Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00080423/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00325881/01 - Wynik z dnia 2024-05-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela
w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu pacjentów specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.4.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092987
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00080423
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
A) Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia dotyczące wszystkich pakietów:
1. Wykonawca gwarantuje całodobową gotowość do świadczenia usługi transportu przez co należy rozumieć przyjmowanie zgłoszeń oraz wykonywanie zleconej usługi przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, w tym również w dni wolne od pracy, niedziele i święta na każde zlecenie Zamawiającego.
2. Wykonawca musi się stawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w siedzibie Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich (dalej „CLO”) albo w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu, w czasie nie dłuższym niż 90 minut od momentu telefonicznego wezwania w formie wiadomości głosowej lub sms (szczegółowe warunki zamawiania transportu określają projekty umów stanowiące załączniki nr 8a, 8b, 8c do SWZ). Za wyjątkiem transportu w trybie planowanym, gdy Zamawiający wskaże datę
i godzinę stawienia się Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu z przynajmniej dwudziestoczterogodzinnym wyprzedzeniem.
3. Rodzaj środka transportu oraz skład zespołu uzależniony jest od wskazań medycznych i ciągłości udzielania świadczeń, gwarantujący najkrótszy czas transportu pacjenta, odpowiedni do jego stanu zdrowia, o którym decyduje lekarz zlecający.
4. Świadczone usługi muszą być zgodne z obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa oraz postanowieniami umowy, przy zachowaniu należytej staranności.
5. Pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne
i ubezpieczenie OC, NNW.
6. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa podlega obowiązkowi poddania się kontroli NFZ na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w zakresie wynikającym z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a NFZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować fakt zawarcia niniejszej umowy w systemie prowadzonym przez NFZ
w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy.
8. Realizacja usług winna odbywać się najkrótszą drogą, a w przypadku jej wydłużenia, w razie wątpliwości Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wyjaśnienia przyczyn wydłużenia drogi przejazdu wraz
z okazaniem wydruku trasy z urządzenia GPS specjalistycznego środka transportu sanitarnego.
9. Wszelkie koszty związane z utrzymaniem specjalistycznych środków transportu sanitarnego, ich eksploatacją, kosztami paliwa oraz kosztami samego kierowcy (w przypadku, o którym mowa w niniejszym rozdziale w pkt 5.3 Pakiet 3 pkt 1 lit. b) albo zespołów wyjazdowych (w pozostałych przypadkach) ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia ustalonego na podstawie złożonej oferty.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia stałej łączności CLO z dyspozytorem / kierownikiem ds. transportu sanitarnego.
B) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale 13 SWZ.
C) Opis sposobu przygotowania oferty zawarto w Rozdziale 17 SWZ.
D) Sposób składania ofert opisano w Rozdziale 18 pkt 18.1 SWZ.
E) Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarto w Rozdziale 29 SWZ.
F) Podstawy wykluczenia, w tym podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) opisano w Rozdziale 20 SWZ.
Po zmianie:
A) Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia dotyczące wszystkich pakietów:
1. Wykonawca gwarantuje całodobową gotowość do świadczenia usługi transportu przez co należy rozumieć przyjmowanie zgłoszeń oraz wykonywanie zleconej usługi przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, w tym również w dni wolne od pracy, niedziele i święta na każde zlecenie Zamawiającego.
2. Wykonawca musi się stawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w siedzibie Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich (zwanym również „CLO”) albo w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu, w czasie nie dłuższym niż 90 minut od momentu telefonicznego wezwania w formie wiadomości głosowej lub sms (szczegółowe warunki zamawiania transportu określają projekty umów stanowiące załączniki nr 8a, 8b, 8c do SWZ). Za wyjątkiem transportu w trybie planowanym, gdy Zamawiający wskaże datę i godzinę stawienia się Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu z przynajmniej dwudziestoczterogodzinnym wyprzedzeniem.
3. Rodzaj środka transportu oraz skład zespołu uzależniony jest od wskazań medycznych i ciągłości udzielania świadczeń, gwarantujący najkrótszy czas transportu pacjenta, odpowiedni do jego stanu zdrowia, o którym decyduje lekarz zlecający.
4. Świadczone usługi muszą być zgodne z obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa oraz postanowieniami umowy, przy zachowaniu należytej staranności.
5. Pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC, NNW.
6. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa podlega obowiązkowi poddania się kontroli NFZ na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w zakresie wynikającym z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a NFZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować fakt zawarcia niniejszej umowy w systemie prowadzonym przez NFZ w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy.
8. Realizacja usług winna odbywać się najkrótszą drogą, a w przypadku jej wydłużenia, w razie wątpliwości Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wyjaśnienia przyczyn wydłużenia drogi przejazdu wraz z okazaniem wydruku trasy z urządzenia GPS specjalistycznego środka transportu sanitarnego.
9. Wszelkie koszty związane z utrzymaniem specjalistycznych środków transportu sanitarnego, ich eksploatacją, kosztami paliwa oraz kosztami samego kierowcy (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt 5.3 Pakiet 3 pkt 1 lit. b SWZ) albo zespołów wyjazdowych (w pozostałych przypadkach) ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia ustalonego na podstawie złożonej oferty.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia stałej łączności CLO z dyspozytorem / kierownikiem ds. transportu sanitarnego.
B) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale 13 SWZ.
C) Opis sposobu przygotowania oferty zawarto w Rozdziale 17 SWZ.
D) Sposób składania ofert opisano w Rozdziale 18 pkt 18.1 SWZ.
E) Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarto w Rozdziale 29 SWZ.
F) Podstawy wykluczenia, w tym podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) opisano w Rozdziale 20 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-02-09 08:00
Po zmianie:
2024-02-12 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-02-09 08:30
Po zmianie:
2024-02-12 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-03-08
Po zmianie:
2024-03-11
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.