Og³oszenie z dnia 2025-02-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00640597/01 - Og³oszenie z dnia 2024-12-09
- 2024/BZP 00651794/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-13
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 „Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Dzia³oszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000755690
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Grota Roweckiego 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³oszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@curie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: curie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d57ee57a-f04c-404c-ab23-bf4d95fa52af1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
szko³a
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 „Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d57ee57a-f04c-404c-ab23-bf4d95fa52af
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00091366
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00593755/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 „Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie jest dofinansowywane w ramach programu : Funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027 dot. projektu FELD.08.08-IZ.00-0066/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00640597
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.ZP.2710.2.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 256002,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I zamówienia: zamówienie obejmuje zakup i dostawê sprzêtu ICT-szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³. Nr 5.1 do SWZ2.Wymagania podstawowe:
a)Zamawiaj±cy wymaga, aby wszystkie pomoce/ sprzêty by³y fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - musz± posiadaæ aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
b)W przypadku stwierdzenia, ¿e dostarczone przedmioty/sprzêt s± uszkodzone, b±d¼ nie odpowiadaj± przedmiotowi zamówienia pod wzglêdem jako¶ci, funkcjonalno¶ci i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne w³a¶ciwe na w³asny koszt.
c)Oprogramowanie musi byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane i nieaktywowane nigdy wcze¶niej na innym urz±dzeniu oraz dostarczone wraz ze
stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalno¶ci. Wszystkie zaoferowane produkty musz± byæ zaoferowane na rynek polski oraz pochodziæ z oficjalnego kana³u sprzeda¿y producenta. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ weryfikacji legalno¶ci oprogramowania bezpo¶rednio u producenta w przypadku, je¶li powe¼mie w±tpliwo¶ci co do legalno¶ci jego pochodzenia. Oprogramowanie i ich aktualizacje bêd± wolne od mechanizmów blokuj±cych jego i funkcje wolne od wirusów, koni trojañskich, robaków i innych szkodliwych programów. Dla oprogramowania Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia niewy³±cznej licencji Zamawiaj±cemu lub przeniesienia na Zamawiaj±cego niewy³±cznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania okre¶lonymi przez producenta. Licencje, o których mowa nie bêd± naruszaæ praw w³asno¶ci intelektualnej osób trzecich, w tym praw autorskich, patentów, ani praw do baz danych ani nie bêd± ograniczaæ korzystania z nich oraz bêd± zgodne z umow±.
d) Sprzêt musi byæ oznaczony zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci znakami bezpieczeñstwa.
e) Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ zamawiaj±cemu instrukcje u¿ytkowania i eksploatacji pomocy/ sprzêtu lub je¶li s± one udostêpnione przez producenta w formie elektronicznej- przeka¿e odpowiednio adresy elektroniczne(www), pod którymi mo¿na je pobraæ.
f) Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia, sprzêtu. – dot. I-II,IV w ramach dostawy III czê¶ci zamówienia do dostawy i transportu
sprzêtu wchodz±cego w sk³ad wyposa¿enia magazynu oraz przeszkolenia min. 2 nauczycieli z obs³ugi wózka wid³owego.
g) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw w ramach ww. zamówienia wraz z instrukcj± w jêz. polskim
h) Równowa¿ne rozwi±zania techniczne.
W ka¿dym przypadku u¿ycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyj±æ, ¿e odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
i) Opis produktów zosta³ wskazany w OPZ(za³. Nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4) wskazano w nich minimalne wymagania.
j)Gwarancja:
Czê¶æ I zamówienia: min.36 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego (z wyj±tkiem spawarki- okres gwarancji jak wskazano w opz)
Czê¶æ II zamówienia: min. 24 miesi±ce od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
Czê¶æ III zamówienia: min. 24 miesi±ce od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego
Czê¶æ IV zamówienia: min. 24 miesi±ce od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego
k)Dostawa mo¿e byæ realizowana jedynie w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowi±zuje siê powiadomiæ Zamawiaj±cego, co najmniej 2 dni wcze¶niej o planowanym terminie dostawy.
l) Miejsce dostawy: Zespó³ Szkó³ im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Dzia³oszynie
³)Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy bêdzie ¿±da³ od wykonawcy szczegó³owego wyliczenia poszczególnych pozycji, które wchodz± w sk³ad zamówienia.
4.2 Przedmiot zamówienia w szczególno¶ci musi:
1) spe³niaæ wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia,
2) byæ zgodny z wyznaczonymi parametrami/funkcjonalno¶ciami,
3) byæ wysokiej jako¶ci i wolny od wad oraz od obci±¿eñ prawami osób trzecich,
4) pochodziæ z legalnych ¼róde³,
5) byæ dopuszczony do u¿ytkowania w instytucji publicznej,
6) odpowiadaæ normom jako¶ciowym, okre¶lonym we w³a¶ciwych aktach prawnych, je¶li dotycz± one przedmiotu zamówienia,
Zamawiaj±cy ¿±da zastosowania stawki VAT 0 % w przypadku wyceny jednostek centralnych komputerów i monitorów, routerów, switcha i serwera w ww. zamówieniu.
4.3 Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i us³ug ( tj.Dz. U. 2024 poz. 361) do dostaw sprzêtu komputerowego (jednostek centralnych komputerów, serwerów, monitorów, zestawów komputerów stacjonarnych, drukarek, skanerów, urz±dzeñ komputerowych do pism Braille'a (dla osób niewidomych i niedowidz±cych), urz±dzeñ do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy) dla placówek o¶wiatowych stosuje siê stawkê podatku w wysoko¶ci 0%, pod warunkiem posiadania przez dokonuj±cego dostawy stosownego zamówienia potwierdzonego przez organ nadzoruj±cy dan± placówkê o¶wiatow±, zgodnie z odrêbnymi przepisami oraz przekazania kopii dokumentów, tj. powy¿szego potwierdzonego zamówienia, do w³a¶ciwego urzêdu skarbowego. Wykonawca otrzyma od Zamawiaj±cego stosowny dokument po podpisaniu umowy który bêdzie informowa³ i¿ dostarczany sprzêt kierowany jest do placówek o¶wiatowych.
Zamawiaj±cy informuje ,i¿ w ww. zamówieniu wystêpuje mechanizm podzielonej p³atno¶ci.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe
31214100-0 - Prze³±czniki
48820000-2 - Serwery
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 233252,03 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II zamówienia: zamówienie obejmuje zakup i dostawê narzêdzi budowlanych -szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³. Nr 5.2 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 44512000-2 - Ró¿ne narzêdzia rêczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3710,76 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III zamówienia: zamówienie obejmuje wyposa¿enie magazynu i pomocy dydaktycznych -szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³. Nr 5.3 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 42415110-2 - Wózki wid³owe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44143000-4 - Palety
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 17290,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ IV zamówienia: zamówienie obejmuje zakup i dostawê mebli- szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³. Nr 5.4 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39000000-2 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Nie rozstrzygniêto
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6817,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 10995,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6817,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inzynieryjne Martex Marcin Pu¼niak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19
7.3.4) Miejscowo¶æ: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 6817,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 25919,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 68581,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25919,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO IN¯YNIERYJNE MARTEX Marcin Pu¼niak
jakie przetargi wygra³a firma
BIURO IN¯YNIERYJNE MARTEX Marcin Pu¼niak
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 25919,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 4815,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 7995,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4815,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.3) Ulica: Staszica 22
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 4815,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI DZIA£OSZYN
wiêcej: przetargi DZIA£OSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego na potrzeby UKW
- "Zwiêkszenie poziomu bezpieczeñstwa informacji w systemach informacyjnych nale¿±cych do Gminy Drawno i jednostek"
- Zakup pierwszego wyposa¿enia do ¿³obka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dzieæmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
- Dostawa wyposa¿enia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególno¶ci z niepe³nosprawno¶ci±
- Dostawa urz±dzeñ i oprogramowania zwiêkszaj±cych odpor-no¶æ na cyberataki wraz z wdro¿eniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Miechowski"
- Dostawa wraz z wdro¿eniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzêtowej dla Gminy ¯agañ realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorz±d"
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.