Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00056648/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku ul. Dobra 3, 15-034 Białystok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386709067
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobra 3
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-034
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpo1@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpo1.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/8e10d1a6-4972-4b8d-9f6e-af28351da87d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku ul. Dobra 3, 15-034 Białystok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec50c5bd-8d27-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051818/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku ul. Dobra 3, 15-034 Białystok (z podziałem na części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056648/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPO1.26.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Dostawa różnych produktów spożywczych – chleb i pieczywo.1) Część 1 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę różnych produktów spożywczych – chleb i pieczywo do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku.
2) Wymagane ilości różnych produktów spożywczych – chleb i pieczywo oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 1 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 131341,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa różnych produktów spożywczych.1) Część 2 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę różnych produktów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku.
2) Wymagane ilości różnych produktów spożywczych oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 2 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 142725,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Dostawa mięsa.1) Część 3 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę mięsa do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku.
2) Wymagane ilości mięs oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 3 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 76450,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych.1) Część 4 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku.
2) Wymagane ilości produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 4 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 228963,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Dostawa produktów mleczarskich.1) Część 5 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę produktów mleczarskich do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku.
2) Wymagane ilości produktów mleczarskich oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 5 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 186770,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Dostawa owoców i warzyw.1) Część 6 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę owoców i warzyw do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku.
2) Wymagane ilości owoców i warzyw oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 6 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 106820,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Dostawa ryb i przetworów rybnych.1) Część 7 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę ryb i przetworów rybnych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku.
2) Wymagane ilości ryb i przetworów rybnych oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 7 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 58860,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Dostawa mrożonek.1) Część 8 zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę mrożonek do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku.
2) Wymagane ilości mrożonek oraz szczegółowy opis przedmiotu Części 8 zamówienia określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 8 do Formularza Oferty (załącznik nr 1 do IDW - Tom III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 24518,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99854,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146474,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99854,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SPOŁEM” Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Bielsku Podlaskim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430200158
7.3.3) Ulica: ul. A. Mickiewicza 31
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W BIELSKU PODLASKIM
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W BIELSKU PODLASKIM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99854,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponieważ nie złożono żadnej oferty w Części 2 – Dostawa różnych produktów spożywczych postępowanie w tej części podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 i art. 266 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w Części 3 – Dostawa mięsa zostało unieważnione na podstawie art. 263 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający informuje, że Wykonawca Zakład Mięsny „BOST” Jakim Bogdan, Jakim Stanisław s.j. ul. Lipowa 38, 15-106 Turośń Kościelna, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w Części 3 zamówienia – Dostawa mięsa, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62277,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64387,50 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w Części 4 – Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postepowaniu w Części 4 – Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych złożona została jedna oferta przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Przetwórstwa Mięsnego „KBS” Sp. z o.o. Potoczyzna 33a, 19-100 Mońki, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251767,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251767,50 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena brutto jedynej złożonej oferty, tym samym oferty z najniższą ceną, tj. oferty na Część 5 – Dostawa produktów mleczarskich złożonej przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Spółdzielnia Obrotu Towarowego PRZEMYSŁU MLECZARSKIEGO ul. Handlowa 4, 15-399 Białystok czyli
261 971,80 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 186 770,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261971,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261971,80 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124208,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141018,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124208,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa CYTRUS2 Jarosław Dzwonkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491331123
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 39a
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.5) Kod pocztowy: 12-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124208,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63151,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64116,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64116,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKWEN Hurtownia Ryb Krystyna Grochulska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421778248
7.3.3) Ulica: ul. Tkacka 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-689
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64116,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23390,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25519,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23390,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEPTUN Włodzimierz Grochulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421147625
7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 24/21
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-345
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23390,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.