eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadymnoBieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Radymno



Ogłoszenie z dnia 2025-02-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Radymno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radymno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 38

1.5.2.) Miejscowość: Radymno

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugradymno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradymno.ires.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Radymno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f594b9a6-2897-450c-bec6-35b74ef15a8b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041390/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Radymno.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f594b9a6-2897-450c-bec6-35b74ef15a8b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
6.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych);
7.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
8.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1)w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2)jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
9.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e- Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@ugradymno.pl (nie dotyczy składania ofert) (...)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Radymno, z siedzibą przy ul. Lwowskiej 38, 37 – 550 Radymno.
2.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iodo@ugradymno.pl, tel. 16 628 11 38, pisemnie na adres Urzędu.
3.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp.
4.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5.
Państwa dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przepisami prawa.
6.
Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7.
W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8.
Posiadają Państwo:
a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
Strona 23 z 23
b)
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych*;
c)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
9.
Nie przysługuje Państwu:
a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg w 19 miejscowościach położonych na terenie Gminy Radymno (Ostrów, Skołoszów, Święte, Sośnica, Zabłotce, Zamojsce, Łazy, Duńkowice, Michałówka Grabowiec, Nienowice, Sośnica – Brzeg, Piaski, Chotyniec, Chałupki Chotynieckie, Zaleska Wola, Korczowa, Budzyń, Młyny). Roboty o charakterze ciągłym, które będą trwały w okresie do 280 dni od dnia podpisania umowy, w zależności od potrzeb wynikłych w trakcie eksploatacji dróg i będą sukcesywnie określane i rozliczane w oparciu o zlecenia jednostkowe, w tym interwencyjne w formie telefonicznej lub e-mailowej mogące wystąpić przy zdarzeniach losowych powodujących zniszczenie infrastruktury drogowej.

Zakres przedmiotowy robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg.
a)Bieżące utrzymanie sieci dróg, remonty przełomów w nawierzchniach, wyrównywanie kolein, uzupełnianie ubytków w jezdniach, poboczach i skarpach, konserwacja poboczy, naprawy zjazdów na drogach, remonty skrzyżowań dróg, likwidacja rozmyć nawierzchni. Wyładunek i wbudowanie (rozplantowanie) w miejsca uszkodzone tłuczniem frakcja 0÷63 mm,
b)Bieżące utrzymanie sieci dróg gminnych i wewnętrznych, remonty przełomów w nawierzchniach, wyrównywanie kolein, uzupełnianie ubytków w jezdniach, poboczach i skarpach, konserwacja poboczy, naprawy zjazdów na drogach, remonty skrzyżowań dróg, likwidacja rozmyć nawierzchni. Wyładunek i wbudowanie (rozplantowanie) w miejsca uszkodzone klińcem frakcja 0÷31mm,
c)Bieżące utrzymanie sieci dróg gminnych i wewnętrznych, remonty przełomów w nawierzchniach, wyrównywanie kolein, uzupełnianie ubytków w jezdniach, poboczach i skarpach, konserwacja poboczy, naprawy zjazdów na drogach, remonty skrzyżowań dróg, likwidacja rozmyć nawierzchni. Wyładunek i wbudowanie (rozplantowanie) w miejsca uszkodzone żwirem frakcja 16÷32mm,
d)Remont cząstkowy nawierzchni mieszankami mineralno-bitumicznymi (na gorąco), wyboje i odbicia o głębokości od 4-7 cm, wycięcie uszkodzonych miejsc, oczyszczenie miejsca z usunięciem rumoszu, skropienie emulsji naprawianego miejsca, rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej z zagęszczeniem i uwałowaniem, oblanie połączeń emulsji.
e)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji z zastosowaniem remontera drogowego,
f)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego z obcinaniem krawędzi
g)Powierzchniowe pojedyncze utrwalanie nawierzchni drogowych asfaltem lub smołą stabilizowaną, grys kamienny frakcji 5-8, kruszywo w ilości 8 dm3/m2
h)Konserwacja rowów przydrożnych z załadunkiem i odwozem urobku na odległość do 2 km i wbudowaniem. Udrażnianie przepływów w rowach, odtwarzanie zamulonych rowów, likwidacja obsunięć skarp rowów, likwidacja podmyć skarp,
i)Umocnienie skarp rowów płytami prefabrykowanymi – ażurowymi 60x40x10 cm (35 kg/szt.), wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsypka piaskowo-cementowa 5 cm,
j)Wykonanie przepustów z montażem nowych rur śr. Ø 300 mm (PVC) ułożonych na ławie fundamentowej z pospółki grub. 20 cm wraz z zasypką, robotami ziemnymi, i ściankami czołowymi betonowymi,
k)Wykonanie przepustów z montażem nowych rur śr. Ø 400 mm (PVC) ułożonych na ławie fundamentowej z pospółki grub. 20 cm wraz z zasypką, robotami ziemnymi, i ściankami czołowymi betonowymi,
l)Wykonanie przepustów z montażem nowych rur śr. Ø 500 mm (PVC) ułożonych na ławie fundamentowej z pospółki grub. 20 cm wraz z zasypką, robotami ziemnymi, i ściankami czołowymi betonowymi,
m)Wykonanie przepustów z montażem nowych rur śr. Ø 600 mm (PVC) ułożonych na ławie fundamentowej z pospółki grub. 20 cm wraz z zasypką, robotami ziemnymi bez przyczółków oraz demontażem uszkodzonego betonowego przepustu,
n)Czyszczenie przepustów pod zjazdami i drogami (rury o średnicy 60 cm) grubość namułu do 50 % średnicy przepustu),
o)Ręczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików, studzienek ściekowych i przykanalików, studzienki i przykanaliki wraz z wywozem i utylizacją osadu,
p)Karczowanie zagajników lub krzaków - karczowanie krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem pozostałości (ilość sztuk krzaków 2000/ha),
q)Równanie, profilowanie dróg przy użyciu równiarki samojezdnej,
r)Roboty ziemne przy użyciu koparki samojezdnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
•Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
•Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót (STWiOR) – załącznik nr 1 do OPZ,
•Przedmiar robót – załącznik nr 2 do OPZ.
•Projekt umowy wraz z załącznikami – załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji/rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.
Warunki udziału w postępowaniu:
1.1.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
1.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
1.3.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa
1.4.1
Określenie warunków:
a)
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu, wbudowaniu materiału tłucznia lub klińca do remontu dróg, konserwacji rowów, równanie dróg równiarką samojezdną, na kwotę brutto nie mniejsza niż 500 000,00 zł.
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony także w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe zamówienie na roboty budowlane w ramach oddzielnych umów na wykonanie tych robót.
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony także w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe roboty budowlane w ramach jednej umowy.
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
a)
zamówienia rozpoczęte i zakończone w ww. okresie
b)
zamówienia zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
b)
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi wykształcenie/ doświadczenie/ uprawnienia budowlane* tj: kierownikiem budowy/ robót posiadającym uprawnienia budowlane* bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej, posiadający doświadczenie w realizacji jako kierownik budowy lub kierownik robót na minimum jednym zamówieniu polegającym na przebudowie, budowie, remoncie lub rozbudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (brutto)
Strona 9 z 23
c)
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował narzędziami wraz z urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami:

min. 2 koparko ładowarki,

min. 3 samochody ciężarowe samowyładowcze o ładowności pow.10t,

min. 1 równiarką samojezdną.
1.4.2
Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie ww. warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: minimum jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w pkt.1.4.1. a), b), c) samodzielnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone w projekcie umowy - załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-21 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamowienia, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.