eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzia³oszynZakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 "Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe"



Og³oszenie z dnia 2025-02-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 „Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Dzia³oszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000755690

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Grota Roweckiego 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³oszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@curie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: curie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d57ee57a-f04c-404c-ab23-bf4d95fa52af

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy


szko³a

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 „Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d57ee57a-f04c-404c-ab23-bf4d95fa52af

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00091366

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00593755/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 „Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie jest dofinansowywane w ramach programu : Funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027 dot. projektu FELD.08.08-IZ.00-0066/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00640597

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS.ZP.2710.2.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 256002,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I zamówienia: zamówienie obejmuje zakup i dostawê sprzêtu ICT-szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³. Nr 5.1 do SWZ



2.Wymagania podstawowe:
a)Zamawiaj±cy wymaga, aby wszystkie pomoce/ sprzêty by³y fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - musz± posiadaæ aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
b)W przypadku stwierdzenia, ¿e dostarczone przedmioty/sprzêt s± uszkodzone, b±d¼ nie odpowiadaj± przedmiotowi zamówienia pod wzglêdem jako¶ci, funkcjonalno¶ci i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne w³a¶ciwe na w³asny koszt.
c)Oprogramowanie musi byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane i nieaktywowane nigdy wcze¶niej na innym urz±dzeniu oraz dostarczone wraz ze
stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalno¶ci. Wszystkie zaoferowane produkty musz± byæ zaoferowane na rynek polski oraz pochodziæ z oficjalnego kana³u sprzeda¿y producenta. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ weryfikacji legalno¶ci oprogramowania bezpo¶rednio u producenta w przypadku, je¶li powe¼mie w±tpliwo¶ci co do legalno¶ci jego pochodzenia. Oprogramowanie i ich aktualizacje bêd± wolne od mechanizmów blokuj±cych jego i funkcje wolne od wirusów, koni trojañskich, robaków i innych szkodliwych programów. Dla oprogramowania Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia niewy³±cznej licencji Zamawiaj±cemu lub przeniesienia na Zamawiaj±cego niewy³±cznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania okre¶lonymi przez producenta. Licencje, o których mowa nie bêd± naruszaæ praw w³asno¶ci intelektualnej osób trzecich, w tym praw autorskich, patentów, ani praw do baz danych ani nie bêd± ograniczaæ korzystania z nich oraz bêd± zgodne z umow±.
d) Sprzêt musi byæ oznaczony zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci znakami bezpieczeñstwa.
e) Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ zamawiaj±cemu instrukcje u¿ytkowania i eksploatacji pomocy/ sprzêtu lub je¶li s± one udostêpnione przez producenta w formie elektronicznej- przeka¿e odpowiednio adresy elektroniczne(www), pod którymi mo¿na je pobraæ.
f) Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia, sprzêtu. – dot. I-II,IV w ramach dostawy III czê¶ci zamówienia do dostawy i transportu
sprzêtu wchodz±cego w sk³ad wyposa¿enia magazynu oraz przeszkolenia min. 2 nauczycieli z obs³ugi wózka wid³owego.
g) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw w ramach ww. zamówienia wraz z instrukcj± w jêz. polskim
h) Równowa¿ne rozwi±zania techniczne.
W ka¿dym przypadku u¿ycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyj±æ, ¿e odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
i) Opis produktów zosta³ wskazany w OPZ(za³. Nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4) wskazano w nich minimalne wymagania.
j)Gwarancja:

Czê¶æ I zamówienia: min.36 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego (z wyj±tkiem spawarki- okres gwarancji jak wskazano w opz)
Czê¶æ II zamówienia: min. 24 miesi±ce od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
Czê¶æ III zamówienia: min. 24 miesi±ce od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego
Czê¶æ IV zamówienia: min. 24 miesi±ce od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego

k)Dostawa mo¿e byæ realizowana jedynie w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowi±zuje siê powiadomiæ Zamawiaj±cego, co najmniej 2 dni wcze¶niej o planowanym terminie dostawy.

l) Miejsce dostawy: Zespó³ Szkó³ im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Dzia³oszynie

³)Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy bêdzie ¿±da³ od wykonawcy szczegó³owego wyliczenia poszczególnych pozycji, które wchodz± w sk³ad zamówienia.


4.2 Przedmiot zamówienia w szczególno¶ci musi:

1) spe³niaæ wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia,
2) byæ zgodny z wyznaczonymi parametrami/funkcjonalno¶ciami,
3) byæ wysokiej jako¶ci i wolny od wad oraz od obci±¿eñ prawami osób trzecich,
4) pochodziæ z legalnych ¼róde³,
5) byæ dopuszczony do u¿ytkowania w instytucji publicznej,

6) odpowiadaæ normom jako¶ciowym, okre¶lonym we w³a¶ciwych aktach prawnych, je¶li dotycz± one przedmiotu zamówienia,


Zamawiaj±cy ¿±da zastosowania stawki VAT 0 % w przypadku wyceny jednostek centralnych komputerów i monitorów, routerów, switcha i serwera w ww. zamówieniu.
4.3 Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i us³ug ( tj.Dz. U. 2024 poz. 361) do dostaw sprzêtu komputerowego (jednostek centralnych komputerów, serwerów, monitorów, zestawów komputerów stacjonarnych, drukarek, skanerów, urz±dzeñ komputerowych do pism Braille'a (dla osób niewidomych i niedowidz±cych), urz±dzeñ do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy) dla placówek o¶wiatowych stosuje siê stawkê podatku w wysoko¶ci 0%, pod warunkiem posiadania przez dokonuj±cego dostawy stosownego zamówienia potwierdzonego przez organ nadzoruj±cy dan± placówkê o¶wiatow±, zgodnie z odrêbnymi przepisami oraz przekazania kopii dokumentów, tj. powy¿szego potwierdzonego zamówienia, do w³a¶ciwego urzêdu skarbowego. Wykonawca otrzyma od Zamawiaj±cego stosowny dokument po podpisaniu umowy który bêdzie informowa³ i¿ dostarczany sprzêt kierowany jest do placówek o¶wiatowych.

Zamawiaj±cy informuje ,i¿ w ww. zamówieniu wystêpuje mechanizm podzielonej p³atno¶ci.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

31214100-0 - Prze³±czniki

48820000-2 - Serwery

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 233252,03 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II zamówienia: zamówienie obejmuje zakup i dostawê narzêdzi budowlanych -szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³. Nr 5.2 do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 44512000-2 - Ró¿ne narzêdzia rêczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3710,76 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ III zamówienia: zamówienie obejmuje wyposa¿enie magazynu i pomocy dydaktycznych -szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³. Nr 5.3 do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 42415110-2 - Wózki wid³owe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44143000-4 - Palety

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 17290,00 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ IV zamówienia: zamówienie obejmuje zakup i dostawê mebli- szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³. Nr 5.4 do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39000000-2 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1750,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Nie rozstrzygniêto

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6817,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 10995,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6817,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inzynieryjne Martex Marcin Pu¼niak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19

7.3.4) Miejscowo¶æ: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 6817,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 25919,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 68581,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25919,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720

7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 25919,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 4815,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 7995,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4815,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950

7.3.3) Ulica: Staszica 22

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 4815,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.