Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00047744/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
- 2023/BZP 00050982/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
- 2023/BZP 00057896/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
2.Modernizacja kompleksu pracowni ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu „ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ” – Doposażenie ZSP nr 2/ ZSP nr 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.sekretariat@powiat-nowosolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2.Modernizacja kompleksu pracowni ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu „ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ” – Doposażenie ZSP nr 2/ ZSP nr 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cb01b71-98b0-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038785/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Modernizacja kompleksu pracowni ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu „Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji” – Doposażenie ZSP nr 2 / ZSP nr 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach projektu „ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ” – Doposażenie ZSP nr 2/ ZSP nr 42.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047744
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.272.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 - WYPOSAŻENIE PRACOWNI FRYZJERSKIEJ - MEBLECPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)
39162100 – 6 Pomoce dydaktyczne
39100000 – 3 Meble
39290000 – 1 Wyposażenie różne
39717200 – 3 Urządzenie klimatyzacyjne
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja / doposażenie pracowni w ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu
„ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, odbioru, miejsca
dostawy oraz warunki płatności określają :
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ ), na który składa się :
Załącznik nr 1.1. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej – meble ( dla Części nr 1 );
Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych –
pomoce dydaktyczne ( dla Części nr 2);
Załącznik nr 1.3. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych ( dla
Części nr 3);
Załącznik nr 1.4. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni gospodarki magazynowej( dla Części nr 4);
Załącznik nr 1.5. - Specyfikacja techniczna wyposażenia - klimatyzatory ( dla Części nr 5);
2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Równoważność
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub
pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez
konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco
precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty,
pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy
ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.
W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt
2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania
równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie nazwy oferowanego produktu, nazwy
producenta i nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz
dołączenie do oferty, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107
ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania
określone w opisie przedmiotu zamówienia W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o
zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do
wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i
systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań
równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do
SWZ norma, aprobata, specyfikacja techniczna lub system odniesienia należy przyjąć, że w odniesieniu do niej
użyto sformułowania „lub równoważna”
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 28630,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 - WYPOSAŻENIE PRACOWNI MECHANIKA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - POMOCE DYDAKTYCZNECPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)
39162100 – 6 Pomoce dydaktyczne
39100000 – 3 Meble
39290000 – 1 Wyposażenie różne
39717200 – 3 Urządzenie klimatyzacyjne
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja / doposażenie pracowni w ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu
„ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, odbioru, miejsca
dostawy oraz warunki płatności określają :
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ ), na który składa się :
Załącznik nr 1.1. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej – meble ( dla Części nr 1 );
Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych –
pomoce dydaktyczne ( dla Części nr 2);
Załącznik nr 1.3. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych ( dla
Części nr 3);
Załącznik nr 1.4. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni gospodarki magazynowej( dla Części nr 4);
Załącznik nr 1.5. - Specyfikacja techniczna wyposażenia - klimatyzatory ( dla Części nr 5);
2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Równoważność
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub
pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez
konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco
precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty,
pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy
ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.
W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt
2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania
równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie nazwy oferowanego produktu, nazwy
producenta i nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz
dołączenie do oferty, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107
ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania
określone w opisie przedmiotu zamówienia W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o
zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do
wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i
systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań
równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do
SWZ norma, aprobata, specyfikacja techniczna lub system odniesienia należy przyjąć, że w odniesieniu do niej
użyto sformułowania „lub równoważna”
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 20680,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 - WYPOSAŻWENIE PRACOWNI MECHANIKA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCHCPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)
39162100 – 6 Pomoce dydaktyczne
39100000 – 3 Meble
39290000 – 1 Wyposażenie różne
39717200 – 3 Urządzenie klimatyzacyjne
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja / doposażenie pracowni w ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu
„ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, odbioru, miejsca
dostawy oraz warunki płatności określają :
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ ), na który składa się :
Załącznik nr 1.1. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej – meble ( dla Części nr 1 );
Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych –
pomoce dydaktyczne ( dla Części nr 2);
Załącznik nr 1.3. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych ( dla
Części nr 3);
Załącznik nr 1.4. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni gospodarki magazynowej( dla Części nr 4);
Załącznik nr 1.5. - Specyfikacja techniczna wyposażenia - klimatyzatory ( dla Części nr 5);
2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Równoważność
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub
pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez
konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco
precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty,
pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy
ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.
W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt
2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania
równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie nazwy oferowanego produktu, nazwy
producenta i nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz
dołączenie do oferty, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107
ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania
określone w opisie przedmiotu zamówienia W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o
zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do
wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i
systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań
równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do
SWZ norma, aprobata, specyfikacja techniczna lub system odniesienia należy przyjąć, że w odniesieniu do niej
użyto sformułowania „lub równoważna”
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 - WYPOSAŻENIE PRACOWNI GOSPODARKI MAGAZYNOWEJCPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)
39162100 – 6 Pomoce dydaktyczne
39100000 – 3 Meble
39290000 – 1 Wyposażenie różne
39717200 – 3 Urządzenie klimatyzacyjne
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja / doposażenie pracowni w ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu
„ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, odbioru, miejsca
dostawy oraz warunki płatności określają :
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ ), na który składa się :
Załącznik nr 1.1. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej – meble ( dla Części nr 1 );
Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych –
pomoce dydaktyczne ( dla Części nr 2);
Załącznik nr 1.3. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych ( dla
Części nr 3);
Załącznik nr 1.4. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni gospodarki magazynowej( dla Części nr 4);
Załącznik nr 1.5. - Specyfikacja techniczna wyposażenia - klimatyzatory ( dla Części nr 5);
2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Równoważność
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub
pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez
konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco
precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty,
pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy
ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.
W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt
2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania
równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie nazwy oferowanego produktu, nazwy
producenta i nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz
dołączenie do oferty, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107
ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania
określone w opisie przedmiotu zamówienia W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o
zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do
wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i
systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań
równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do
SWZ norma, aprobata, specyfikacja techniczna lub system odniesienia należy przyjąć, że w odniesieniu do niej
użyto sformułowania „lub równoważna”
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 289263,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 - KLIMATYZATORYCPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)
39162100 – 6 Pomoce dydaktyczne
39100000 – 3 Meble
39290000 – 1 Wyposażenie różne
39717200 – 3 Urządzenie klimatyzacyjne
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja / doposażenie pracowni w ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu
„ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, odbioru, miejsca
dostawy oraz warunki płatności określają :
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ ), na który składa się :
Załącznik nr 1.1. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni fryzjerskiej – meble ( dla Części nr 1 );
Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych –
pomoce dydaktyczne ( dla Części nr 2);
Załącznik nr 1.3. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni mechanika pojazdów samochodowych ( dla
Części nr 3);
Załącznik nr 1.4. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni gospodarki magazynowej( dla Części nr 4);
Załącznik nr 1.5. - Specyfikacja techniczna wyposażenia - klimatyzatory ( dla Części nr 5);
2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Równoważność
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub
pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez
konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco
precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty,
pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy
ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.
W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt
2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania
równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie nazwy oferowanego produktu, nazwy
producenta i nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz
dołączenie do oferty, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107
ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania
określone w opisie przedmiotu zamówienia W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o
zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do
wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i
systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań
równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do
SWZ norma, aprobata, specyfikacja techniczna lub system odniesienia należy przyjąć, że w odniesieniu do niej
użyto sformułowania „lub równoważna”
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 41000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34810,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71709,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34810,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przemysław Wielgo Wspólnik spółki cywilnej PH ENERGIA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hubert Widomski Wspólnik spółki cywilnej PH ENERGIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34810,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 2 została błędnie umieszczona w postępowaniu, gdyż stanowiło ono odrębne postępowanie (IF.272.39.2022) i zakończyło się zawarciem umowy. Dalsze kontynuowanie postępowania w zakresie Części 2 było zatem nieuzasadnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 3 została błędnie umieszczona w niniejszym postępowaniu, gdyż stanowi ona odrębne postępowanie (IF.272.1.2023) i zostało ogłoszone w dniu 20.01.2023 pod numerem 2023/BZP 00047338
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie Części 4 złożono cztery oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania kwotę 41 000,00 zł. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej Części zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie Części 5 złożono trzy oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania kwotę 11 400,00 zł. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej Części zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR ...
- Remont dróg powiatowych polegający na odnowie dywanikowej nawierzchni
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
- Sukcesywna dostawa owoców na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Przebudowa istniejącego magazynu po miale węglowym na magazyn odpadów medycznych zlokalizowany w budynku kotłowni Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Nowosolskiego
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR ...
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Modernizacja Szkoły Podstawowej (z montażem fotowoltaiki) i pomieszczeń użyteczności publicznej w budynku wielolokalowym w m. Witów, Gmina Kościelisko.
- Zakup pomocy i wyposażenia do pracowni edukacji ekologicznej dla szkół podstawowych w Śremie - V części
- "Eliminacja zdiagnozowanych dostępnościowych barier technicznych w szkołach"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.