eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie należącym do zadań lekarza medycyny pracy w SZPZLO Warszawa Praga-Północ"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie należącym do zadań lekarza medycyny pracy w SZPZLO Warszawa Praga-Północ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 34

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226196298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpzlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie należącym do zadań lekarza medycyny pracy w SZPZLO Warszawa Praga-Północ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fa5ce1c-f9fe-4569-af57-abb87d7b8d0f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061837/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie należącym do zadań lekarza medycyny pracy w SZPZLO Warszawa Praga-Północ” - w okresie 34 miesięcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpzlo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. platforma (Marketplanet): https://szpzlo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie pod linkiem: https://szpzlo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet? MP_action=publicFilesList&folder=002c&clientName=szpzlo&MP_module=main. Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na Platformie e- Zamawiający (Marketplanet), wówczas
ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty. Zamawiający rekomenduje podpisywanie plików w formacie pdf. formatem PAdES, a dokumenty w innym formacie niż pdf formatem XAdES. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf i podpisana podpisem podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Postać elektroniczna obejmuje przekazanie Zamawiającemu oferty składającej się z dokumentów/oświadczeń/formularzy w takiej formie w jakiej zostały utworzone i udostępnione przez Zamawiającego tj. dokumentu w postaci elektronicznej. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków
dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych jak również sposób ich sporządzenia określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
(Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Praga Północ (dalej: SZP ZLO Warszawa Praga - Północ), informuje, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych (zwanym dalej administratorem”) jest SZPZLO Warszawa - Praga Północ, reprezentowany przez Dyrektora, z którym można się kontaktować na adres jego siedziby lub adres e-mail: sekretariat@szpzlo.pl, 2) administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który nadzoruje prawidłowość przetwarzania Pana/Pani danych
osobowych. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować pod adresem pocztowym SZP ZLO Warszawa -
Praga Północ (z adnotacją skierowania sprawy do IOD) lub za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpzlo.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem oraz udzielaniem informacji związanych z niniejszym postępowaniem, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie ustawy Pzp oraz pracownicy Administratora
zobowiązani do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celach związanych z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia udzielaniem informacji na jego temat oraz w celu ewentualnego zawarcia umowy, 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,7)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,8) w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 9) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3. nie
przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2) prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający
pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o
których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zebrane w wyniku toczącego się postępowania dane osobowe mogą zostać
wykorzystane do realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem, zakończeniem, rejestracją i archiwizacją niniejszego
postępowania. Zamawiający nie jest zobowiązany do indywidualnego informowania wszystkich osób, których dane zostaną
pozyskane w trakcie prowadzenia procedury lub w związku z jej prowadzeniem po jej zakończeniu. Skorzystanie przez osobę, której
dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych
danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. W przypadku korzystania przez
osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3
rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę,
której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16
rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZPiZ.2620.06.ZP.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie lekarza medycyny pracy na rzecz Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga- Północ.
2. Miejsce udzielania świadczeń: stacjonarnie w Poradni Medycyny Pracy działającej
w Przychodni Internistyczno-Specjalistycznej, ul. Jagiellońska 34 w Warszawie.
3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:
- wykonanie profilaktycznych badań lekarskich z zakresu medycyny pracy osób zatrudnionych i przyjmowanych do pracy przez Zamawiającego;
- wykonanie profilaktycznych badań lekarskich z zakresu medycyny pracy
u pracodawców, na rzecz których w ramach zawartych umów Zamawiający sprawuje profilaktyczną opiekę zdrowotną.
4. Świadczenia zdrowotne udzielane będą adekwatnie do aktualnego stanu zapotrzebowania.
5. Wykonawca ma zagwarantować swoją dostępność minimum 4 godziny dziennie, 4 dni w tygodniu.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówieni Wykonawca zobowiązany jest zrealizować na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik Nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1. Cena oferty (C) 60 pkt.
2. Jakość (J) 40 pkt.
Razem: 100pkt.

2. Sposób oceny

1) Kryterium Nr 1 –„Cena” (C)
- ocena ceny przedmiotu zamówienia będzie dokonywana poprzez porównanie danych zawarty w ofertach do ceny najniższej wśród zaproponowanych. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:


najniższa cena brutto*
spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
C - ----------------------------------------------------------- x 60 pkt = Ilość punktów
wartość brutto oferty badanej
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

- obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego Wykonawcę wynikająca
ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

2) Kryterium Nr 2 –„Jakość” (J)
- Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie z Wykazem osób - Załącznik Nr 9 do SWZ. Zamawiającego postawił warunek w zakresie doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia określając go na minimum 5 lat doświadczenia w specjalności lekarza medycyny pracy. W przypadku zadeklarowania doświadczenia poniżej minimalnych 5 lat, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami SWZ.
 Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt, jeżeli oświadczy, że posiada doświadczenie:
5 lat – 0 pkt,
5 – 7 lat – 20 pkt,
8 – 10 lat – 30 pkt,
powyżej 10 lat – 40 pkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów wyliczoną w oparciu o wzór:
Pł = Pi(C) + Pi(J)
 gdzie:
Pi – łączna ocena punktowa badanej oferty „i”
Pi(C) - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i” za kryterium (C)
Pi(J) - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i” za kryterium (J)

4. O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa liczba punktów uzyskanych łącznie za kryteria 1- 2.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
w kryterium: „Cena” + „Jakość”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym o ile wynika to z odrębnych przepisów - na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy muszą posiadać:
a) dokumenty stwierdzające posiadane kwalifikacje (dyplom, tytuł naukowy, specjalizacja, inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
b) dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu (aktualny odpis z właściwego rejestru w Okręgowej Izbie Lekarskiej),
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie określa tego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy muszą posiadać:
a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna kwota ubezpieczenia w zakresie udzielonego zamówienia musi być zgodna z wymogami Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U.
z 2019 r. poz. 866),
4) zdolności technicznej lub zawodowej - na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy muszą posiadać:
minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w specjalizacji lekarza medycyny pracy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W zakresie podstawy wykluczenia określonej w art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp zgodnie z § 2 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 4 do SWZ.
3. W zakresie podstawy wykluczenia określonej w art. 108 ust. 1 pkt 1 Pzp zgodnie z § 2 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych:
1) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art.189a i art.207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
4. W zakresie podstawy wykluczenia: zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507):
1) Oświadczenie, o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę przepisy „sankcyjne” – Załącznik Nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty stwierdzające posiadane kwalifikacje (dyplom, tytuł naukowy, specjalizacja, inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru w Okręgowej Izbie Lekarskiej - dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu,
3) aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia zgodną z wymogami Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r.
w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2019 r. poz. 866),
4) wykaz osób – skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług zdrowotnych w danej części zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzających spełnianie postawionego warunku. Wzór wykazu osób stanowi wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia w postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10. Wykonawca wraz z ofertą składa ponadto:
1) Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 1 do SWZ,
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik Nr 2
do SWZ,
3) Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z przepisów „sankcyjnych” - Załącznik Nr 3 do SWZ,
4) Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (grupa kapitałowa) – Załącznik Nr 4 do SWZ,
5) Zobowiązanie podmiotu – Załącznik Nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy;
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy;
7) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia składane przez podmiot udostępniający zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - Załącznik Nr 8 do SWZ - jeżeli dotyczy;
8) Wykaz osób Pzp - Załącznik Nr 9 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Oświadczenie Wykonawcy o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający
nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w
celu złożenia oferty w postępowaniu. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych
Wykonawców. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań / części zamówienia. Zaleca się by jako
pełnomocnika wskazać podmiot (Wykonawcę). W przypadku wskazania jako pełnomocnika osoby fizycznej zaleca się
podanie informacji, którego z Wykonawców pracownikiem jest wskazana osoba. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy Pzp, musi być złożone w zakresie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Spółka
cywilna w zamówieniach publicznych: Wspólników traktuje się jako wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Stanowi o tym art. 58 ustawy Pzp. W konsekwencji powyższego wspólnicy spółki cywilnej ponoszą solidarną
odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie umowy, czy też wniesienie zabezpieczenia należytego jej wykonania, jeżeli
dotyczy. Składając ofertę, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni wskazać pełnomocnika podczas
postępowania i ewentualnie również upoważnionego
do podpisania umowy. Wspólnicy spółki cywilnej są zobowiązani do złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp. Zamawiający może określić
szczególny sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w
postępowaniu, zgodnie z art. 117 PZP. Dany przepis również będzie miał zastosowanie do wspólników spółki cywilnej.
Istotne jest dalsze uregulowanie danego przepisu, zgodnie z którym warunek dotyczący posiadania uprawnień do
prowadzenia określonej działalności jest uznawany za spełniony, gdy co najmniej jeden ze wspólników posiada takie
uprawnienia. Wspólnicy mogą się także powołać na zdolności innych w celu wykazania spełnienia warunków dotyczących
wykształcenia, doświadczenia czy kwalifikacji zawodowych. W sytuacji gdy wybrana została oferta spółki cywilnej,
Zamawiający ma prawo żądać przed zawarciem umowy przedłożenia przez wspólników spółki cywilnej kopii umowy spółki
cywilnej. W niniejszym postępowaniu Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności
technicznych lub zawodowych, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej lub
ekonomicznej, co za tym idzie przepisy dotyczące udostępnienia zasobów będą wykorzystywane. W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców wziął udział w wizji lokalnej lub został
ujawniony udział w wizji przedstawiciela takiego Wykonawcy. W przypadku zgłoszenia się na wizję lokalną jedynie jednego z
Wykonawców występujących wspólnie (jednej firmy) bez ujawnienia udziału pozostałych podmiotów – złożenie oferty przez
wykonawców występujących wspólnie będzie skutkowało odrzuceniem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany w szczególności: cen
jednostkowych brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego, wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie
zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, w zakresie zmian w komparycji
umowy, gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę, takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się
przekazać Zamawiającemu wszelkie zmiany umów, w szczególności w zakresie zmiany składu Wykonawcy występującego
wspólnie (konsorcjum), zmiany składu spółki cywilnej, przejęciu wykonania zamówienia lub jego części przez podmiot trzeci
(podwykonawcę̨), która wykazywał spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i
obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji,
dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy, g)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawaw zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, wystąpienia siły wyższej, przez którą strony rozumieją
zdarzenie nagłe, nieprzewidziane i niezależne od woli stron, którego skutki są niemożliwe do zapobieżenia. Zmiany umowy
w zakresie terminu realizacji, przedłużenie terminu, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu zakończenia robót o
okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, przy czym będą to
przyczyny niezależne od Wykonawcy, wynikające z: przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, będące
następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie
przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, konieczności wykonania robót zamiennych lub innych,
dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, wystąpienia braku możliwości wykonywania robót z powodu
nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ, zmiana terminu wykonania umowy w przypadku
wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym w razie braku możliwości lub znacznemu ograniczeniu wstępu
na teren robót,
zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale podwykonawców, zmiany umowy w zakresie osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanym, zmiany
umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub innych, dodatkowych, niezbędnych do wykonania
przedmiotu umowy, zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót
budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach, konieczności zrealizowania
jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub
technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu
prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub
nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od
przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci,
instalacji lub innych obiektów budowlanych, konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych
rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, wystąpienia niebezpieczeństwa
kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia
lub usunięcia tych kolizji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet: https://szpzlo.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERT

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.