Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079602/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
- 2022/BZP 00090048/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00156878/01 - Wynik z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa nr 3/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.4.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.7.) Numer telefonu: 261 48 32 90
1.4.8.) Numer faksu: 261 48 32 22
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093135
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00079602/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych w orientacyjnej ilości ogółem 1490 szt., w tym: zakres podstawowy: 755 szt, zakres opcji: 735 szt
►Miejsce realizacji dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu,
ul. Czwartaków 3
►Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego następująco:
1) wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne (oryginalne i równoważne jeśli takie będzie zawierać oferta) muszą być:
fabrycznie nowe, wysokiej jakości, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części
i komponenty, oraz do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, przerabianych lub przetwarzanych (dopuszcza się jedynie wykorzystanie plastikowej obudowy z recyklingu), żaden z produktów nie może pochodzić z regeneracji;
kasety z tonerem (w przypadku produktów oryginalnych oraz równoważnych o ile były zaoferowane przez Wykonawcę) nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku, opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (Wykonawca winien zagwarantować pełną kompatybilność z oprogramowaniem danego urządzenia, informowanie
o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera);
opakowane w oryginalne opakowania producenta z widocznym logo, symbolem produktu, terminem przydatności do użytku, ponadto każdy materiał eksploatacyjny winien posiadać oryginalne
i fabrycznie zamknięte zewnętrzne kartonowe opakowanie zawierające logo i nazwę producenta, opis zawartości i oznaczenie numerem katalogowym produktu – symbolem umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego (oznaczenia powinny być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych z tonerem oraz tuszem) i posiadać listę kompatybilności (typ drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych, do stosowania w których są przeznaczone). Kaseta z tonerem lub tuszem musi posiadać identyczne daty i kody produkcji (jeśli dotyczy) jakie znajdują się na opakowaniach zewnętrznych, symbol materiału eksploatacyjnego. Dodatkowo materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania zewnętrzne). Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej informację: numer katalogowy, termin ważności/ przydatności do użycia. Każda kaseta z tonerem i tuszem powinna być wyposażona w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/ używany;
materiały eksploatacyjne równoważne muszą posiadać elementy elektroniczne dające właściwe
i bezbłędne komunikaty przy pracy (informacja o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tuszu/tonera – o ile dotyczy) oraz nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości opisanych
w warunkach technicznych producenta sprzętu, muszą być to oryginalne i markowe zamienniki, które charakteryzują się takimi samymi lub lepszymi parametrami jakości i wydajności wydruku/ kopiowania jak materiały eksploatacyjne dedykowane dla danej drukarki/ kopiarki przez jej producenta;
posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem i tuszem, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty;
kompatybilne z urządzeniami użytkowanymi przez Zamawiającego i bezpośrednich Użytkowników (Załącznik nr 1.1 do SWZ), do których są przeznaczone, o parametrach nie gorszych niż produkty oryginalne (tzn. materiał eksploatacyjny fabrycznie nowy pochodzący od producenta urządzeń, do których są przeznaczone) w zakresie pojemności, wydajności i jakości spełniać wszystkie parametry opisane lub określone przez podany symbol materiału eksploatacyjnego oryginalnego;
wyprodukowane nie wcześniej niż w ostatnim kwartale poprzedzającym datę dostawy;
2) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe.
3) materiały eksploatacyjne powinny być wolne od wad technicznych i charakteryzować się dobrą jakością wykonania tzn. być o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego i nie mogą mieć śladów użytkowania i uszkodzenia oraz zapewnią bezawaryjną, bezproblemową pracę materiału eksploatacyjnego w urządzeniu drukującym.
4) Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do drukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych).
►Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej pod rygorem uznania, że Wykonawca nienależycie wykonał postanowienia umowy.
►Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.
►Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od oryginalnych, które wskazał Zamawiający i są przeznaczone do urządzeń drukujących Zamawiającego oraz nie powodują uszkodzeń urządzeń lub pogorszenia ich działania
w wyniku użycia produktów równoważnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego winien złożyć oświadczenie, że „oferuje produkty równoważne” wraz z określeniem pozycji asortymentu, których powyższe dotyczy oraz jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
w Załączniku nr 1.1 do SWZ i w niniejszym Rozdziale, poprzez złożenie:
1) oświadczenia, że Wykonawca oferuje produkty równoważne w treści Załącznika nr 1.1 do SWZ poprzez dokonanie właściwego oznaczenia w kolumnie nr 5 (oświadczenie stanowi treść oferty
i nie podlega uzupełnieniu) oraz podanie nazwy producenta, symbolu i/lub kodu i wydajności oferowanego produktu równoważnego w kolumnie 6 Załącznika nr 1.1 do SWZ;
Brak oświadczenia tj. oznaczenia w kolumnie nr 5 rodzaju oferowanego przedmiotu zamówienia (oryginalne czy równoważne) bez względu na dokumenty załączone wraz z ofertą spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy PZP.
2) Kopii / wydruku potwierdzonego za zgodność z oryginałem certyfikatu niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości poświadczającego zgodność produktu równoważnego (lub innego dokumentu równoważnego) z normami ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek i kserokopiarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, a w przypadku oferowania tuszy z normami ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 24712 (z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej załącznika nr 1 do SWZ dany certyfikat dotyczy) – lub równoważnymi normami niż wskazano powyżej.
Przez podmiot odpowiedzialny do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów w/w norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości to zaświadczenie niezależnego podmiotu zewnętrznego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu.
Po zmianie:
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych w orientacyjnej ilości ogółem 1490 szt., w tym: zakres podstawowy: 755 szt, zakres opcji: 735 szt
►Miejsce realizacji dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu,
ul. Czwartaków 3
►Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego następująco:
1) wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne (oryginalne i równoważne jeśli takie będzie zawierać oferta) muszą być:
fabrycznie nowe, wysokiej jakości, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części
i komponenty, oraz do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, przerabianych lub przetwarzanych (dopuszcza się jedynie wykorzystanie plastikowej obudowy z recyklingu), żaden z produktów nie może pochodzić z regeneracji. Zmawiający dopuszcza zaoferowanie produktu regenerowanego/refabrykowanego wyłącznie w zakresie asortymentu wskazanego w pozycji nr 3 Formularza ofertowego - Załącznik nr 1.1.A. do SWZ.
kasety z tonerem (w przypadku produktów oryginalnych oraz równoważnych o ile były zaoferowane przez Wykonawcę) nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku, opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (Wykonawca winien zagwarantować pełną kompatybilność z oprogramowaniem danego urządzenia, informowanie
o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera);
opakowane w oryginalne opakowania producenta z widocznym logo, symbolem produktu, terminem przydatności do użytku, ponadto każdy materiał eksploatacyjny winien posiadać oryginalne
i fabrycznie zamknięte zewnętrzne kartonowe opakowanie zawierające logo i nazwę producenta, opis zawartości i oznaczenie numerem katalogowym produktu – symbolem umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego (oznaczenia powinny być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych z tonerem oraz tuszem) i posiadać listę kompatybilności (typ drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych, do stosowania w których są przeznaczone). Kaseta z tonerem lub tuszem musi posiadać identyczne daty i kody produkcji (jeśli dotyczy) jakie znajdują się na opakowaniach zewnętrznych, symbol materiału eksploatacyjnego. Dodatkowo materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania zewnętrzne). Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej informację: numer katalogowy, termin ważności/ przydatności do użycia. Każda kaseta z tonerem i tuszem powinna być wyposażona w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/ używany;
materiały eksploatacyjne równoważne muszą posiadać elementy elektroniczne dające właściwe
i bezbłędne komunikaty przy pracy (informacja o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tuszu/tonera – o ile dotyczy) oraz nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości opisanych
w warunkach technicznych producenta sprzętu, muszą być to oryginalne i markowe zamienniki, które charakteryzują się takimi samymi lub lepszymi parametrami jakości i wydajności wydruku/ kopiowania jak materiały eksploatacyjne dedykowane dla danej drukarki/ kopiarki przez jej producenta;
posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem i tuszem, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty;
kompatybilne z urządzeniami użytkowanymi przez Zamawiającego i bezpośrednich Użytkowników (Załącznik nr 1.1.A do SWZ), do których są przeznaczone, o parametrach nie gorszych niż produkty oryginalne (tzn. materiał eksploatacyjny fabrycznie nowy pochodzący od producenta urządzeń, do których są przeznaczone) w zakresie pojemności, wydajności i jakości spełniać wszystkie parametry opisane lub określone przez podany symbol materiału eksploatacyjnego oryginalnego;
wyprodukowane nie wcześniej niż w ostatnim kwartale poprzedzającym datę dostawy z wyłączeniem asortymentu wskazanego w pozycji nr 3,14,43 Formularza ofertowego - Załącznik nr 1.1.A. do SWZ;
2) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe.
3) materiały eksploatacyjne powinny być wolne od wad technicznych i charakteryzować się dobrą jakością wykonania tzn. być o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego i nie mogą mieć śladów użytkowania i uszkodzenia oraz zapewnią bezawaryjną, bezproblemową pracę materiału eksploatacyjnego w urządzeniu drukującym.
4) Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do drukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych).
►Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej pod rygorem uznania, że Wykonawca nienależycie wykonał postanowienia umowy.
►Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.
►Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od oryginalnych, które wskazał Zamawiający i są przeznaczone do urządzeń drukujących Zamawiającego oraz nie powodują uszkodzeń urządzeń lub pogorszenia ich działania
w wyniku użycia produktów równoważnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego winien złożyć oświadczenie, że „oferuje produkty równoważne” wraz z określeniem pozycji asortymentu, których powyższe dotyczy oraz jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
w Załączniku nr 1.1.A. do SWZ i w niniejszym Rozdziale, poprzez złożenie:
1) oświadczenia, że Wykonawca oferuje produkty równoważne w treści Załącznika nr 1.1.A. do SWZ poprzez dokonanie właściwego oznaczenia w kolumnie nr 5 (oświadczenie stanowi treść oferty
i nie podlega uzupełnieniu) oraz podanie nazwy producenta, symbolu i/lub kodu i wydajności oferowanego produktu równoważnego w kolumnie 6 Załącznika nr 1.1.A. do SWZ;
Brak oświadczenia tj. oznaczenia w kolumnie nr 5 rodzaju oferowanego przedmiotu zamówienia (oryginalne czy równoważne) bez względu na dokumenty załączone wraz z ofertą spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy PZP.
2) Kopii / wydruku potwierdzonego za zgodność z oryginałem certyfikatu niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości poświadczającego zgodność produktu równoważnego z normami ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek i kserokopiarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, a w przypadku oferowania tuszy z normami ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 24712 (z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej załącznika nr 1.1.A. do SWZ dany certyfikat dotyczy) – lub równoważnymi normami niż wskazano powyżej.
Przez podmiot odpowiedzialny do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający akredytację zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. pod kątem wymogów w/w norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli jakości to zaświadczenie niezależnego podmiotu zewnętrznego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu. Zamawiający nie dopuszcza w tym zakresie do składania raportów z testów wydajności.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Zgodnie z treścią art. 441 ustawy PZP (prawo opcji) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu podstawowego zamówienia o ilości wynikające z uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego.
Rzeczywista ilość sztuk zamawianego asortymentu i jego rodzaj w ramach prawa opcji jest w pełni uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego (ilości sztuk asortymentu wskazane w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1.1 do SWZ – kolumna nr 9 „zakres opcji” są ilościami szacunkowymi, podanymi orientacyjnie) oraz posiadanych środków finansowych.
Dostawy będą świadczone sukcesywnie w asortymencie i w wysokości rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy na podstawie każdorazowo złożonego zamówienia zgodnie z warunkami umowy i cenami jednostkowymi zaoferowanymi przez Wykonawcę.
Przedmiot zamówienia wynikający z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany realizować w okresie obowiązywania umowy, w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia każdorazowo złożonego przez Zamawiającego zamówienia. Zamówienia będą składane faksem lub elektronicznie, gdzie Zamawiający określi rodzaj asortymentu i zamawianą ilość wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
Dostawy będą świadczone sukcesywnie w asortymencie i w wysokości rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy tj. do 30.09.2022 r. na podstawie każdorazowo złożonego zamówienia maksymalnie do łącznej wartości 296 125,39 zł brutto, zgodnie z warunkami umowy i cenami jednostkowymi zaoferowanymi przez Wykonawcę.
Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia każdorazowego aneksu ale będzie przez Służbę Sprzętu Łączności i Informatyki pisemnie udokumentowana.
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji.
Prawo Zamawiającego do skorzystania z opcji dodatkowych ilości zamówienia obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
Po zmianie:
Zgodnie z treścią art. 441 ustawy PZP (prawo opcji) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu podstawowego zamówienia o ilości wynikające z uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego.
Rzeczywista ilość sztuk zamawianego asortymentu i jego rodzaj w ramach prawa opcji jest w pełni uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego (ilości sztuk asortymentu wskazane w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1.1.A. do SWZ – kolumna nr 9 „zakres opcji” są ilościami szacunkowymi, podanymi orientacyjnie) oraz posiadanych środków finansowych.
Dostawy będą świadczone sukcesywnie w asortymencie i w wysokości rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy na podstawie każdorazowo złożonego zamówienia zgodnie z warunkami umowy i cenami jednostkowymi zaoferowanymi przez Wykonawcę.
Przedmiot zamówienia wynikający z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany realizować w okresie obowiązywania umowy, w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia każdorazowo złożonego przez Zamawiającego zamówienia. Zamówienia będą składane faksem lub elektronicznie, gdzie Zamawiający określi rodzaj asortymentu i zamawianą ilość wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
Dostawy będą świadczone sukcesywnie w asortymencie i w wysokości rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy tj. do 30.09.2022 r. na podstawie każdorazowo złożonego zamówienia maksymalnie do łącznej wartości 296 125,39 zł brutto, zgodnie z warunkami umowy i cenami jednostkowymi zaoferowanymi przez Wykonawcę.
Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia każdorazowego aneksu ale będzie przez Służbę Sprzętu Łączności i Informatyki pisemnie udokumentowana.
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji.
Prawo Zamawiającego do skorzystania z opcji dodatkowych ilości zamówienia obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych:
1) nazwy producenta, symbol i/lub kod i wydajność oferowanego produktu równoważnego w kolumnie 6 Załącznika nr 1.1 do SWZ;
Brak oświadczenia tj. oznaczenia w kolumnie nr 5 rodzaju oferowanego przedmiotu zamówienia (oryginalne czy równoważne) bez względu na dokumenty załączone wraz z ofertą spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy PZP.
2) Kopii / wydruku potwierdzonego za zgodność z oryginałem certyfikatu niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości poświadczającego zgodność produktu równoważnego (lub innego dokumentu równoważnego) z normami ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek i kserokopiarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, a w przypadku oferowania tuszy z normami ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 24712 (z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej załącznika nr 1 do SWZ dany certyfikat dotyczy) – lub równoważnymi normami niż wskazano powyżej.
Przez podmiot odpowiedzialny do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów w/w norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości to zaświadczenie niezależnego podmiotu zewnętrznego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu.
Po zmianie:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych:
1) nazwy producenta, symbol i/lub kod i wydajność oferowanego produktu równoważnego w kolumnie 6 Załącznika nr 1.1 .A. do SWZ;
Brak oświadczenia tj. oznaczenia w kolumnie nr 5 rodzaju oferowanego przedmiotu zamówienia (oryginalne czy równoważne) bez względu na dokumenty załączone wraz z ofertą spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy PZP.
2) Kopii / wydruku potwierdzonego za zgodność z oryginałem certyfikatu niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości poświadczającego zgodność produktu równoważnego z normami ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek i kserokopiarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, a w przypadku oferowania tuszy z normami ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 24712 (z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej załącznika nr 1.1.A. do SWZ dany certyfikat dotyczy) – lub równoważnymi normami niż wskazano powyżej.
Przez podmiot odpowiedzialny do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający akredytację zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. pod kątem wymogów w/w norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli jakości to zaświadczenie niezależnego podmiotu zewnętrznego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu. Zamawiający nie dopuszcza w tym zakresie składania raportów z testów wydajności.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1) Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o rodzaju oferowanego przedmiotu zamówienia (kolumna nr 5) – według Załącznika nr 1.1 wraz z „częścią ogólną” według Załącznika nr 1 do SWZ;
Oświadczenie Wykonawcy składane w kolumnie nr 5 Formularza ofertowego – Załącznik nr 1.1. do SWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu – brak oznaczenia jakiego rodzaju produkt oferuje Wykonawca w postępowaniu (oryginalny czy równoważny) będzie stanowiło
o niezgodności oferty z warunkami zamówienia i odrzuceniu oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy PZP.
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (art. 108 ustawy p.z.p.)
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zdolności do występowania
w obrocie gospodarczym oraz w zakresie określonym Rozdziałem 8 SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p.) - aktualne na dzień składania ofert Załącznik nr 3 do SWZ;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy p.z.p., brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy
z Wykonawców składając odrębnie wymagane oświadczenia.
3) Zobowiązanie innego podmiotu jeżeli Wykonawca celem spełnienia warunku udziału
w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej i w tym zakresie polega na innym podmiocie – o ile dotyczy – Rozdział 8 SWZ.
4) Przedmiotowe środki dowodowe – składa wyłącznie Wykonawca, który oferuje materiały równoważne:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych – dokumenty
wskazane w Rozdziale 3 ust. 7 pkt 2) oraz informacje wskazane w kolumnie nr 6 Formularza ofertowego – Załącznik nr 1.1. do SWZ.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie.
5) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
Po zmianie:
1) Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o rodzaju oferowanego przedmiotu zamówienia (kolumna nr 5) – według Załącznika nr 1.1.A. wraz z „częścią ogólną” według Załącznika nr 1 do SWZ;
Oświadczenie Wykonawcy składane w kolumnie nr 5 Formularza ofertowego – Załącznik nr 1.1.A. do SWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu – brak oznaczenia jakiego rodzaju produkt oferuje Wykonawca w postępowaniu (oryginalny czy równoważny) będzie stanowiło
o niezgodności oferty z warunkami zamówienia i odrzuceniu oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy PZP.
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (art. 108 ustawy p.z.p.)
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zdolności do występowania
w obrocie gospodarczym oraz w zakresie określonym Rozdziałem 8 SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p.) - aktualne na dzień składania ofert Załącznik nr 3 do SWZ;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy p.z.p., brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy
z Wykonawców składając odrębnie wymagane oświadczenia.
3) Zobowiązanie innego podmiotu jeżeli Wykonawca celem spełnienia warunku udziału
w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej i w tym zakresie polega na innym podmiocie – o ile dotyczy – Rozdział 8 SWZ.
4) Przedmiotowe środki dowodowe – składa wyłącznie Wykonawca, który oferuje materiały równoważne:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych – dokumenty
wskazane w Rozdziale 3 ust. 7 pkt 2) oraz informacje wskazane w kolumnie nr 6 Formularza ofertowego – Załącznik nr 1.1. A. do SWZ.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie.
5) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont instalacji parowej oraz spływu kondensatu dla remontu kuchni w budynku nr 94 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz- 25/2025
- Realizacja robót budowlanych, dostawa, montaż oraz wykonanie prac związanych z instalacją pomp ciepła-Etap I
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew- 26/2025
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
- Łamiemy beton - rewitalizacja terenu Szkoły Podstawowej Nr 21 w Grudziądzu połączona z wymianą monitoringu"
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz odbiór zużytych materiałów
- Dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - nr 35/TP/2025
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.