Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00064232/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092680 z dnia 2021-06-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw świeżych, kwaszonych, okopowych wczesnych, owoców i ziemniaków do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie i Wydziału Administracyjno – Gospodarczego w Sułkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57
1.5.8.) Numer faksu: (47) 725 35 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/csp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
szkolenie policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw świeżych, kwaszonych, okopowych wczesnych, owoców i ziemniaków do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie i Wydziału Administracyjno – Gospodarczego w Sułkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-858b211f-bc5d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007324/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa warzyw i owoców /sezon letni/
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064232/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 04/21/WŻ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 231000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw świeżych i kwaszonych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie4.5.3.) Główny kod CPV: 03221410-3 - Kapusta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221240-0 - Pomidory
03221270-9 - Ogórki
4.5.5.) Wartość części: 93000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw okopowych, wczesnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie4.5.3.) Główny kod CPV: 03221120-3 - Warzywa bulwiaste
4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa owoców do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222111-4 - Banany
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ziemniaków do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw świeżych, kwaszonych, okopowych wczesnych, owoców i ziemniaków do Wydziału Administracyjno – Gospodarczego w Sułkowicach4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221240-0 - Pomidory
03221270-9 - Ogórki
03221410-3 - Kapusta
03222111-4 - Banany
03222321-9 - Jabłka
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76240,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88992,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76240,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia warzyw i owoców MANDARYNKA S.C. Danuta Budek, Marcin Pietras
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361679458
7.3.3) Ulica: Warszawska 87A
7.3.4) Miejscowość: Michałów – Reginów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-119
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA "MANDARYNKA" D.BUDEK, M.PIETRAS s.c.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA "MANDARYNKA" D.BUDEK, M.PIETRAS s.c.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76240,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-21 do 2021-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21168,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21168,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ROBS” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181756882
7.3.3) Ulica: Poznańska 98
7.3.4) Miejscowość: Bronisze
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21168,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-21 do 2021-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25344,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55944,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25344,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: “CYTRUS” Gospodarstwo Ogrodniczo-Sadownicze Janusz Pawlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230933196
7.3.3) Ulica: Millenium 90
7.3.4) Miejscowość: Głosków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-503
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, JANUSZ PAWLAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, JANUSZ PAWLAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25344,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-21 do 2021-09-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26565,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58684,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26565,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ROBS” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181756882
7.3.3) Ulica: Poznańska 98
7.3.4) Miejscowość: Bronisze
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26565,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-21 do 2021-09-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35346,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37303,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35346,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ROBS” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181756882
7.3.3) Ulica: Poznańska 98
7.3.4) Miejscowość: Bronisze
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35346,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-21 do 2021-09-302021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Utrzymanie urządzeń odwadniających na drogach powiatowych na terenie powiatu legionowskiego
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych
- Wykonanie modernizacji trzech pomieszczeń łazienek w budynku mieszkalnym przy ul. POW 8 w Legionowie
- Zielona transformacja ul. marsz J. Piłsudskiego w Legionowie Etap I - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej parku rekreacyjnego na terenie dz. nr ew.335/1 obr. 65 w Legionowie
- Zakup ambulansu typu B wraz z wyposażeniem
- Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy przejść dla pieszych w drogach powiatowych.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
- Dostawa warzyw dla potrzeb kuchni szpitalnej - z podziałem na zadania - powtórzone
- Dostawa artykułów żywnościowych do kuchni w Pilchowicach Zespołu Szkół im. Świętej Jadwigi Śląskiej we Wleniu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Bajka w Międzyborzu w 2025 r.
- Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025/1
- Zakup i dostawa warzyw i owoców
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.