Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Dobiegniew wraz z niezbędnymi opracowaniami. II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobiegniew
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dobiegniew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 24
1.5.2.) Miejscowość: Dobiegniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-520
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 9576111001
1.5.8.) Numer faksu: 957644041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@dobiegniew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobiegniew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Dobiegniew wraz z niezbędnymi opracowaniami. II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ebb00c-bfda-4178-9782-eb8a040e730e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005128/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Dobiegniew wraz z niezbędnymi opracowaniami
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Krajowego Planu Odbudowy w ramach inwestycji A1.3.1 na działania w zakresie wdrożenia reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego w gminie poprzez przygotowanie i uchwalenie planu ogólnego gminy, gminnego programu rewitalizacji oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dobiegniew3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem
formularza dostępnego na stronie internetowej profilu Nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobiegniew w zakładce
dedykowanej postępowaniu. Ofertę (w szczególności Formularz oferty Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej profilu
Nabywcy, na której zamieszczona jest SWZ, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/dobiegniew.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę
na Platformie zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej
z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu „cookies”,
3) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,
5) szyfrowanie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
4. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem Platformy Zakupowej.
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie
Zakupowej przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do
folderu SPAM.
7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy
określonym przez Zamawiającego na pierwszej stronie SWZ tj. RKG.271.14.2024.ES
8. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy Zakupowej Wykonawca
może również komunikować się z Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej, na adres e.szymanowska@dobiegniew.pl , z
zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ Wykonawca może złożyć wyłącznie
za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1–2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej
„RODO”) informujemy, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych („ADO”) jest Urząd Miejski w Dobiegniewie reprezentowany przez Burmistrza,
(adres: 66-520 Dobiegniew ul. Obrońców Pokoju 24, tel. 95 76 11 001, e-mail: urzad@dobiegniew.pl);• kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest dostępny za pomocą pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d i e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RKG.271.14.2024.ES
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie Planu Ogólnego Gminy Dobiegniew wraz z niezbędnymi opracowaniami.
2. W ramach wskazanych zadań wykonawca zrealizuje wszelkie niezbędne czynności, jakie należy wykonać w trakcie
procesu sporządzania i uchwalenia planu ogólnego przewidziane w przepisach prawa.
3. W zakresie zadania Wykonawca wykona projekt planu ogólnego gminy wraz z uzasadnieniem składającym się z części
tekstowej i graficznej zgodnie z wymogami przewidzianymi w ustawach: z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U z 2024 poz. 1130) oraz z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko i
rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy,
dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów oraz ustawy Prawo
ochrony środowiska (Dz.U. z 2024r. poz.54).
4. Wykonawca po przygotowaniu każdego opracowania objętego umową (inwentaryzacja, ekofizjografia, projekt planu,
prognoza oddziaływania na środowisko) przekaże drogą elektroniczną, osobom wyznaczonym do kontaktu, materiały w celu
ich wstępnej weryfikacji i akceptacji.
Szczegółowy opis zmówienia w tym zakres czynności i obowiązków zawarty jest w umowie, której projekt stanowi załącznik
nr 7 do SWZ.
5. Rada Miejska w Dobiegniewie w dniu 25.03.2024r. podjęła uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu
ogólnego gminy Dobiegniew (https://bip.dobiegniew.pl/artykul/sesja-lxx-z-dnia-25-marca-2024-r)
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty oceniane będą według kryterium:
Cena 60 pkt
i doświadczenie – 40 pkt.
1. Cena brutto 60% (C)Kryterium w zakresie ceny zostanie obliczone według następującego wzoru:
(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 100 x 60% = liczba punktów za kryterium cena. Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania – 60 pkt.
2. Kryterium Doświadczenie projektantów zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia 40% (D)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Doświadczenie projektantów zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:2.1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 2.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jeśli wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 2.3) Zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w szczególności dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli wykaże, że dysponuje:
1) minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do sporządzania aktów planistycznych określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Główny projektant i projektant sprawdzający); 2) osoba wskazana jako Główny projektant wykaże się, że: a) jako główny projektant sporządził w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dla terenów o powierzchni co najmniej 300 ha (lub dokonał zmiany tego dokumentu)
oraz b) jako główny projektant sporządził w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha (lub dokonał zmiany tego dokumentu).
Pod uwagę będą brane tylko studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz plany uchwalone przez właściwe rady gmin, które weszły w życie po ich opublikowaniu we właściwym dzienniku urzędowym i co do których nie wydano prawomocnego rozstrzygnięcia nadzorczego lub prawomocnego wyroku sądu administracyjnego o stwierdzeniu ich nieważności w całości lub części.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe (składane na wezwanie Zamawiającego w terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507 ze zm.) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe żądane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (składane na wezwanie Zamawiającego w terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania):
- wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (załącznik nr 5 SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Składanie oferty1) Wykonawca składa Ofertę poprzez złożenie za pośrednictwem Platformy Zakupowej: a) wypełnionego i podpisanego Formularza oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ)
b) wypełnionego i podpisanego oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust 1 Pzp wg wzoru stanowiącego (Załącznik nr 2 i 3 do SWZ) oraz, o ile dotyczy, oświadczeń podmiotu udostępniającego zasoby (Załącznik nr 2a i 3a do SWZ), oraz, o ile dotyczy, oświadczeń Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 2 i 3b do SWZ)
c) pełnomocnictw do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie (o ile dotyczy); d) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEDiG).
e) (o ile dotyczy) złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 117 ust.4 Pzp. ustawy załącznik nr 8 do SWZ (dotyczy także spółek cywilnych)
f) (o ile dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów- wg wzoru załącznika nr 4 (jeżeli dotyczy).
Po złożeniu Oferty wyświetla się komunikat i Wykonawca otrzymuje wiadomość email z platformazakupowa.pl.
2) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Platforma Zakupowa szyfruje Oferty w taki sposób, że nie jest możliwe zapoznanie się z ich treścią do terminu otwarcia ofert.
3) Oferta musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie
4) czynności Wykonawcy związane ze złożeniem wymaganych dokumentów (w tym m.in.: składanie oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, poświadczanie kopii dokumentów za zgodność z oryginałem) muszą być dokonywane przez osobę (osoby) reprezentujące Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze, bądź osobę
(osoby) właściwie umocowane. 5) Ofertę oraz oświadczenia wg wzoru sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6) Oświadczenie (art. 125 ust 1 Pzp) stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie (art. 125 ust 1 Pzp) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3b do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,
wraz z własnym oświadczeniem (art. 125 ust 1 Pzp) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SWZ także oświadczenie
podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a i 3a do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z
Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
dokumenty wspólne takie jak np.: oferta, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w
imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za
zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli
obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
• zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację
przedmiotu zamówienia,
• określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
• czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia .10. Wykonawcy
mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
11. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej, postanowienia dotyczące oferty
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.
12. Przed zawarciem umowy z Zamawiającym, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawią Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawca, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego, której wzór stanowiZałącznik nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza zawarcie umów drogą korespondencyjną lub w formie elektronicznej. Elektroniczna forma
czynności prawnej wymaga złożenia oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem
elektronicznym .
3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zawarta w formie innej niż pisemna jest nieważna. Zgodnie z Kodeksem
cywilnym (art. 781 § 1 Kc) oświadczenie woli złożone w formie elektronicznej jest równoważne z oświadczeniem woli
złożonym w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy w formie elektronicznej. Elektroniczna forma
czynności prawnej wymaga złożenia oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem
elektronicznym. Do zawarcia takiej umowy dochodzi po jej obustronnym podpisaniu, wobec tego termin zawarcia będzie
liczony od daty złożenia podpisu przez ostatnią ze Stron.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projektowanych
postanowieniach umowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dobiegniew. link https://platformazakupowa.pl/transakcja/1038402
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu:- o którym mowa w ust. 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami
nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie
znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
ust. 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument
miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie
ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
Wykonawcy.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2024.poz. 507);
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania o udzieleniu zamówienia,
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r., poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach wskazanych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanych na listę lub będących beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postepowania o udzieleniu zamówienia,
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r., poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 1.2, jednakże okres wykluczenia rozpoczyna się nie wcześniej niż po 30 kwietnia 2022 r.
INNE PRZETARGI DOBIEGNIEW
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Dobiegniew wraz z niezbędnymi opracowaniami. II
- Sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami domowymi pochodzącymi z terenu gminy Dobiegniew w okresie styczeń - czerwiec 2025
- USŁUGI OPIEKUŃCZE U PODOPIECZNYCH OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBIEGNIEWIE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA W ROKU 2025.
więcej: przetargi DOBIEGNIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Czerwonka"
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO GMINY SULĘCIN"
- "Opracowanie Planu Ogólnego gminy Poczesna "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.