Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania:
Budowa przedszkola dla dzieci niepełnosprawnych przy ul. Kaszubskiej w Jastrzębiu-Zdroju"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jastrzębie-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 60
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48324785133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania:
Budowa przedszkola dla dzieci niepełnosprawnych przy ul. Kaszubskiej w Jastrzębiu-Zdroju"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98b9ab3f-ba91-4882-83d8-a4e219bb0d45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039743/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: Budowa przedszkola dla dzieci niepełnosprawnych przy ul. Kaszubskiej w Jastrzębiu-Zdroju
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami (w szczególności składanie ofert, oświadczeń, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń)
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.) za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Rejestracja i konto na Platformie
jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującej się pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
2. Informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w
Regulaminie Platformy, znajdującym się pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach, o których
mowa w pkt. 1.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na limit znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, że klauzula
informacyjna dotycząca obowiązków Zamawiającego wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (ue)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we, jest zawarta w rozdziale 32 Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.29.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pełnieniu obowiązków Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego, w wyniku którego powstanie obiekt przedszkola specjalnego wraz z niezbędnym wyposażeniem i zagospodarowaniem. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną przez Pracownię Projektową PIK s.c. Anna i Maciej Pindurowie, tj.:
- projekt budowlany pn.: „Przebudowa i rozbudowa istniejącej Szkoły Podstawowej oraz budowa Przedszkola przy ul. Kaszubskiej 2 w Jastrzębiu-Zdroju” - (część dotycząca szkoły nie stanowi zakresu zamówienia), objęty decyzją o pozwoleniu na budowę nr 266/2023 (Ar.6740.162.2023) z dn. 03.10.2023 r.
- projekt budowlany „Przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej”, objęty zgłoszeniem robót budowlanych nr 6743.4.2024 z dn. 14.02.2024 r.
Charakterystyczne parametry budynku i przyległego zagospodarowania:
Kubatura: 8 910 m3
Powierzchnia całkowita: 2 352,92 m2
Powierzchnia zabudowy: 1 757,98 m2
Powierzchnia użytkowa: 1 955,54 m2
Budowa dróg pożarowych z kostki betonowej: 1 223,27 m2
Budowa parkingów z kostki betonowej (hydrofugi): 63 miejsca
Zadanie polegające na budowie przedszkola (roboty budowlane) jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8/2023/1996/PolskiLad.
Realizacja usługi obejmować będzie w szczególności:
- sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego wraz z kontrolowaniem rozliczeń robót,
- egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych wszystkich jego obowiązków umownych,
- egzekwowanie od Projektanta jego obowiązków umownych w zakresie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
Pełny zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu został ujęty we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ, a także w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ i załącznik nr 3 do umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca udokumentuje, że wykonał z należytą starannością usługi polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu/ Inżyniera Projektu/ Inwestora Zastępczego, na co najmniej dwóch kontraktach, z których każdy:a. polegał na budowie nowego budynku w technologii murowanej, wyposażonego łącznie w:
- windę osobową,
- instalację wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej
- instalację oddymiania,
b. zakończony został protokołem odbioru końcowego na wartość wszystkich robót budowlanych co najmniej 5 milionów zł brutto na każde zadanie,
c. realizowany był w okresie ostatnich 5 lat.
Jako wykonanie usługi należy rozumieć zakończenie nadzorowanej inwestycji protokołem odbioru końcowego robót.
Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, winien wykazać wyłącznie zadania, w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył.
2) Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach odpowiednio wykwalifikowanym personelem, któremu zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na następujących stanowiskach:
a. Inspektor Nadzoru ds. robót ogólnobudowlanych, który pełnił będzie również funkcję Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu oraz koordynatora inspektorów nadzoru zgodnie z art. 27 Prawa budowlanego i posiada:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
• doświadczenie zawodowe polegające na nadzorowaniu/kierowaniu na co najmniej jednym kontrakcie, który:
o polegał na budowie nowego budynku w technologii murowanej, wyposażonego łącznie w:
windę osobową,
instalację oddymiania,
instalację wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej
o zakończony został protokołem odbioru końcowego na wartość wszystkich robót budowlanych co najmniej 5 milionów zł brutto,
o realizowany był w okresie ostatnich 5 lat.
o przez Doświadczenie zawodowe o którym mowa powyżej należy rozumieć nadzorowanie robót/kierowanie robotami przez cały czas trwania kontraktu tj. od dnia przekazania placu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
UWAGA: Przy sprawdzaniu ofert w zakresie Inspektora Nadzoru ds. robót ogólnobudowlanych Zamawiający będzie dodatkowo punktował pełnienie ww. funkcji przez tą osobę, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert dla dodatkowych zadań, spełniających powyższe warunki.
b. Inspektor Nadzoru ds. robót sanitarnych, który posiada:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
• doświadczenie zawodowe polegające na nadzorowaniu/kierowaniu na co najmniej jednym kontrakcie, który:
o polegał na budowie nowego budynku w technologii murowanej, wyposażonego w instalację wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej
o zakończony został protokołem odbioru końcowego na łączną wartość wszystkich robót budowlanych co najmniej 5 milionów zł brutto,
o realizowany był w okresie ostatnich 5 lat
UWAGA: Przy sprawdzaniu ofert w zakresie Inspektora Nadzoru ds. sanitarnych, Zamawiający będzie dodatkowo punktował pełnienie ww. funkcji przez tą osobę, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert dla dodatkowych zadań, spełniających powyższe warunki.
c. Inspektor Nadzoru ds. robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
d. Inspektor Nadzoru ds. robót telekomunikacyjnych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
e. Inspektor Nadzoru ds. robót drogowych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
f. Specjalista ds. Rozliczeń, który posiada doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych oraz rozliczaniu robót w kontraktach na roboty budowlane na co najmniej jednym kontrakcie o wartości 5 milionów złotych brutto.
Uwaga:
1. Nie dopuszcza się łączenia więcej niż dwóch funkcji spośród wymienionych powyżej, przez jedną osobę.
2. Wskazując osoby, o których mowa w pow. punkcie lit. a-e Wykonawca oświadcza, że legitymują się one uprawnieniami budowlanymi pozwalającymi na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej inspektora nadzoru inwestorskiego w danej branży dla inwestycji „Budowa przedszkola dla dzieci niepełnosprawnych przy ul. Kaszubskiej w Jastrzębiu-Zdroju”, której zakres został opisany w dokumentacji projektowej.
3. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.).
4. W odniesieniu do osób, o których mowa w pow. Punkcie 1.2) lit. a-e, nadzorowanie/kierowanie rozumie się jako pełnienie samodzielnych funkcji technicznych zgodnie z Prawem budowlanym, tj.:
Dla lit. a:
- nadzorowanie – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inspektorskiego w odpowiedniej specjalności
- kierowanie - pełnienie funkcji kierownika budowy
Dla lit. b-e:
- nadzorowanie - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inspektorskiego w odpowiedniej specjalności
- kierowanie - pełnienie co najmniej funkcji kierownika robót w odpowiedniej specjalności
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz […] usług wykonanych […], w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert […], a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te […] usługi zostały wykonane […] należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego […] usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz usług winien być sporządzony wg załącznika nr 8 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za […] kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób winien być sporządzony wg załącznika nr 9 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy - według załącznika nr 1,2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – według załącznika nr 5 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy),
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – według załącznika nr 6 (jeżeli dotyczy),
4) Pełnomocnictwo - według załącznika nr 4 (jeżeli dotyczy),
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa – załącznik nr 4 do SWZ.Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia.
2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziale 21 pkt 1 oraz Rozdziale 20 przez każdego z wykonawców.
3. Obowiązek złożenia oświadczenia, z którego wynikać będzie, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ust. 4 ustawy PZP): - przypadku Wykonawców występujących wspólnie, warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy mogą spełniać sumarycznie, z zastrzeżeniem, iż jeden z członków konsorcjum spełni samodzielnie warunek dotyczący doświadczenia o którym mowa w Rozdziale 21 pkt. 1 ppkt. 1.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 9 ust. 2 – 6 oraz § 10, 11, 12 i 13 umowy.Z uwagi na limit znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, iż rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo określone w § 9, 10, 11, 12 i 13 Projektowanych postanowień umownych, stanowiących załącznik nr 9 do swz
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy - strona https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-18 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-19
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: Budowa przedszkola dla dzieci niepełnosprawnych przy ul. Kaszubskiej w Jastrzębiu-Zdroju"
- "Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Kusocińskiego w Jastrzębiu - Zdroju"
- Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziałów Szpitala
- Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Oddziału Okulistyki
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas opracowania dokumentacji projektowej i wykonania robót budowlanych w zakresie zagospodarowania zielenią powierzchni (...)" - część nazwy
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- 1/TP1/SZP-2/2025 Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy pomieszczeń w budynku B przy ul. Kwiatkowskiego 6 w Koszalinie - FabLab.
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Łapanów"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej nr 111111L w miejscowości Masłomęcz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.