Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00059674/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
- 2023/BZP 00166984/01 - Wynik z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – SP7, SP4, EKOLUDKI - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 - INSTALACJA C.O. I WENTYLACJI MECHANICZNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.4.2.) Miejscowość: Ełk
1.4.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.4.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093509
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00059674
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00007281/04/P
Po zmianie:
2023/BZP 00007281/06/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania a także wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dla sal gimnastycznych szkoły, w ramach termomodernizacji istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 przy ul. prof. Władysława Szafera 2.
Inwestycja jest realizowana w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Sp7, SP4, Ekoludki” z dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Przebudowa obejmuje instalację centralnego ogrzewania od istniejącego węzła cieplnego.
Wykonanie wentylacji realizowane będzie dla sali gimnastycznej dużej i małej, wyodrębnionych w przedmiotowym budynku.
Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym. Prace wewnętrzne w przestrzeniach użytkowanych przez dzieci należy prowadzić w okresie wakacyjnym oraz wolnym od zajęć, w uzgodnieniu z użytkownikiem tj. Dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 4 w Ełku oraz Inwestorem zastępczym Zespół Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu planowanych do wykonania prac, z uwzględnieniem specyfiki działającego obiektu oraz niezbędnych terminów utrzymania ogrzewania – czynny obiekt szkolny.
b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
- Wykonanie robót rozbiórkowych instalacji c.o. i przegród budowlanych wraz z odwiezieniem i utylizacją;
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z odpowiednimi zabudowami rurociągów w miejscach istniejącej;
- Montaż osłon grzejnikowych;
- Wymiana rozdzielacza obiegów c.o. w węźle cieplnym;
- Odtworzenie powierzchni ścian w miejscu demontażu istniejących grzejników poprzez zagruntowanie, szpachlowanie ubytków oraz pomalowanie farbą zgodną z istniejącą;
- Demontaż i ponowny montaż istniejących zabudów, drabinek oraz mebli, niezbędnych do wymiany instalacji grzewczej, w odpowiednim ich poszanowaniu;
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w sali gimnastycznej dużej i małej wraz z instalacją zasilająco-sterującą;
- Wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej oraz instalacji odgromowej dla potrzeb wentylacji sal gimnastycznych;
- Wykonanie osłon nagrzewnic wg dokumentacji;
- Odtworzenie ścian i uszczelnienie dachu po wykonaniu instalacji wentylacji;
- Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, armatury, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych;
- Uprzątnięcie terenu i obiektu po wykonaniu prac budowlanych.
c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- dokumentacja powykonawcza instalacji sanitarnych i elektrycznych,
- oświadczenie kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów wraz z kartami gwarancyjnymi urządzeń,
- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo:
a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych;
b) przekazać materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, tj zawory, pompy, regulatory wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania;
c) zabezpieczyć wnętrza szkoły w zakresie prac, przed uszkodzeniem i nadmiernym zabrudzeniem;
d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji;
e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
1.3. Materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, tj zawory, pompy, regulatory podlegają zwrotowi dla Zamawiającego, wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji, zawierają projekty techniczne i SST p.n.: WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU SP NR4” oraz „WENTYLACJA MECHANICZNA W SALI GIMNASTYCZNEJ SP4”.
1.4 W skład dokumentacji projektowej wchodzi:
a) Projekt techniczny „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
b) Projekt techniczny „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
c) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – ST4 - „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
d) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – ST2, ST3 - „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
e) Przedmiar robót „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
f) Przedmiar robót „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.
1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu i uzyskać zgodę na ich zastosowanie w formule wniosku materiałowego.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.
2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania a także wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dla sal gimnastycznych szkoły, w ramach termomodernizacji istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 przy ul. prof. Władysława Szafera 2.
Inwestycja jest realizowana w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Sp7, SP4, Ekoludki” z dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Przebudowa obejmuje instalację centralnego ogrzewania od istniejącego węzła cieplnego.
Wykonanie wentylacji realizowane będzie dla sali gimnastycznej dużej i małej, wyodrębnionych w przedmiotowym budynku.
Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym. Prace wewnętrzne w przestrzeniach użytkowanych przez dzieci należy prowadzić w okresie wakacyjnym oraz wolnym od zajęć, w uzgodnieniu z użytkownikiem tj. Dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 4 w Ełku oraz Inwestorem zastępczym Zespół Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu planowanych do wykonania prac, z uwzględnieniem specyfiki działającego obiektu oraz niezbędnych terminów utrzymania ogrzewania – czynny obiekt szkolny.
b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
- Wykonanie robót rozbiórkowych instalacji c.o. i przegród budowlanych wraz z odwiezieniem i utylizacją;
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z odpowiednimi zabudowami rurociągów w miejscach istniejącej;
- Montaż osłon grzejnikowych;
- Wymiana rozdzielacza obiegów c.o. w węźle cieplnym;
- Odtworzenie powierzchni ścian w miejscu demontażu istniejących grzejników poprzez zagruntowanie, szpachlowanie ubytków oraz pomalowanie farbą zgodną z istniejącą;
- Demontaż i ponowny montaż istniejących zabudów, drabinek oraz mebli, niezbędnych do wymiany instalacji grzewczej, w odpowiednim ich poszanowaniu;
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w sali gimnastycznej dużej i małej wraz z instalacją zasilająco-sterującą;
- Wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej oraz instalacji odgromowej dla potrzeb wentylacji sal gimnastycznych;
- Wykonanie osłon nagrzewnic wg dokumentacji;
- Odtworzenie ścian i uszczelnienie dachu po wykonaniu instalacji wentylacji;
- Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, armatury, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych;
- Uprzątnięcie terenu i obiektu po wykonaniu prac budowlanych.
- zamontować zabezpieczenie wandaloodporne z blokadą regulacji dla głowic termostatycznych w pomieszczeniach przewidzianych dla dzieci tj. sal lekcyjnych, szatni, korytarzy, pracowni, pom. sanitarnych i sportowych.
- zastosować wersję higieniczną dla grzejników stosowanych w pomieszczeniach kuchennych;
- wykonać zabudowę leżaka C.O. w zakresie szatni dla dzieci w piwnicy obiektu (pomieszczenia PIW11, PIW12, PIW13, PIW29). Zabudowę wykonać w postaci ścianki osłonowej z pustaka gr.8cm i wysokości do 50cm z jej otynkowaniem i pomalowaniem od str. widocznej oraz wykonać przykrycie zabudowy płytą meblową grubości min.25mm i szerokości do 50cm. Wykonać rewizje przy każdym z pionów c.o.
c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- dokumentacja powykonawcza instalacji sanitarnych i elektrycznych,
- oświadczenie kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów wraz z kartami gwarancyjnymi urządzeń,
- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo:
a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych;
b) przekazać materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, tj zawory, pompy, regulatory wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania;
c) zabezpieczyć wnętrza szkoły w zakresie prac, przed uszkodzeniem i nadmiernym zabrudzeniem;
d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji;
e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
1.3. Materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, tj zawory, pompy, regulatory podlegają zwrotowi dla Zamawiającego, wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji, zawierają projekty techniczne i SST p.n.: WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU SP NR4” oraz „WENTYLACJA MECHANICZNA W SALI GIMNASTYCZNEJ SP4”.
1.4 W skład dokumentacji projektowej wchodzi:
a) Projekt techniczny „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
b) Projekt techniczny „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
c) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – ST4 - „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
d) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – ST2, ST3 - „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
e) Przedmiar robót „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
f) Przedmiar robót „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.
1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu i uzyskać zgodę na ich zastosowanie w formule wniosku materiałowego.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.
2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-02-15 09:00
Po zmianie:
2023-02-23 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-02-15 11:00
Po zmianie:
2023-02-23 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-03-13
Po zmianie:
2023-03-20
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- MODERNIZACJA CZTERECH KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH ORLIK W EŁKU, z podziałem na cztery części
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Wykonanie oraz dostawa interaktywnej makiety ziemi ełckiej - Model terenu Ełku
- ,,Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- Świąteczna i nocna opieka weterynaryjna na terenie miasta Ełku.
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Stworzenie kompleksu Centrum Artystyczne Donimierz - przebudowa i remont budynków użyteczności publicznej w Donimierzu
- Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku przy ul. Czerniakowskiej 22 w Elblągu.
więcej: Urządzenia do demontażu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.