eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynUsługi z zakresu lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, przeznaczonych do zagospodarowania



Ogłoszenie z dnia 2022-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi z zakresu lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, przeznaczonych do zagospodarowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi z zakresu lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, przeznaczonych do zagospodarowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28ba6584-8f2c-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000323/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi z zakresu lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, przeznaczonych do zagospodarowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059552/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OLS.WOP.260.10.2022.SB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206782,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, przeznaczonych do zagospodarowania.
2. W szczególności, w ramach przedmiotu zamówienia wykonywane będą następujące czynności:
1) przeprowadzania lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,
2) przeprowadzania lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę,
3) przeprowadzania lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,
4) przeprowadzania lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,
5) przeprowadzania lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,
6) lustracji nieruchomości zgłoszonych do dopłat,
7) przeprowadzania lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd,
8) okazywania nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,
9) sporządzania protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie zawierającego dokumentację fotograficzną,
10) dokonywania odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych,
11) sporządzania protokołów zdawczo-odbiorczych,
12) ustalania danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa,
13) doręczania wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,
14) odbiorów dokumentów z instytucji samorządowych oraz innych (m.in. wypisów
z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, odbiór dokumentów
z biura katastru),
15) sporządzania sprawozdań z czynności wykonanych w ramach realizacji przedmiotu niniejszej umowy,
16) prawidłowej eksploatacji i odpowiedzialności finansowej za mienie udostępnione przez KOWR Wykonawcy dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy.
3. Wykonawca będzie realizował czynności osobiście lub delegując do prac swoich pracowników lub pracowników podwykonawcy lub osoby, z którymi wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny.
4. Wykonawca będzie realizował usługę według bieżących potrzeb zamawiającego,
w dniach i w godzinach pracy zamawiającego przez co najmniej 26 godzin tygodniowo (patrz Rozdział XV SWZ – kryteria oceny ofert).
5. Dostęp do systemu teleinformatycznego Zamawiającego udzielony zostanie Wykonawcy lub wyznaczonym pracownikom Wykonawcy lub wyznaczonym pracownikom podwykonawcy na czas realizacji zamówienia, na podstawie wniosku
o przyznanie uprawnień do zasobów teleinformatycznych KOWR złożonym zgodnie
z procedurą określoną w szczegółowych zasadach rejestrowania i wyrejestrowywania użytkowników stanowiących załącznik do 5/2019/W Dyrektora Generalnego KOWR
z dnia 11 stycznia 2019 w sprawie bezpieczeństwa informacji w KOWR.
6. Zamawiający zapewni Wykonawcy lub wyznaczonym pracownikom Wykonawcy lub wyznaczonym pracownikom podwykonawcy dostęp do systemów informatycznych, zasobów informacyjnych oraz materiałów źródłowych umożliwiających prawidłową realizację zamówienia w budynku KOWR OT Olsztyn, ul Głowackiego 6: w godzinach pracy Zamawiającego.
7. Zamawiający udostępni Wykonawcy lub osobom przez niego wskazanym nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną w siedzibie Oddziału Terenowego KOWR w Olsztynie w tym:
1) standardowo wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, faksu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,
2) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej ze świadczoną usługą,
8. Zamawiający przekaże Wykonawcy, niezwłocznie po zawarciu umowy, wewnętrzne akty prawne i instrukcje obowiązujące u Zamawiającego związane z realizacją objętych umową czynności.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się także w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Naukowe w Olsztynie Kamila Nakielska-Chmielewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582114980

7.3.4) Miejscowość: Bartąg

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.