eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa odczynników chemicznych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa aparatury laboratoryjnej w 2025 roku - wznowienie postępowania w zakresie pakietu Nr 5.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników chemicznych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa aparatury laboratoryjnej w 2025 roku – wznowienie postępowania w zakresie pakietu Nr 5.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PSYCHIATRII W KATOWICACH IM. DR. KRZYSZTOFA CZUMY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276206986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. dr Janusza Korczaka 27

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 603 84 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@centrumpsychiatrii.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpsychiatrii.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników chemicznych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa aparatury laboratoryjnej w 2025 roku – wznowienie postępowania w zakresie pakietu Nr 5.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0780a8d5-a4cd-4dd0-b941-f1155e508668

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055645/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 2025.Dostawa odczynników chemicznych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa aparatury laboratoryjnej w 2025 roku - wznowienie postępowania w zakresie pakietu Nr 5

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z platformy jest bezpośrednie i bezpłatne. "Instrukcja dla Wykonawców" znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Istnieje wymóg kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. W dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP na stronie internetowej szpitala: www.centrumpsychiatrii.eu w zakładce zamówienia podany zostanie bezpośredni link do prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/; Centrum Psychiatrii w Katowicach im. dr. Krzysztofa Czumy, ul. Korczaka 27, 40 – 340 Katowice. Tel.32/603 84 00 ( centrala ), e-mail sekretariat@centrumpsychiatrii.eu

 inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ Centrum Psychiatrii w Katowicach im. dr. Krzysztofa Czumy jest Pani/Pan /imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ *; Wojciech Krówczyński, e-mail iod@centrumpsychiatrii.eu
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dane identyfikujące postępowanie): „Dostawa odczynników chemicznych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa aparatury laboratoryjnej w 2025 roku – wznowienie postępowania w zakresie pakietu Nr 5” - prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt.2 ustawy Pzp. Oznaczenie sprawy: 01/TP/D-LABOR/02-5Wz/2025.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01/TP/D-LABOR/02-5Wz/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa odczynników chemicznych i analizatora biochemicznego,
Szczegóły (opis) zawiera Zestawienie Wyceny Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ.
Pakiet stanowi niepodzielną i kompletną całość, wszystkie pozycje w pakiecie muszą być wypełnione.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

38434000-6 - Analizatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie pkt. XXII w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.W postępowaniu żąda się od Wykonawców posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności – tj. koncesji lub innego dokumentu (licencja, zezwolenie), jeżeli odpowiednie ustawy nakładają obowiązek ich posiadania do wykonania przedmiotowego zamówienia.
2.W postępowaniu żąda się od Wykonawców aby oferowany przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na rynku polskim zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa krajowego.
3.W postępowaniu żąda się od Wykonawców aby na oferowane wyroby medyczne wspomagające proces leczenia posiadali Deklaracje Zgodności – znak CE (które wynikają z przepisów dyrektyw europejskich) oraz atesty, ulotki, instrukcje itp. w odniesieniu do oferowanych odczynników, sprzętu i aparatury laboratoryjnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie są wymagane

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie są wymagane

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający może żądać przedmiotowych środków dowodowych : atestów, ulotek, instrukcji itp w odniesieniu do oferowanych odczynników, sprzętu i aparatury laboratoryjnej od poszczególnych wykonawców oraz Deklaracje Zgodności – znak CE (które wynikają z przepisów dyrektyw europejskich) – na każdym etapie postępowania i realizacji umowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Atesty, ulotki, instrukcje itp w odniesieniu do oferowanych odczynników, sprzętu i aparatury laboratoryjnej od poszczególnych wykonawców oraz Deklaracje Zgodności – znak CE (które wynikają z przepisów dyrektyw europejskich).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz.1320, z późn. zm.) oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ a takż przedmiotowych środków dowodowych – patrz pkt. VII SWZ.
Uwaga: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców.
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty oraz Oświadczenie, z którego wynika jakie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp.
2)Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. - zgodnie z art.125 ust.5 ustawy Pzp. – Załącznik nr 2a do SWZ.
Wyjaśnienia do ww. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
c) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdza brak wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
d) Dopuszcza się aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art.98 ust.6 ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – nie dotyczy (Zamawiający w tym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zmiana ceny danego produktu, na wyższą niż cena podana przez Wydzierżawiającego w ofercie przetargowej może wyłącznie nastąpić w trakcie realizacji umowy na podstawie pisemnego aneksu do umowy, jedynie w przypadku znacznego wzrostu inflacji w odniesieniu do danej branży, według wskaźnika publikowanego przez GUS ( minimum 6 % ), lub w przypadku znacznego wzrostu cen producenta ( minimum 10 % ) i braku na
rynku producenta alternatywnego gwarantującego ceny na dotychczasowym poziomie.
2.Udokumentowanie w/w kwestii należy do Wydzierżawiającego ( za wyjątkiem VAT ).
a) odpowiednie dokumenty Wydzierżawiający przedstawia Dzierżawcy, wraz z wnioskiem o sporządzenie stosownego aneksu do umowy ;
b) aneks nie może dotyczyć zrealizowanej części umowy ;
c) aneks może zostać podpisany po wyrażeniu zgody przez każdą ze stron.
Zmiana cen produktu z przyczyn określonych wyżej nie może stanowić roszczenia Wykonawcy w jakiejkolwiek innej od przewidzianego trybu postępowania procedurze prawnej.
2.1. W razie zmiany podatku VAT zmiana ceny danego produktu, na inną niż cena podana przez Wydzierżawiającego w ofercie nastąpi z dniem jego wejścia w życie – przy zachowaniu wartości netto, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
3.Wykonawca w toku postępowania oświadczył, że nie jest wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r.,poz.835), a w szczególności w odniesieniu do art.2 przedmiotowej ustawy, że nie figuruje na liście podmiotów ministra właściwego do spraw wewnętrznych, których wykluczenie z postępowania dotyczy na podstawie art.7 ust.1 przywołanej
ustawy.
4. Na podstawie Ustawy z dnia 07 października 2022 roku o zmianie niektórych ustaw w celu uproszczenia procedur administracyjnych dla obywateli i przedsiębiorców (Dz.U. z 2022 poz. 2185), w odniesieniu do ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U z 2022 r. poz.1710, 1812, 1933), Stronom w trakcie realizacji niniejszej umowy (zawarta na okres przekraczający 6 miesięcy) przysługuje prawo do zmian w jej zapisach, na warunkach określonych w przedmiotowej ustawie, która weszła w życie z dniem 10 listopada 2022 roku.
4.1W związku z powyższym ustala się, że wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie również w przypadku zmiany cen paliw a nie dotyczącej produktów związanych z realizacją zamówienia, bez kosztów osobowych, które Zleceniobiorca powinien uwzględnić składając ofertę na wykonanie dostaw. Zmiana wynagrodzenia dla Wykonawcy jest dopuszczalna co kwartał, pod warunkiem, że publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (na stronie internetowej https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ceny-handel/ceny/) wzrost cen paliw wyniesie w przeliczeniu na kwartał w stosunku do cen poprzedzającego go kwartału co najmniej 10 %. Zmianie o ww. wskaźnik ulegać może wartość netto i brutto przedmiotu umowy z uwzględnieniem proporcji udziału tych kosztów w świadczonej kompleksowo dostawie. Zmiana ceny oraz wartości przedmiotu umowy, spowodowana zastosowaniem niniejszego postanowienia umowy, nie może spowodować zmiany ceny wartości przedmiotu umowy o więcej niż 10% w stosunku do ceny za ostatni kwartał, a suma takich zmian nie może spowodować zmiany ceny wartości przedmiotu umowy o więcej niż 50% w stosunku do wynagrodzenia ustalonego pierwotnie w umowie.
Zmiana powinna zostać poprzedzona wnioskiem ze wskazaniem podstaw prawnych i faktycznych uzasadniających zmianę wynagrodzenia.
Do zmiany konieczne jest pisemne porozumienie Stron, zakończone aneksem do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-13 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.