Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00080423/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00092987/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela
w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu pacjentów specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa3c0aa7-bf58-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakielaw Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu pacjentów specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa3c0aa7-bf58-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048591/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Transport sanitarny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00080423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/01/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 422920,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu pacjentów specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu specjalistycznego „S”.Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
1. Transport specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu „S” będzie realizowany pojazdami zaprojektowanymi i wyposażonymi do transportu, zaawansowanego leczenia i monitorowania pacjentów, przez zespoły specjalistyczne, tj. co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz oraz pielęgniarka lub ratownik medyczny.
2. W skład specjalistycznych zespołów wchodzi kierowca, w przypadku gdy żaden z członków zespołów nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 622 ze zm.). W takim przypadku w skład specjalistycznego zespołu będą wchodziły cztery osoby.
3. Specjalistyczne środki transportu sanitarnego muszą spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, tj. specjalistyczny środek transportu sanitarnego typu „S” musi być mobilną jednostką intensywnej opieki zgodnie z normą PN-EN 1789 lub równoważne w zakresie wymagań, które muszą spełniać środki drogowego transportu medycznego i wyposażenie tych środków drogowego transportu medycznego.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Usługi transportu specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu „S” wykonywane będą pojazdami posiadającymi ważne zezwolenie ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego (art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.)).
5. Przebieg i czas korzystania z usługi transportowej liczony jest zgodnie z opisanymi poniżej sytuacjami:
a) przebieg i czas korzystania z usługi transportowej liczony jest od godziny i z miejsca wyjazdu zespołu, tj. z siedziby CLO (w stawce za godzinę świadczenia usługi Wykonawca musi uwzględnić czas oczekiwania na pacjenta) do miejsca docelowego wskazanego w zleceniu (w stawce za godzinę świadczenia usługi Wykonawca musi uwzględnić czas przekazania pacjenta). Data i godzina wyjazdu z siedziby CLO będzie uzupełniana na zleceniu przez pracownika Zamawiającego, w formie o której mowa w pkt 7 poniżej;
b) w przypadku transportu pacjenta na badania do placówki medycznej i konieczności oczekiwania na wykonanie badania, przebieg i czas korzystania z usługi transportowej liczony jest od godziny i z miejsca wyjazdu zespołu,
tj. z siedziby CLO (w stawce za godzinę świadczenia usługi Wykonawca musi uwzględnić czas oczekiwania na pacjenta) do miejsca docelowego wskazanego w zleceniu i z powrotem do siedziby CLO (w stawce za godzinę świadczenia usługi Wykonawca musi uwzględnić czas przekazania pacjenta). Data i godzina wyjazdu z siedziby CLO oraz przyjazdu do siedziby CLO będzie uzupełniana na zleceniu przez pracownika Zamawiającego, w formie
o której mowa w pkt 7 poniżej.
Zamawiający będzie weryfikował podaną przez Wykonawcę do rozliczenia ilość kilometrów oraz czas realizacji usługi w oparciu o dane uzyskane z Google Maps dla najkrótszego dojazdu.
6. Zespół specjalistyczny wykonujący zlecenie zobowiązany jest do udzielania pacjentom pomocy przy wsiadaniu
i opuszczaniu pojazdu oraz przekazania pacjenta do miejsca docelowego. Od chwili przejęcia pacjenta do momentu zakończenia zleconej usługi zespół przyjmujący zamówienia odpowiada za jego bezpieczeństwo.
7. Zlecenie na transport w formie pisemnej musi być przekazane w momencie zgłoszenia się zespołu w miejscu rozpoczęcia transportu. Wzór zlecenia na transport stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 8a do SWZ).
8. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 40% wartości całości zamówienia zostanie zrealizowane.
Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 60% wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, m.in. jeśli realizowanie umowy nie leży w interesie szpitala, w przypadku zmiany struktury leczonych pacjentów.
Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zrealizować mniej niż 40% wartości całości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, m.in. jeśli realizowanie umowy nie leży w interesie szpitala, w przypadku zmiany struktury leczonych pacjentów. Zamawiający wystąpi do wykonawcy o wyrażenie zgody na zrealizowanie mniej niż 40% wartości całości zamówienia w momencie wystąpienia realnego zagrożenia niezrealizowania usługi w minimalnym stopniu, wyznaczając wykonawcy 7-dniowy termin na ustosunkowanie się do powyższego. Brak odpowiedzi wykonawcy w terminie 7 dni będzie traktowany jako wyrażenie zgody.
Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia dotyczące wszystkich pakietów opisano w Sekcji IX przedmiotowego ogłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 44049,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu pacjentów specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu podstawowego „P”.Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
1. Transport specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu „P” będzie realizowany pojazdami zaprojektowanymi i wyposażonymi do transportu, podstawowego leczenia i monitorowania pacjentów, przez zespoły podstawowe, tj. co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych będące pielęgniarką lub ratownikiem medycznym.
2. W skład podstawowych zespołów wchodzi kierowca, w przypadku gdy żaden z członków zespołów nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 622 ze zm.). W takim przypadku w skład podstawowego zespołu będą wchodziły trzy osoby.
3. Specjalistyczne środki transportu sanitarnego muszą spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, tj. specjalistyczny środek transportu sanitarnego typu „P” musi być środkiem transportu medycznego ratunkowym zgodnie z normą PN-EN 1789 lub równoważne w zakresie wymagań, które muszą spełniać środki drogowego transportu medycznego i wyposażenie tych środków drogowego transportu medycznego.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Usługi transportu specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu „P” wykonywane będą pojazdami posiadającymi ważne zezwolenie ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego (art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.)).
5. Przebieg i czas korzystania z usługi transportowej liczony jest zgodnie z opisanymi poniżej sytuacjami:
a) przebieg i czas korzystania z usługi transportowej liczony jest od godziny i z miejsca wyjazdu zespołu, tj. z siedziby CLO (w stawce za godzinę świadczenia usługi Wykonawca musi uwzględnić czas oczekiwania na pacjenta) do miejsca docelowego wskazanego w zleceniu (w stawce za godzinę świadczenia usługi Wykonawca musi uwzględnić czas przekazania pacjenta). Data i godzina wyjazdu z siedziby CLO będzie uzupełniana na zleceniu przez pracownika Zamawiającego, w formie o której mowa w pkt 7 poniżej;
b) w przypadku transportu pacjenta na badania do placówki medycznej i konieczności oczekiwania na wykonanie badania, przebieg i czas korzystania z usługi transportowej liczony jest od godziny i z miejsca wyjazdu zespołu,
tj. z siedziby CLO (w stawce za godzinę świadczenia usługi Wykonawca musi uwzględnić czas oczekiwania na pacjenta) do miejsca docelowego wskazanego w zleceniu i z powrotem do siedziby CLO (w stawce za godzinę świadczenia usługi Wykonawca musi uwzględnić czas przekazania pacjenta). Data i godzina wyjazdu z siedziby CLO oraz przyjazdu do siedziby CLO będzie uzupełniana na zleceniu przez pracownika Zamawiającego, w formie
o której mowa w pkt 7 poniżej.
Zamawiający będzie weryfikował podaną przez Wykonawcę do rozliczenia ilość kilometrów oraz czas realizacji usługi w oparciu o dane uzyskane z Google Maps dla najkrótszego dojazdu.
6. Zespół podstawowy wykonujący zlecenie zobowiązany jest do udzielania pacjentom pomocy przy wsiadaniu
i opuszczaniu pojazdu oraz przekazania pacjenta do miejsca docelowego. Od chwili przejęcia pacjenta do momentu zakończenia zleconej usługi zespół przyjmujący zamówienia odpowiada za jego bezpieczeństwo.
7. Zlecenie na transport w formie pisemnej musi być przekazane w momencie zgłoszenia się zespołu w miejscu rozpoczęcia transportu. Wzór zlecenia na transport stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 8b do SWZ).
8. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 40% wartości całości zamówienia zostanie zrealizowane.
Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 60% wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, m.in. jeśli realizowanie umowy nie leży w interesie szpitala, w przypadku zmiany struktury leczonych pacjentów.
Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zrealizować mniej niż 40% wartości całości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, m.in. jeśli realizowanie umowy nie leży w interesie szpitala, w przypadku zmiany struktury leczonych pacjentów. Zamawiający wystąpi do wykonawcy o wyrażenie zgody na zrealizowanie mniej niż 40% wartości całości zamówienia w momencie wystąpienia realnego zagrożenia niezrealizowania usługi w minimalnym stopniu, wyznaczając wykonawcy 7-dniowy termin na ustosunkowanie się do powyższego. Brak odpowiedzi wykonawcy w terminie 7 dni będzie traktowany jako wyrażenie zgody.
Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia dotyczące wszystkich pakietów opisano w Sekcji IX przedmiotowego ogłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 49660,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu pacjentów specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu transportowego „T”.Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
1. Transport specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu „T” będzie realizowany pojazdami zaprojektowanymi i wyposażonymi do transportu pacjentów, co do których nie przewiduje się, że staną się pacjentami w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego, przez:
a) zespoły wyjazdowe, tj. kierowcę oraz dodatkową osobę w przypadku transportu pacjenta wymagającego podczas przemieszczania się pomocy dwóch osób,
b) kierowcę, w pozostałych przypadkach.
2. W przypadku transportów stałych pacjenta, pierwszy transport zamawiamy jest z przynajmniej dwugodzinnym wyprzedzeniem, a harmonogram kolejnych transportów tego pacjenta przekazywany jest zespołowi/kierowcy specjalistycznego środka transportu sanitarnego typu „T” w chwili przybycia do CLO podczas pierwszego transportu.
3. Specjalistyczne środki transportu sanitarnego muszą spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, tj. specjalistyczny środek transportu sanitarnego typu „T” musi być środkiem transportu medycznego do transportu pacjentów typu „A1” (w przypadku transportu pojedynczego pacjenta) albo „A2” (w przypadku transportu jednego pacjenta lub kilku pacjentów) zgodnie z normą PN-EN 1789 lub równoważne w zakresie wymagań, które muszą spełniać środki drogowego transportu medycznego i wyposażenie tych środków drogowego transportu medycznego.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Usługi transportu specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu „T” wykonywane będą pojazdami, które nie muszą posiadać zezwolenia ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego (art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.)).
5. Przebieg i czas korzystania z usługi transportowej liczony jest zgodnie z opisanymi poniżej sytuacjami:
a) przebieg i czas korzystania z usługi transportowej liczony jest od godziny i z miejsca wyjazdu zespołu/kierowcy, tj. z siedziby CLO (w stawce za godzinę świadczenia usługi Wykonawca musi uwzględnić czas oczekiwania na pacjenta) do miejsca docelowego wskazanego w zleceniu (w stawce za godzinę świadczenia usługi Wykonawca musi uwzględnić czas przekazania pacjenta). Data i godzina wyjazdu z siedziby CLO będzie uzupełniana na zleceniu przez pracownika Zamawiającego, w formie o której mowa w pkt 7 poniżej;
b) przebieg i czas korzystania z usługi transportowej liczony jest od godziny i z miejsca wyjazdu zespołu/kierowcy, tj. z miejsca wskazanego w zleceniu innego niż siedziba CLO (w stawce za godzinę świadczenia usługi Wykonawca musi uwzględnić czas na odbiór/doprowadzenie pacjenta do środka transportu sanitarnego), do miejsca docelowego, tj. siedziby CLO (w stawce za godzinę świadczenia usługi Wykonawca musi uwzględnić czas przekazania pacjenta). Data i godzina przyjazdu do siedziby CLO będzie uzupełniana na zleceniu przez pracownika Zamawiającego, w formie o której mowa w pkt 7 poniżej;
c) w przypadku transportu pacjenta na badania do placówki medycznej i konieczności oczekiwania na wykonanie badania, przebieg i czas korzystania z usługi transportowej liczony jest od godziny i z miejsca wyjazdu zespołu/kierowcy, tj. z siedziby CLO (w stawce za godzinę świadczenia usługi Wykonawca musi uwzględnić czas oczekiwania na pacjenta) do miejsca docelowego wskazanego w zleceniu i z powrotem do siedziby CLO (w stawce za godzinę świadczenia usługi Wykonawca musi uwzględnić czas przekazania pacjenta). Data i godzina wyjazdu z siedziby CLO oraz przyjazdu do siedziby CLO będzie uzupełniana na zleceniu przez pracownika Zamawiającego, w formie o której mowa w pkt 7 poniżej.
Zamawiający będzie weryfikował podaną przez Wykonawcę do rozliczenia ilość kilometrów oraz czas realizacji usługi w oparciu o dane uzyskane z Google Maps dla najkrótszego dojazdu.
6. Zespół wyjazdowy/kierowca oprócz świadczenia usług transportu sanitarnego jest zobowiązany do wykonywania czynności sanitariusza, tj. np. pomoc przy wsiadaniu i opuszczaniu pojazdu, w przemieszczaniu się pacjenta
i przekazanie pacjenta do punktu docelowego, i w tym zakresie jest zobowiązany do wykonywania poleceń pracowników Zamawiającego, w szczególności lekarzy, pielęgniarek. Od chwili przejęcia pacjenta do momentu zakończenia zleconej usługi zespół wyjazdowy/kierowca przyjmujący zamówienia odpowiada za jego bezpieczeństwo.
7. Zlecenie na transport w formie pisemnej musi być przekazane w momencie zgłoszenia się zespołu/kierowcy w siedzibie CLO. Wzór zlecenia na transport stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 8c do SWZ).
8. Zamawiający zlecając usługę zastrzega sobie prawo żądania transportu łączonego specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu „T” (przewozu dwóch osób w przypadku dowozu do jednego miejsca przeznaczenia, bez dodatkowej opłaty).
9. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 40% wartości całości zamówienia zostanie zrealizowane.
Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 60% wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, m.in. jeśli realizowanie umowy nie leży w interesie szpitala, w przypadku zmiany struktury leczonych pacjentów.
Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zrealizować mniej niż 40% wartości całości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, m.in. jeśli realizowanie umowy nie leży w interesie szpitala, w przypadku zmiany struktury leczonych pacjentów. Zamawiający wystąpi do wykonawcy o wyrażenie zgody na zrealizowanie mniej niż 40% wartości całości zamówienia w momencie wystąpienia realnego zagrożenia niezrealizowania usługi w minimalnym stopniu, wyznaczając wykonawcy 7-dniowy termin na ustosunkowanie się do powyższego. Brak odpowiedzi wykonawcy w terminie 7 dni będzie traktowany jako wyrażenie zgody.
Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia dotyczące wszystkich pakietów opisano w Sekcji IX przedmiotowego ogłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 329209,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIA BRACKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6412348483
7.3.3) Ulica: ks. Ludwika Tunkla 139
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-707
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-19 do 2025-04-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowa „OMEGA” Agnieszka Ignacyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5730249878
7.3.3) Ulica: Grażyny 6
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA TRANSPORTOWA "OMEGA" Agnieszka Ignacyk
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA TRANSPORTOWA "OMEGA" Agnieszka Ignacyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-17 do 2025-05-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187935 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187935 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: My Bimmer Krzysztof Bogdan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6342606677
7.3.3) Ulica: Konduktorska 41
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-155
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187935 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-16 do 2025-04-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca gwarantuje całodobową gotowość do świadczenia usługi transportu przez co należy rozumieć przyjmowanie zgłoszeń oraz wykonywanie zleconej usługi przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, w tym również w dni wolne od pracy, niedziele i święta na każde zlecenie Zamawiającego.
2. Wykonawca musi się stawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w siedzibie Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich (zwanym również „CLO”) albo w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu, w czasie nie dłuższym niż 90 minut od momentu telefonicznego wezwania w formie wiadomości
głosowej lub sms (szczegółowe warunki zamawiania transportu określają projekty umów stanowiące załączniki nr 8a, 8b, 8c do SWZ). Za wyjątkiem transportu w trybie planowanym, gdy Zamawiający wskaże datę i godzinę stawienia się Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu z przynajmniej dwudziestoczterogodzinnym wyprzedzeniem.
3. Rodzaj środka transportu oraz skład zespołu uzależniony jest od wskazań medycznych i ciągłości udzielania świadczeń, gwarantujący najkrótszy czas transportu pacjenta, odpowiedni do jego stanu zdrowia, o którym decyduje lekarz zlecający.
4. Świadczone usługi muszą być zgodne z obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa oraz postanowieniami umowy, przy zachowaniu należytej staranności.
5. Pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC, NNW.
6. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa podlega obowiązkowi poddania się kontroli NFZ na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w zakresie wynikającym z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a NFZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować fakt zawarcia niniejszej umowy w systemie prowadzonym przez NFZ w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy.
8. Realizacja usług winna odbywać się najkrótszą drogą, a w przypadku jej wydłużenia, w razie wątpliwości Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wyjaśnienia przyczyn wydłużenia drogi przejazdu wraz z okazaniem wydruku trasy z urządzenia GPS specjalistycznego środka transportu sanitarnego.
9. Wszelkie koszty związane z utrzymaniem specjalistycznych środków transportu sanitarnego, ich eksploatacją, kosztami paliwa oraz kosztami samego kierowcy (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt 5.3 Pakiet 3 pkt 1 lit. b SWZ) albo zespołów wyjazdowych (w pozostałych przypadkach) ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia ustalonego na podstawie złożonej oferty.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia stałej łączności CLO z dyspozytorem / kierownikiem ds. transportu sanitarnego.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.