Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00049392/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia audytu i doradztwa w zakresie organizacji usługi informatycznej pn. Centrum Certyfikacji Podmiotów Publicznych (CCPP)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.nask.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia audytu i doradztwa w zakresie organizacji usługi informatycznej pn. Centrum Certyfikacji Podmiotów Publicznych (CCPP)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c55cb35f-8505-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „Cyfrowa E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.2 „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049392/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.4.2022.16.MWI [EZD RP]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa audytu i doradztwa w zakresie organizacji usługi informatycznej pn. Centrum Certyfikacji Podmiotów Publicznych (dalej: CCPP, usługa CCPP) – która jest usługą techniczną infrastruktury klucza publicznego PKI (Public Key Infrastructure) służącą do wydawania certyfikatów cyfrowych publicznym jednostkom organizacyjnym.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1. Przeprowadzenie badania projektowanej usługi CCPP, pod kątem zgodności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 910/2014 (eIDAS) w zakresie regulacji dotyczących niekwalifikowanej usługi zaufania, dla poziomu zaufania średniego wg Rozporządzenia Wykonawczego UE nr 2015/1502.
2. Sporządzenie raportu z Audytu, zawierającego ewentualne zalecenia, na podstawie których zostanie wykonany program naprawczy, tak aby uzyskać zgodność Usługi CCPP z otoczeniem prawnym.
3. Świadczenie usług doradczych, w celu wsparcia Zamawiającego w przeprowadzeniu ewentualnego programu naprawczego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako: „SOPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 25 dni od dnia zawarcia Umowy jednak nie później niż do dnia 28 marca 2022 r. Szczegółowe terminy wykonania poszczególnych etapów zamówienia zostały określone w SOPZ i wzorze Umowy.
4. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane
przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za
pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o
których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają
wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79200000-6 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212000-3 - Usługi audytu
79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-237-57-82
7.3.3) Ulica: ul. Szlak 65
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-053
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DORADZTWA W INFORMATYCE I ZARZĄDZANIU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DORADZTWA W INFORMATYCE I ZARZĄDZANIU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa doradztwa podatkowego w zakresie VAT
- Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Gminie Głogów w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd" - postępowanie nr 2
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie audytów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Nur
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez aktualizację dokumentacji, szkolenia pracowników i audyty w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap II
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W URZĘDZIE GMINY W LIPOWCU KOŚCIELNYM I GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W LIPOWCU KOŚCIELNYM
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, agregatu prądotwórczego oraz usługi szkolenia i wdrożenia w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego przez Gminę Nekla - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.