eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUtworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu



Ogłoszenie z dnia 2025-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962817529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1021344

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abd37823-cc66-479b-9bd8-f7aef050a1ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00560636/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621037

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.III.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania obejmującego opracowanie dokumentacji projektowej oraz kompleksową budowę budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego przy ul. Jana Pawła II w Radomiu, wraz z zagospodarowaniem terenu.
Projektowany budynek to obiekt jednokondygnacyjny (parterowy), niepodpiwniczony, z dachem płaskim o powierzchni całkowitej max. 692,95 m2, powierzchnia użytkowa ok. 585 m2 z zachowaniem ilości i funkcji pomieszczeń określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU). Budynek i jego otoczenie winny być pozbawione barier architektonicznych, tj. winny zapewniać możliwość niezależnego i samodzielnego korzystania przez osoby niepełnosprawne.
2. Zakres prac składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (w tym kosztorysy szczegółowe) w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w PFU wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami wg obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie,
b) uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych w PFU i warunków technicznych dla poszczególnych mediów oraz pełnienie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych,
c) wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami obowiązującego prawa i wiedzy technicznej,
d) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie nowego obiektu w imieniu i na rzecz Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233140-2 - Roboty drogowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 14

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4598500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5911964,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4598500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WELDSTRADE KAMIL SIKORA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6010083806

7.3.4) Miejscowość: Jabłonica

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

"ARCHI-RAD 2000" BIURO PROJEKTÓW SPÓŁKA Z O.O. - Prace projektowe,
SEBUD Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Sebastian Święciński - część robót budowlanych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4598500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.