Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi doradcze w ramach realizacji Projektu pn. Inkubator Innowacyjności 4.0
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7432175
1.5.8.) Numer faksu: 8651075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorzech@prz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Uczelnia Wyższa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi doradcze w ramach realizacji Projektu pn. Inkubator Innowacyjności 4.02.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-353adbdd-784c-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092062
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009125/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NA/P/6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 171300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opracowanie metodyki oceny potencjału komercjalizacyjnego wyników prac B+R, wspartych w ramach projektu, przy udziale personelu projektu.
2.Przygotowanie projektów komercjalizacji, w stosunku do nie mniej niż 3 , a nie więcej niż 5 wyników prac B+R, które uzyskają wsparcie w ramach projektu.
3. Poszukiwanie odbiorców wyników prac B+R wspartych w ramach projektu oraz pośrednictwo w nawiązywaniu współpracy między Politechniką 4. Rzeszowską a otoczeniem gospodarczym w odniesieniu do nie mniej niż 3 a nie więcej niż 5 wyników prac B+R wspartych w ramach Projektu.
4. Organizacja minimum jednego eventu, na którym prezentowane będą wyniki badań naukowych potencjalnym partnerom biznesowym, klientom oraz inwestorom.
5. Przygotowanie wyceny wartości niematerialnych i prawych w stosunku do wybranych technologii w celu ich skomercjalizowania dla maksymalnie 4 Technologii z największym potencjałem do komercjalizacji.
6. Spotkania informacyjne z pracownikami naukowymi Uczelni, preferowana forma stacjonarna, dopuszczalna forma on-line po uprzedniej zgodzie Zamawiającego – nie mniej niż 1 spotkanie.
7. Doradztwo w zakresie przygotowania oferty technologicznej skierowanej do wybranych podmiotów
rynkowych, ze wskazaniem rekomendacji dotyczących formy oraz treści takiej oferty w postaci w odniesieniu do maksymalnie 20 wyników prac B+R, efektem będzie projekt oferty opracowany oddzielnie dla każdego z wyników prac B+R – łącznie do 4 godzin.
8. Doradztwo w zakresie prowadzenia negocjacji oraz wsparcie merytoryczne w zakresie prawnym i merytorycznym – od 2 do 4 wyników prac B+R wspartych w ramach Projektu.
9. Wstępną analizę potencjalnego odbiorcy danej technologii pod kątem możliwości negocjacyjnych (potencjał do wdrożenia, stabilność finansowa, dywersyfikacja działalności) 2 do 3 technologii.
10. Określenia rekomendowanych działań planowanych do podjęcia w celu komercjalizacji nie więcej niż 10 godz.
11. Wsparcie w zakładaniu spółek Spin-off, obejmujące strategię prowadzenia działalności, promocji itp.- maksymalnie 5 godzin.
12.Mentoring dla osób zarządzających spółkami Spin-off – maksymalnie 2.
13. Ocena potencjału rynkowego nie mniej niż 3 nie więcej niż 5 wyników prac B+R, które uzyskały wsparcie w ramach Projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91638,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91638,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AEGIS STRATEGINFO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011067520
7.3.3) Ulica: Barska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-315
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91638 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług cateringowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- Dostawy leków różnych.
- Zakup autobusu dostosowanego do przewozu uczniów z niepełnosprawnościami na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie
- "Dostawa leku (romosozumabum) w ramach programu lekowego"
- Usługa sprzątania budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Dostawa 2 serwerów dla systemu backupu w ramach modernizacji systemu kopii zapasowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ewaluacja ex-ante projektu "Strategii rozwoju metropolii warszawskiej do 2040 roku"
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Dobiegniew wraz z niezbędnymi opracowaniami. II
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Sokółka
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Poświętne oraz Strategii Rozwoju Gminy Poświętne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.