Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079602/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
- 2022/BZP 00090048/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00093135/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa nr 3/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 48 32 90
1.5.8.) Numer faksu: 261 48 32 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa nr 3/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53082a04-9e0d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, KOPIUJĄCYCH, CZYSZCZĄCE DO EKRANÓW, PLASTIKU ITP.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079602/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 492265,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych w orientacyjnej ilości ogółem 1490 szt., w tym: zakres podstawowy: 755 szt, zakres opcji: 735 szt
►Miejsce realizacji dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu,
ul. Czwartaków 3
►Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego następująco:
1) wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne (oryginalne i równoważne jeśli takie będzie zawierać oferta) muszą być:
fabrycznie nowe, wysokiej jakości, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części
i komponenty, oraz do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, przerabianych lub przetwarzanych (dopuszcza się jedynie wykorzystanie plastikowej obudowy z recyklingu), żaden z produktów nie może pochodzić z regeneracji. Zmawiający dopuszcza zaoferowanie produktu regenerowanego/refabrykowanego wyłącznie w zakresie asortymentu wskazanego w pozycji nr 3 Formularza ofertowego - Załącznik nr 1.1.A. do SWZ.
kasety z tonerem (w przypadku produktów oryginalnych oraz równoważnych o ile były zaoferowane przez Wykonawcę) nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku, opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (Wykonawca winien zagwarantować pełną kompatybilność z oprogramowaniem danego urządzenia, informowanie
o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera);
opakowane w oryginalne opakowania producenta z widocznym logo, symbolem produktu, terminem przydatności do użytku, ponadto każdy materiał eksploatacyjny winien posiadać oryginalne
i fabrycznie zamknięte zewnętrzne kartonowe opakowanie zawierające logo i nazwę producenta, opis zawartości i oznaczenie numerem katalogowym produktu – symbolem umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego (oznaczenia powinny być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych z tonerem oraz tuszem) i posiadać listę kompatybilności (typ drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych, do stosowania w których są przeznaczone). Kaseta z tonerem lub tuszem musi posiadać identyczne daty i kody produkcji (jeśli dotyczy) jakie znajdują się na opakowaniach zewnętrznych, symbol materiału eksploatacyjnego. Dodatkowo materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania zewnętrzne). Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej informację: numer katalogowy, termin ważności/ przydatności do użycia. Każda kaseta z tonerem i tuszem powinna być wyposażona w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/ używany;
materiały eksploatacyjne równoważne muszą posiadać elementy elektroniczne dające właściwe
i bezbłędne komunikaty przy pracy (informacja o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tuszu/tonera – o ile dotyczy) oraz nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości opisanych
w warunkach technicznych producenta sprzętu, muszą być to oryginalne i markowe zamienniki, które charakteryzują się takimi samymi lub lepszymi parametrami jakości i wydajności wydruku/ kopiowania jak materiały eksploatacyjne dedykowane dla danej drukarki/ kopiarki przez jej producenta;
posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem i tuszem, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty;
kompatybilne z urządzeniami użytkowanymi przez Zamawiającego i bezpośrednich Użytkowników (Załącznik nr 1.1.A do SWZ), do których są przeznaczone, o parametrach nie gorszych niż produkty oryginalne (tzn. materiał eksploatacyjny fabrycznie nowy pochodzący od producenta urządzeń, do których są przeznaczone) w zakresie pojemności, wydajności i jakości spełniać wszystkie parametry opisane lub określone przez podany symbol materiału eksploatacyjnego oryginalnego;
wyprodukowane nie wcześniej niż w ostatnim kwartale poprzedzającym datę dostawy z wyłączeniem asortymentu wskazanego w pozycji nr 3,14,43 Formularza ofertowego - Załącznik nr 1.1.A. do SWZ;
2) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe.
3) materiały eksploatacyjne powinny być wolne od wad technicznych i charakteryzować się dobrą jakością wykonania tzn. być o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego i nie mogą mieć śladów użytkowania i uszkodzenia oraz zapewnią bezawaryjną, bezproblemową pracę materiału eksploatacyjnego w urządzeniu drukującym.
4) Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do drukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych).
►Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej pod rygorem uznania, że Wykonawca nienależycie wykonał postanowienia umowy.
►Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.
►Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od oryginalnych, które wskazał Zamawiający i są przeznaczone do urządzeń drukujących Zamawiającego oraz nie powodują uszkodzeń urządzeń lub pogorszenia ich działania
w wyniku użycia produktów równoważnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego winien złożyć oświadczenie, że „oferuje produkty równoważne” wraz z określeniem pozycji asortymentu, których powyższe dotyczy oraz jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
w Załączniku nr 1.1.A. do SWZ i w niniejszym Rozdziale, poprzez złożenie:
1) oświadczenia, że Wykonawca oferuje produkty równoważne w treści Załącznika nr 1.1.A. do SWZ poprzez dokonanie właściwego oznaczenia w kolumnie nr 5 (oświadczenie stanowi treść oferty
i nie podlega uzupełnieniu) oraz podanie nazwy producenta, symbolu i/lub kodu i wydajności oferowanego produktu równoważnego w kolumnie 6 Załącznika nr 1.1.A. do SWZ;
Brak oświadczenia tj. oznaczenia w kolumnie nr 5 rodzaju oferowanego przedmiotu zamówienia (oryginalne czy równoważne) bez względu na dokumenty załączone wraz z ofertą spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy PZP.
2) Kopii / wydruku potwierdzonego za zgodność z oryginałem certyfikatu niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości poświadczającego zgodność produktu równoważnego z normami ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek i kserokopiarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, a w przypadku oferowania tuszy z normami ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 24712 (z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej załącznika nr 1.1.A. do SWZ dany certyfikat dotyczy) – lub równoważnymi normami niż wskazano powyżej.
Przez podmiot odpowiedzialny do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający akredytację zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. pod kątem wymogów w/w norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli jakości to zaświadczenie niezależnego podmiotu zewnętrznego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu. Zamawiający nie dopuszcza w tym zakresie do składania raportów z testów wydajności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych
30192113-6 - Wkłady drukujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124815,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549723,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124815,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsulting Jerzy Wasiela
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bartosz Szostak Netprint s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5492377143
7.3.3) Ulica: Unii Europejskiej 10
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NETPRINT SPÓŁKA CYWILNA JERZY WASIELA, BARTOSZ SZOSTAK
jakie przetargi wygrała firma
NETPRINT SPÓŁKA CYWILNA JERZY WASIELA, BARTOSZ SZOSTAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363561,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z zastosowania prawa opcji wartość umowy zostanie zwiększona maksymalnie do łącznej wartości 296 125,39 zł brutto. Suma wartości zakresu podstawowego wraz z wynikającego z prawa opcji jest ceną maksymalną jaka Zamawiający u może zapłacić Wykonawcy w ramach realizacji umowy.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Budowa drogi dla pieszych w miejscowości Gruta w ciągu drogi powiatowej nr 1403C Gruta-Mełno
- Wzorcowanie i kalibracja systemu monitoringu zbiorników paliwowych w składzie paliw Gardeja - 17/2025
- Przegląd i konserwacja agregatów pompowych w Składzie paliw Gardeja-sprawa 18/2025
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska - sprawa numer 19/2025
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj - sprawa nr 20/2025
- Przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego - sprawa 16/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 15 m-cy
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla INiG-PIB
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.