Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00498527/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
- 2023/BZP 00517539/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Paradyż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PARADYŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Paradyż
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-333
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 758-40-82
1.5.8.) Numer faksu: 44 758-40-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaparadyz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaparadyz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Paradyż2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a35a4ff3-847c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061869/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Paradyż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dotyczących zadania pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Paradyż” z podziałem na:
Zadanie I - Budowa sieci kanalizacji dla miejscowości Solec w gminie Paradyż oraz Instalacje elektryczne dla pompowni ścieków
Lokalizacja
dz. Nr 271, 272, 273 obręb Sylwerynów
dz. Nr 67, 128, 169, 170, 171, 172, 181,182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 224, 225, 226, 227, 231, 229, 230, 233, 234, 235, 236, 238, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 254, 255/2, 256/2, 445/3, 445/1, 446,447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 455/2, 460, 461, 462, 463, 464, 378/2, 380/2, 381/2, 382/3, 383/2, 255/3, 415/1, 415/2, 416, 640, 465/3 obręb Solec.
Założenia przyjęte do przedmiaru:
- odcinek sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE o średnicy 110 mm i długości 1000,4m, średnie zagłębienie – 1,30m;
- przepompownia ścieków z polimerobetonu o średnicy D=2,0m z dwoma pompami zatapialnymi;
- szafa sterownicza z układem zdalnego monitoringu, zasilaniem elektroenergetycznym i złączem kablowo pomiarowym dla przepompowni ścieków;
- odcinek sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 200mm i długości 1043,4 m; średnie zagłębienie – 2,2 m;
- odcinek sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PE o średnicy 200mm i długości całkowitej 372,2m, średnie zagłębienie 2,2m;
- studnie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z tworzywa o średnicy 400mm – 37 szt.;
- studnie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej betonowe o średnicy 1000mm – 16 szt.;
- trójniki dla odgałęzień (przyłączy) – 7 szt.;
- odgałęzienia / przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 160 mm i długości całkowitej 380 m – 17 szt.; metodą bezwykopową w rurze osłonowej 250 PE o długości całkowitej 378,6 m;
- odgałęzienia / przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 160 mm i długości całkowitej 30 m – 17 szt.; metoda wykopu otwartego.
Założenia dotyczące robót rozbiórkowych i odtworzeniowych:
- pobocze drogi należy odtworzyć z warstwy kruszywa z zagęszczeniem o szerokości 0,9 m i grubości min. 20 cm;
- drogę o nawierzchni asfaltowej należy odtworzyć z warstwy kruszywa z zagęszczeniem o grubości min. 20 cm i warstwy asfaltowej wiążącej i ścieralnej;
- nawierzchnię z ziemi / gruntu należy odtworzyć poprzez zahumusowanie min. 20 cm i obsianie trawą.
Założenia dotyczące robót ziemnych:
- wykop otwarty o minimalnej szerokości 0,9 m, umocnione ściany / szalowanie wykopu;
- rury w wykopie układać na podsypce z piasku o wysokości 15 cm;
- zasypka rury piaskiem o wysokości 30 cm ponad wierzch rury z ręcznym zagęszczeniem;
- zagęszczanie mechaniczne wykopu warstwami o grubości maksymalnej 30 cm;
- oznakowanie trasy kanalizacji taśma ostrzegawczą.
Założenia dotyczące robót montażowych:
- metoda wykopu otwartego,
- metodą bezwykopową w rurze osłonowej PE o średnicy 250 mm lub 350 mm,
- próba szczelności.
Roboty należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonywania robót budowlanych, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zakresem robót przedstawionych przez Inwestora. Wszelkie odstępstwa od przyjętej technologii i zastosowaniu wyrobów budowlanych są możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu z Inwestorem i Projektantem. Oferent jest zobowiązany do zapoznania się z obiektem/terenem przeznaczonym do wykonania robót budowlanych, warunkami w terenie oraz innymi czynnikami mającymi wpływ na sporządzenie prawidłowej oferty przetargowej. Oferent jest zobowiązany porównać przedstawiony zakres robót, technologie i obmiar robót ze stanem faktycznym obiektu przeznaczonego do wykonania robót budowlanych celem sporządzenia prawidłowej oferty. Dla wykonania zadania należy zastosować wyroby budowlane o najwyższej jakości i posiadające odpowiednie dokumenty uprawniające wyroby budowlane do wbudowania.
Instalacje elektryczne dla pompowni ścieków
Inwestycja prowadzona będzie w miejscowości Solec w pasie drogi gminnej dz nr ewid 67 obr. Solec w następującym schemacie:
• Projektowane złącze kablowo – pomiarowe , lokalizacja w granicy działki nr 67 obr. Solec
• Wewnętrzna linia zasilająca , kabel YAKXS 4x6 , L = 8,10 m
• Rozdzielnice pompowni RP i RZP
• Kable zasilająco sterownicze pompowni ścieków
• Zabezpieczenie przelicznikowe , wyłącznik S303 , C20A
Dobór pomp w przepompowni należy uzgodnić z projektantem.
Zadanie II - Budowa odcinka sieci wodociągowej w Stanisławowie
Lokalizacja
dz. nr 280 obręb Sylwerynów (włączenie do istniejącego wodociągu), dz. nr 290 – obręb Stanisławów – do wysokości działki nr 48.
Zakres robót obejmuje:
- opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie wszystkich niezbędnych decyzji
a następnie wykonanie robót w ramach realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego. Prace budowlane i instalacyjne będą prowadzone na funkcjonującym wodociągu.
- Długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi około 210 m.
- Projektowana średnica wodociągu dn 160.
- Założono, że każdy węzeł wyposażony będzie w - trójnik + 2 lub 3 zasuwy, na końcu sieci należy wykonać trójnik w celu umożliwienia przyłączenia działki nr 48. Ze względu na długość trasy założono montaż jednego hydrantu oraz wykonanie sięgacza do granicy działki drogowej w celu podłączenia działki nr 48.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2217798,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3709999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3381270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "WACHKOM" Dominik Wachowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791491806
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 71
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy aquaCONCEPT Grzegorz Bartnik ul. Cegielniania 76, 97-400 Bełchatów wykonanie prac projektowych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "WACHKOM" DOMINIK WACHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "WACHKOM" DOMINIK WACHOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3381270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.