eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrace związane z wycinką i usuwaniem drzew oraz frezowaniem pni a także z kompleksową pielęgnacyjną przycinką drzew, wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego, na dz. gm. będących w zarządzie ZMK.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace związane z wycinką i usuwaniem drzew oraz frezowaniem pni a także z kompleksową pielęgnacyjną przycinką drzew, wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego, na dz. gm. będących w zarządzie ZMK.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace związane z wycinką i usuwaniem drzew oraz frezowaniem pni a także z kompleksową pielęgnacyjną przycinką drzew, wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego, na dz. gm. będących w zarządzie ZMK.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14c39d2d-8f12-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015095/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Wycinka, pielęgnacyjna przycinka drzew i krzewów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059438/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TO.263.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są: Prace związane z wycinką i usuwaniem drzew oraz frezowaniem pni a także z kompleksową pielęgnacyjną przycinką drzew, wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego, na działkach gminnych będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.:
 wycinka drzew (obwód mierzony na wys. 130 cm) - 6000 cm,
 Usuwanie powalonych drzew i konarów - 1500 cm,
 Frezowanie pni (obwód mierzony na wys. ok. 5 cm) - 1100 cm,
 Przycinka drzew (obwód mierzony na wys. 130 cm) - 8500 cm.
Prace muszą być wykonywane: profesjonalnie, zgodnie z aktualną sztuką ogrodniczą
i aktualnymi przepisami prawa w sposób przyjazny środowisku, z użyciem specjalistycznego sprzętu.
Wykonywanie prac: metodą alpinistyczną, przy użyciu drabin i lin lub/i za pomocą podnośnika koszowego zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną oraz aktualnymi, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami BHP.
Wykonawca powinien dysponować niezbędnym potencjałem technicznym i osobowym warunkującym wykonanie przedmiotu zamówienia tj. maszynami, posiadającymi stosowne atesty i narzędziami pomocniczymi w szczególności: sprzęt alpinistyczny (liny i drabiny), rębak do gałęzi i liści, piły ręczne i spalinowe, sekatory, kosy, grabie i sprzęt do przewożenia pociętego drewna i gałęzi np. samochód ciężarowy/ciągnik z przyczepą/samochód dostawczy z koszem do prac na wysokościach, sprzęt alpinistyczny, piły ręczne/motorowe, rębak, frezarkę oraz środek transportu do wskazania i odbioru prac w terenie, taczki. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania i stosowania materiałów i środków BHP i ochrony osobistej, w szczególności: kasków ochronnych, okularów, rękawic, szelek bezpieczeństwa, obuwia ochronnego i specjalistycznego oraz materiały do właściwego oznakowania miejsca wykonywanych prac.
Prace muszą być wykonywane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia. Wykonawca obowiązany jest posiadać stosowne certyfikaty lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności (Certyfikat European Treeworker lub równoważny).
Drzewa przeznaczone do usunięcia lub przycięcia zostaną wskazane Wykonawcy przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego i oznakowane w terenie.
Zamawiający przewiduje, w trakcie realizacji usługi, awaryjne usuwanie lub przycinanie drzew, w przypadku powstania zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia. Awaryjne usunięcie lub przycięcie drzew zostanie zgłoszone Wykonawcy telefonicznie do natychmiastowego wykonania, co zostanie potwierdzone pisemnie protokołem konieczności w terminie do 5-ciu dni roboczych od dnia zgłoszenia.
Prace realizowane będą na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Białystok, będące w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku. Strefa zurbanizowana, osiedla mieszkalne, drzewa położone w zasięgu ograniczonego ruchu ulicznego i ciągów pieszych oraz parkingów, przy budynkach mieszkalnych. Natomiast drewno będące własnością Zamawiającego, przetransportowane będzie przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego, oddalone od miejsca wycinki maksymalnie do 40 km (na terenie miasta).
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren robót i zapewnić na własny koszt warunki bezpieczeństwa, zapewniający bezpieczeństwo osób postronnych. Wszystkie prace mają być prowadzone w taki sposób, aby nie było kolizji pomiędzy pracami wykonywanymi, a uczestnikami ruchu kołowego lub pieszego. Odcinek pasa drogowego lub chodnika musi być odpowiednio zabezpieczony, Wykonawca jest zobowiązany
do zapewnienia ewentualnych obejść i objazdów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób trzecich przebywających w zasięgu prowadzonych prac.
W przypadku kolizji z napowietrznymi liniami energetycznymi, telekomunikacyjnymi Wykonawca uzgodni sposób prowadzenia prac w obrębie tych linii z ich właścicielem i uzyska stosowne pozwolenia we własnym zakresie i na własny koszt.
Ponadto roboty należy prowadzić w sposób nie powodujący zniszczenia miejsca ich wykonania, a po ich zakończeniu teren należy uprzątnąć z jednoczesnym zagospodarowaniem wytworzonych odpadów z godnie z umową, przywrócić stan pierwotny oraz usunąć ewentualne zniszczenia zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
Odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku przeprowadzanej usługi ponosi wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za skutki i następstwa zdarzeń wynikłych wskutek nienależytego wykonania prac. Wszelkie kary i mandaty karne nałożone na Zamawiającego przez podmioty uprawnione wskutek zaniedbań dokonanych przez Wykonawcę w ramach wykonywania przedmiotu umowy będą pokrywane przez Wykonawcę w pełnej wysokości.
Pomiar miąższości pozyskanego drewna będzie wstępnie określany przed jego wycinką i ewentualnie weryfikowany po wycince.
Pozyskany materiał zielony staje się własnością Wykonawcy. Koszty i odpowiedzialność za usunięcie i likwidację odpadów ponosi Wykonawca, niedopuszczalne jest ich palenie.
UWAGA !!!
Wycinki drzew oraz cięcia koron drzew nie należy wykonywać w okresie lęgowym ptaków, jeżeli w koronach drzew i krzewów znajdują się gniazda ptasie. W tym czasie obowiązuje bezwzględny zakaz niszczenia gniazd, ostoi i siedlisk, jaj oraz form młodocianych ptaków.
W razie wystąpienia ptasich gniazd wykonawca winien niezwłocznie powiadomić zamawiającego i zaniechać prac. Za zniszczenie miejsc lęgowych ptaków i lęgów ptasich dokonujący prace, w wyniku których naruszone zostaną powyższe nakazy pociągnięty zostanie do odpowiedzialności karnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75914,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153144,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75914,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Sadowski Marcin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591572481

7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1

7.3.4) Miejscowość: Małkinia Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 07-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75914,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonywania umowy: 10 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01 marca 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. lub do wyczerpania środków finansowych.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zleconych prac bez zbędnej zwłoki, ale nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia lub zgodnie z określonym w zleceniu terminem, a w przypadku sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia (telefonicznego lub e-mailem).
Szybkość i czas reakcji w sytuacji awaryjnej, nie może przekroczyć 1 godziny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.