sposób realizacji zamówienia winien zapewniać w pełni dostępność tym osobom). Jeżeli ww. wymagania wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia,
w zakresie wymagań dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odwołanie do tego aktu.
9. Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U . z 2021 r. poz. 110 ze zm.), a w szczególności aby łączy udział pojazdów elektrycznych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, używanych przy wykonywaniu zamówienia wynosił co najmniej 10%. Przy obliczaniu procentowego limitu pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym należy uwzględnić zaokrąglenie do pełnych jednostek (sztuk).

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając zgodnie z art. 255 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, ponieważ do wyznaczonego terminu nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.