Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00105590/01 - Wynik z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091509 z dnia 2021-06-23 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa licencji uprawniających do korzystania z oprogramowania komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. prof. S. Kaliskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-796
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523749263
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@utp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa licencji uprawniających do korzystania z oprogramowania komputerowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7238039e-d3ef-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005033/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa licencji oprogramowanie do projektowania i symulacji układów mikroelektronicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Laboratoria nauk technicznych i ścisłych dedykowane rozwojowi potencjału badawczego w zakresie innowacyjnych rozwiązań i technologii o kluczowym znaczeniu dla gospodarki województwa kujawskopomorskiego o nr RPKP.01.01.00-04-0001/17
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/utp3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Platformy
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/utp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowoaplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:
pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa
JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)
Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie
UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań
dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla
systemów teleinformatycznych.a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls
.jpg (.jpeg),b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego
z formatów: .zip i .7Z.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania
wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie
identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku
wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.W przypadku wykorzystania formatu
podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.Szczegółowe wymagania
zostały określone w rozdziale X SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/utp
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dot. RODO znajdują się w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dot. RODO znajdują się w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZZP.243.039.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji uprawniających do korzystania z oprogramowania komputerowego. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części:
Cześć nr 1 – Zintegrowana platforma CAD/EDA do projektowania, symulacji i weryfikacji
analogowo-cyfrowych układów i systemów scalonych
4.2.6.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48460000-0 - Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena oferty = Pc + Pt + Pd, gdzie Pc – liczba punktów w kryterium ceny
(waga 60%), Pt – liczba punktów w kryterium termin
płatności (waga 20%); Pd –
liczba punktów w kryterium czas dostawy (waga 20%). Punkty będą liczone wg wzorów określonych w
rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności (Pt)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy (Pd)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji uprawniających do korzystania z
oprogramowania komputerowego. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części: Cześć nr 2 – Oprogramowanie do analizy i symulacji układów mikroelektronicznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48460000-0 - Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena oferty = Pc + Pt + Pd; gdzie Pc – liczba punktów w kryterium ceny
(waga 60%), Pt – liczba punktów w kryterium termin płatności (waga 20%), Pd – liczba punktów w
kryterium dostawy (waga 20%) . Punkty będą liczone wg wzorów określonych w rozdziale XVIII
SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności (Pt)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy (Pd)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
opis techniczny w języku polskim bądź w języku angielskim wraz z nazwą producenta i typemmodelu zaoferowanego Oprogramowania oraz Licencji w celu potwierdzenia, że oferowane
przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
opis techniczny w języku polskim bądź w języku angielskim wraz z nazwą producenta i typemmodelu zaoferowanego Oprogramowania oraz Licencji w celu potwierdzenia, że oferowane
przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takimprzypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć
wraz z ofertą.2. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie
może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w rozdziale
VI pkt 1–2. W związku z powyższym każdy z Wykonawców (odrębnie) składa oświadczenie
dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia – załącznik nr 2 do
SWZ).Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie braku
podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, są oni zobowiązani, na wezwanie
Zamawiającego, do złożenia dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII pkt 6,
przy czym:a. dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 6 lit. „a” SWZ składa
każdy z nich;4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać kopii umowy regulującej współpracę
tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian:a) zmiana podwykonawcy na wniosek Wykonawcy. Zmiana wymaga uprzedniej zgody
Zamawiającego. Zgoda ta może być udzielona, jeżeli konieczność takiej zmiany jest
spowodowana okolicznościami, na które Wykonawca nie miał wpływu, w szczególności śmierć
lub likwidacja dotychczasowego podwykonawcy, utrata przez dotychczasowego podwykonawcę
możliwości prawidłowego i terminowego zrealizowania powierzonej mu części zamówienia itp;
b) zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na wniosek Wykonawcy. Zmiana
wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego. Zgoda ta może być udzielona, jeżeli konieczność
takiej zmiany jest spowodowana okolicznościami, na które Wykonawca nie miał wpływu, w
szczególności śmierć lub likwidacja dotychczasowego podwykonawcy, utrata przez
dotychczasowego podwykonawcę możliwości prawidłowego i terminowego zrealizowania
powierzonej mu części zamówienia itp.;
c) zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku zajścia siły wyższej, w
szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia,
powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację
zamówienia – wydłużenie terminu realizacji zamówienia o ilość dni, w których nie było możliwe
dostarczenie Oprogramowania lub Licencji. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać
się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki
terrorystyczne, zagrożenie epidemiologiczne. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z
ww. powodów nie może powodować dodatkowych roszczeń wobec Zamawiającego ze strony
Wykonawcy;
d) zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp;
e) zmiany na zasadach określonych w art. 455 ust 1 pkt 2-4 oraz ust 2 ustawy Pzp.
f) zmiany przewidziane w załączniku nr 4A i 4B projektowanych postanowień umowy
Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, mogą być dokonywane na warunkach
określonych przez przepisy prawa, wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej, z
uwzględnieniem przepisu art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/utp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-01 10:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienie i nie zastrzegaobowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Zamawiający żąda wskazania, w formularzu oferty, przez Wykonawcę części zamówienia, której
wykonanie powierzy podwykonawcom (o ile są znani) oraz podał (o ile są mu wiadome na tym
etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. Zamawiający nie będzie weryfikował
podwykonawców pod kątem braku istnienia podstaw do wykluczenia. W przypadku braku
informacji o podwykonawcach Zamawiający uzna, że Wykonawca sam zrealizuje zamówienie i
nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji. Wykonawca zawiadamia
Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w trakcie realizacji zamówienia, a także
przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie
zamówienia.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej (WYKONAWCA ZAGRANICZNY):a) zamiast dokumentów o których
mowa pkt. 6 lit. „a” rozdziału VII SWZ niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego
aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność
gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem; b) jeżeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. 6 lit. „a” rozdziału VII SWZ
lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108
ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je
odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy;Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z
tłumaczeniem na język polski.3. Jeżeli dotyczy do oferty należy dołączyć a) pełnomocnictwo,
jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik; b)pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu
albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie
udzielenia zamówienia publicznego .
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One działającego w Zakładzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacją i regulacją
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Rozwój e-usług systemu informacji przestrzennej i konsultacji społecznych w Gminie Poniatowa"
- Dostawa licencji oprogramowania
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni mechanicznej W32 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-5
więcej: Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.