Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ZESTAWU DO FORMOWANIA CIENKOŚCIENYCH RUREK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000564665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-819
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48322716077
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cmpw-pan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cmpw-pan.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ZESTAWU DO FORMOWANIA CIENKOŚCIENYCH RUREK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dd5dec6-88e5-491e-8268-e7a97a36b0c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076509/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 DOSTAWA ZESTAWU DO FORMOWANIA CIENKOŚCIENNYCH RUREK
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5dd5dec6-88e5-491e-8268-e7a97a36b0c43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia (w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń)
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy e-
Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do komunikowania się z Wykonawcami jest Pani Sonia Wunsik e-mail:
swunsik@cmpw-pan.pl.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy czynności złożenia,
wycofania lub zmiany oferty). Adres skrzynki e-mail Zamawiającego: swunsik@cmpw-pan.pl
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w
konkursie (Dz. U. poz. 2452) /dalej: rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych/.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych (w tym: oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki
dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo) sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art.
66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, tj. w szczególności w formacie doc, .docx, .pdf, .xml, .rtf,
.xps, .odt. /przekazuje się jako załączniki/.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://bip.cmpw-pan.edu.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Instytut Polskiej Akademii Nauk, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34, 41-819 Zabrze.
2. Z Inspektorem Ochrony Danych skontaktować się można tradycyjnie, pisząc na adres naszej siedziby, mailowo iod@cmpw-pan.edu.pl lub telefonicznie 32 2716077.
3. Dane są zbierane w celu przeprowadzenia czynności zmierzających do udzielenia zamówienia oraz zawarcia i realizacji umowy, w związku z koniecznością przestrzegania zasady wynikającej z przepisów ustawy o finansach publicznych, tj. w celu dokonywania wydatków w sposób celowy i oszczędny z zachowaniem uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów. Podstawą prawną działania jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
4. Dane osobowe są przetwarzane w zakresie, w jakim zostały udostępnione.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres:
Realizując obowiązki związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujemy, że:
- niezbędny do realizacji umowy,
- do momentu przedawnienia roszczeń mogących wyniknąć z umowy,
- określony w przepisach prawa;
6. Dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikał z umowy lub przepisów prawa.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do nich, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie danych jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa, a ich nie podanie skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.
9. Administrator danych osobowych podejmie starania, aby dane osobowe ochronić przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP1/02/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Narzędzie formujące (kalibrator):
-składa się z narzędzia formującego wraz z kalibratorem i niezbędnym osprzętem dodatkowym pozwalającym na uzyskanie metodą wytłaczania profili zgodnie z załączonymi rysunkami technicznymi,
-posiada elementy wymienne, umożliwiające wytłaczanie profilu kołowego (rurki) wg. załączonych rysunków, o średnicy zewnętrznej: 3mm, 2,3mm oraz 2,6 mm i odpowiednio grubości ścianki nie mniejszej niż 0,30 mm (korzystnie 0,15 mm) oraz profil niekołowy dla tworzywa składającego się z poliestru biodegradowalnego, przy założonej prędkości wytłaczania do 3 m/min,
-jest kompatybilny z wytłaczarką dwuślimakową Brabender Twin Screw Extruder TSE 20/40,
-posiada tolerancje wymiarowe zgodnie z DIN16 941,
-posiada wsparcie techniczne producenta pozwalające na ewentualne korekty w celu dopracowania geometrii wyrobu, w tym wykonanie dodatkowej wkładki formującej.
-precyzyjny reduktor do gazu
- termin wykonania poniżej 14 tygodni.
Gwarancja minimum 24 miesiące
4.2.6.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert
Lp. Kryterium Znacznie procentowe kryterium (waga) Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta
1. Cena (C) 80% 80 punktów
2. Termin realizacji zamówienia (T) 20% 20 punktów
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C).
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:
C min
Pi (C) = ------------- x 80
Ci
gdzie:
Pi (C) - liczba punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium "Cena"
C min - najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena brutto oferty „i"
3. Zasady oceny kryterium „Termin realizacji zamówienia” ( T ).
Zamawiający przyzna w kryterium „Termin realizacji zamówienia” punktację na podstawie
zadeklarowanego w Formularzu ofertowym terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym
maksymalny termin realizacji zamówienia to 30 dni kalendarzowych od dnia
podpisania umowy z Wykonawcą. Punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
1) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) powyżej 98 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, jednak nie dłużej niż 105 dni kalendarzowych(włącznie) – 0 pkt.
2) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) powyżej 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, jednak nie dłużej niż 98 dni kalendarzowych(włącznie) – 10 pkt.
3) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) do 90 dni kalendarzowych (włącznie) od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą – 20 pkt.
4. Ostateczna punktacja danej oferty zostanie ustalona zgodnie ze wzorem:
Pi = Pi (C) + Pi (T)
gdzie:
Pi Łączna liczba punktów przyznana ofercie „i”
Pi (C) liczba punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium "Cena"
Pi (T) liczba punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium „Termin realizacji zamówienia”
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
7. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 5, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pompa zębata wysokociśnieniowa do stopionego tworzywa kompatybilna z wytłaczarką dwuślimakową:
Minimalna objętość tłoczona dla pojedynczego obrotu nie większa niż 0,6 cm3 /obr.
Dopuszczalne maksymalne ciśnienie pracy pompy nie mniejsze niż 700 bar
Maksymalna temperatura pracy pompy nie mniejsza niż 350 °C
Prędkość obrotowa przekładni regulowana cyfrowo od 0 do 150 lub więcej obr./min
Ustawianie prędkości ręcznie lub za pomocą magistrali CAN za pośrednictwem zewnętrznego komputera
Wyposażenie: płaszcz grzewczy, czujniki temperatury, napęd elektryczny z inkrementalnym enkoderem, pompa powinna być zamontowana na wózku mobilnym o regulowanej wysokości umożliwiający szybki montaż i demontaż z linii przetwórczej.
Gwarancja minimum 24 miesiące
Dostawa maksymalnie 14 tygodni
4.2.6.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert
Lp. Kryterium Znacznie procentowe kryterium (waga) Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta
1. Cena (C) 80% 80 punktów
2. Termin realizacji zamówienia (T) 20% 20 punktów
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C).
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:
C min
Pi (C) = ------------- x 80
Ci
gdzie:
Pi (C) - liczba punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium "Cena"
C min - najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena brutto oferty „i"
3. Zasady oceny kryterium „Termin realizacji zamówienia” ( T ).
Zamawiający przyzna w kryterium „Termin realizacji zamówienia” punktację na podstawie
zadeklarowanego w Formularzu ofertowym terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym
maksymalny termin realizacji zamówienia to 30 dni kalendarzowych od dnia
podpisania umowy z Wykonawcą. Punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
1) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) powyżej 98 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, jednak nie dłużej niż 105 dni kalendarzowych(włącznie) – 0 pkt.
2) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) powyżej 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, jednak nie dłużej niż 98 dni kalendarzowych(włącznie) – 10 pkt.
3) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) do 90 dni kalendarzowych (włącznie) od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą – 20 pkt.
4. Ostateczna punktacja danej oferty zostanie ustalona zgodnie ze wzorem:
Pi = Pi (C) + Pi (T)
gdzie:
Pi Łączna liczba punktów przyznana ofercie „i”
Pi (C) liczba punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium "Cena"
Pi (T) liczba punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium „Termin realizacji zamówienia”
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
7. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 5, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie do termostatowania kalibratora:
Objętość łaźni zintegrowanej z urządzeniem nie mniejsza niż 27 Litrów
Zakres regulowanej temperatury :
- minimalna temperatura stabilizowana nie wyższa niż -55°C;
- maksymalna temperatura stabilizowana nie niższa niż 150°C;
Stabilizacja temperatury na poziomie ±0,05 °C
Maksymalna moc grzewcza nie mniejsza 3 kW
Maksymalna moc chłodzenia nie mniejsza niż 5,2 kW
Zewnętrzny czujnik temperatrury
Pompa zintegrowana z urządzeniem:
- maksymalny przepływ nie mniejszy 26l/min
- maksymalne ciśnienie robocze pompy nie mniejsze niż 0,7 bar
- maksymalne ciśnienie zasysania nie mniejsze niż 0,4bar
Gwarancja minnimum 24 miesiące
4.2.6.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert
Lp. Kryterium Znacznie procentowe kryterium (waga) Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta
1. Cena (C) 80% 80 punktów
2. Termin realizacji zamówienia (T) 20% 20 punktów
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C).
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:
C min
Pi (C) = ------------- x 80
Ci
gdzie:
Pi (C) - liczba punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium "Cena"
C min - najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena brutto oferty „i"
3. Zasady oceny kryterium „Termin realizacji zamówienia” ( T ).
Zamawiający przyzna w kryterium „Termin realizacji zamówienia” punktację na podstawie
zadeklarowanego w Formularzu ofertowym terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym
maksymalny termin realizacji zamówienia to 30 dni kalendarzowych od dnia
podpisania umowy z Wykonawcą. Punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
1) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) powyżej 98 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, jednak nie dłużej niż 105 dni kalendarzowych(włącznie) – 0 pkt.
2) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) powyżej 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, jednak nie dłużej niż 98 dni kalendarzowych(włącznie) – 10 pkt.
3) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) do 90 dni kalendarzowych (włącznie) od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą – 20 pkt.
4. Ostateczna punktacja danej oferty zostanie ustalona zgodnie ze wzorem:
Pi = Pi (C) + Pi (T)
gdzie:
Pi Łączna liczba punktów przyznana ofercie „i”
Pi (C) liczba punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium "Cena"
Pi (T) liczba punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium „Termin realizacji zamówienia”
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
7. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 5, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 108
ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenia (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SWZ) składają odrębnie:- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe),
uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem,
uległa zmianie stawka podatku VAT,
wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,
zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,
konieczności zmiany miejsca dostawy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Poprzez platformę ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-14 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający poinformuje wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.2. Wykonawca przed zawarciem umowy:
- poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie zamawiającego,
- jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie
żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów
związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji
zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ZESTAWU DO FORMOWANIA CIENKOŚCIENYCH RUREK
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Czyste Zabrze - transformacja energetyczna miasta. Użyteczność publiczna - etap II z podziałem na zadania: zadanie 1 i zadanie 4
- Sukcesywna dostawa wzorców jednopierwiastkowych.
- Zakup oprogramowania do archiwizacji badań wraz urządzeniami towarzyszącymi
- 7/TP/US/25 NA OCHRONĘ OSÓB, OCHRONĘ I DOZOROWANIE MIENIA ORAZ PRZEWÓZ I KONWOJOWANIE GOTÓWKI
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ZESTAWU DO FORMOWANIA CIENKOŚCIENYCH RUREK
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych.
- "Dostawa końcówek do pipet na potrzeby Centrum Immunologii."
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych na podstawie umów ramowych z podziałem na 4 części dla Grupy Badawczej Funkcjonalnych Makrocząsteczek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.