Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00622112/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 46 52 942
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1db9418-f72f-4fd4-aafc-639300158e9e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1db9418-f72f-4fd4-aafc-639300158e9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093535/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu FEPK.05 Przyjazna przestrzeń społeczna, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacie 2021-2027, Działanie FEPK.05.01 Edukacja.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.272.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 492356,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Remontu sal dydaktycznych i zapleczy w I Liceum Ogólnokształcącym im. KEN w Sanoku.Remont obejmuje:
1) Sala dydaktyczna nr 17
W Sali należy wymienić instalacje elektryczną podtynkową z przewodów aluminiowych na miedziane. Planuje się wymianę opraw oświetleniowych na typu LED wraz z włącznikami i gniazdkami. Ze ścian i sufitu pomieszczenia należy usunąć stare warstwy farby, a następnie wykończyć gładzią gipsową i farbą emulsyjną. Piony kanalizacyjne należy zabudować płytą karton-gips. Na betonowe podokienniki nałożyć nakładki stalowe w kolorze wskazanym przez inwestora. W pomieszczeniu należy zamontować zlewozmywak z blachy nierdzewnej na szafce z baterią stojącą.
2) Sala dydaktyczna nr 19
W pomieszczeniu należy zerwać nienadające się do użytkowania płytki z tworzyw sztucznych i wykonać na nową posadzkę z wykładzin PCV z wywinięciem na cokolik. Wymienić instalacje elektryczną podtynkową z przewodów aluminiowych na miedziane. Planuje się również wymianę opraw oświetleniowych na typu LED wraz z włącznikami i gniazdkami. Ze ścian i sufitu pomieszczenia należy usunąć stare warstwy farby, a następnie wykończyć gładzią gipsową i farbą emulsyjną. Piony kanalizacyjne należy zabudować płytą karton-gips. Na betonowe podokienniki nałożyć nakładki stalowe w kolorze wskazanym przez inwestora.
3) Sala dydaktyczna nr 31
W Sali należy wymienić instalacje elektryczną podtynkową z przewodów aluminiowych na miedziane. Planuje się również wymianę opraw oświetleniowych na typu LED wraz z włącznikami i gniazdkami. Ze ścian i sufitu pomieszczenia należy usunąć stare warstwy farby, a następnie wykończyć gładzią gipsową i farbą emulsyjną. Piony kanalizacyjne należy zabudować płytą karton-gips. Na betonowe podokienniki nałożyć nakładki stalowe w kolorze wskazanym przez inwestora. W pomieszczeniu należy zamontować zlewozmywak z blachy nierdzewnej na szafce z baterią stojącą.
4) Zaplecze chemiczne sali nr 31
W pomieszczeniu należy zerwać nienadające się do użytkowania płytki z tworzyw sztucznych i wykonać na nową posadzkę z płytek ceramicznych antypoślizgowych min. R10 wraz z cokolikami. Wymienić instalacje elektryczną podtynkową z przewodów aluminiowych na miedziane. Planuje się również wymianę opraw oświetleniowych na typu LED wraz z włącznikami i gniazdkami. Ze ścian i sufitu pomieszczenia należy usunąć stare warstwy farby, a następnie wykończyć gładzią gipsową i farbą emulsyjną. Piony kanalizacyjne należy zabudować płytą karton-gips. Na betonowe podokienniki nałożyć nakładki stalowe w kolorze wskazanym przez inwestora. W pomieszczeniu należy zamontować zlewozmywak z blachy nierdzewnej na szafce z baterią stojącą.
5) Zaplecze biologiczne sali nr 32
W pomieszczeniu należy zerwać nienadające się do użytkowania płytki z tworzyw sztucznych i wykonać na nową posadzkę z płytek ceramicznych antypoślizgowych min. R10 wraz z cokolikami. Wymienić instalacje elektryczną podtynkową z przewodów aluminiowych na miedziane. Planuje się również wymianę opraw oświetleniowych na typu LED wraz z włącznikami i gniazdkami. Ze ścian i sufitu pomieszczenia należy usunąć stare warstwy farby, a następnie wykończyć gładzią gipsową i farbą emulsyjną. Piony kanalizacyjne należy zabudować płytą karton-gips. Na betonowe podokienniki nałożyć nakładki stalowe w kolorze wskazanym przez inwestora. W pomieszczeniu zaplecza należy zdemontować lekką zabudowę ścianki z płyt paździerzowych, usunąć zbiornik wyrównawczy i zamontować zlewozmywak z blachy nierdzewnej na szafce z baterią stojącą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 177464,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Roboty remontowe pomieszczeń w II Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w SanokuRemont obejmuje:
1) Sala nr 22
W pierwszej kolejności należy wykonać roboty rozbiórkowe tj. skucie istniejącej posadzki w płytek ceramicznych, rozbiórki ściany oddzielającej salę od kantorka wykonanej częściowo z cegły a częściowo z luksferów, demontażu skrzydeł drzwiowych oraz ościeżnic. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wywieść materiał z rozbiórki poza teren szkoły.
Kolejnym krokiem będzie wykonanie nowej ścianki działowej gr. 12cm z bloczków z betonu komórkowego pomiędzy salą a zapleczem. W ścianie należy pozostawić otwór na skrzydła drzwiowe. Należy również zamurować otwór drzwiowy pomiędzy kantorkiem a korytarzem. Na nowo powstałej ściance należy wykonać tynki cementowo wapienne.
Należy zamontować nowe ościeża oraz skrzydła drzwiowe w nowej ściance oraz o otworze łączącym sale z korytarzem.
Nową posadzkę należy wykonać z wykładziny PCV pod którą w pierwszej kolejności trzeba wykonać warstwy samopoziomujące celem stworzenia odpowiedniej powierzchni pod położenie wykładziny.
Projektuje się wykonanie lamperii na ścianach z paneli ściennych 3D (wygłuszające). Pozostałą powierzchnie ścian i sufitu należy pomalować farbami emulsyjnymi po wcześniejszym przygotowaniu podłoża. Zaprojektowano wykonanie zabudowy grzejników żeliwnych celem zabezpieczenia uczniów przed uderzeniem.
Celem poprawy funkcjonalności sali zaprojektowano montaż klimatyzacji 7kW, montaż żaluzji zaciemniających na oknach, montaż kompletnego zestawu tablicy interaktywnej wraz z jej podłączeniem do istniejącej instalacji. Planuje się również wymianę istniejących lamp oświetleniowych na lampy ledowe.
2) Sala nr 28
W pierwszej kolejności należy wykonać roboty rozbiórkowe tj. demontaż posadzki z klepek drewnianych , demontażu skrzydeł drzwiowych oraz ościeżnicy. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wywieść materiał z rozbiórki poza teren szkoły.
Po rozbiórce parkietu należy wzmocnić konstrukcję stropu poprzez dołożenie przewiązek z belek drewnianych pomiędzy istniejącymi belkami stropowymi. Kolejnym krokiem jest wykonanie warstwy z płyt OSB pod wykładzinę PCV.
Projektuje się zamontować nowe ościeża oraz skrzydła drzwiowe w otworze łączącym sale z korytarzem.
Nową posadzkę należy wykonać z wykładziny PCV . Projektuje się wykonanie lamperii na ścianach z paneli ściennych 3D (wygłuszające). Pozostałą powierzchnie ścian i sufitu należy pomalować farbami emulsyjnymi po wcześniejszym przygotowaniu podłoża. Zaprojektowano wykonanie zabudowy grzejników żeliwnych celem zabezpieczenia uczniów przed uderzeniem. Celem poprawy funkcjonalności sali zaprojektowano montaż klimatyzacji 7kW, montaż żaluzji zaciemniających na oknach, montaż kompletnego zestawu tablicy interaktywnej wraz z jej podłączeniem do istniejącej instalacji. Planuje się również wymianę istniejących lamp oświetleniowych na lampy ledowe.
3) Sala nr 30
W pierwszej kolejności należy wykonać roboty rozbiórkowe tj. demontaż posadzki z klepek drewnianych , demontażu skrzydeł drzwiowych oraz ościeżnicy. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wywieść materiał z rozbiórki poza teren szkoły.
Po rozbiórce parkietu należy wzmocnić konstrukcję stropu poprzez dołożenie przewiązek z belek drewnianych pomiędzy istniejącymi belkami stropowymi. Kolejnym krokiem jest wykonanie warstwy z płyt OSB pod wykładzinę PCV.
Projektuje się zamontować nowe ościeża oraz skrzydła drzwiowe w otworze łączącym sale z korytarzem.
Nową posadzkę należy wykonać z wykładziny PCV . Projektuje się wykonanie lamperii na ścianach z paneli ściennych 3D (wygłuszające). Pozostałą powierzchnie ścian i sufitu należy pomalować farbami emulsyjnymi po wcześniejszym przygotowaniu podłoża. Zaprojektowano wykonanie zabudowy grzejników żeliwnych celem zabezpieczenia uczniów przed uderzeniem. Celem poprawy funkcjonalności sali zaprojektowano montaż klimatyzacji 7kW, montaż żaluzji zaciemniających na oknach, montaż kompletnego zestawu tablicy interaktywnej wraz z jej podłączeniem do istniejącej instalacji. Planuje się również wymianę istniejących lamp oświetleniowych na lampy ledowe.
4) Sala nr 6
W pierwszej kolejności należy wykonać roboty rozbiórkowe tj. demontaż posadzki z płytek ceramicznych, rozbiórka podbudowy posadzki celem obniżenia jej poziomu do poziomu posadzki korytarza, demontażu skrzydeł drzwiowych oraz ościeżnicy. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wywieść materiał z rozbiórki poza teren szkoły.
Po rozbiórce posadzki i podbudowy należy wykonać nową izolację przeciwwilgociową z folii polietylenowej na której wykonana zostanie posadzka cementowa gr. 5cm. zbrojona siatką stalową. Nową posadzkę należy wykonać z wykładziny PCV pod którą w pierwszej kolejności trzeba wykonać warstwy samopoziomujące celem stworzenia odpowiedniej powierzchni pod położenie wykładziny.
Projektuje się zamontować ościeże oraz skrzydło drzwiowe w otworze łączącym sale z korytarzem. Projektuje się wykonanie lamperii na ścianach z paneli ściennych 3D (wygłuszające). Pozostałą powierzchnie ścian i sufitu należy pomalować farbami emulsyjnymi po wcześniejszym przygotowaniu podłoża. Zaprojektowano wykonanie zabudowy grzejników żeliwnych celem zabezpieczenia uczniów przed uderzeniem. Celem poprawy funkcjonalności sali zaprojektowano montaż żaluzji zaciemniających na oknach, montaż kompletnego zestawu tablicy interaktywnej wraz z jej podłączeniem do istniejącej instalacji. Planuje się również wymianę istniejących lamp oświetleniowych na lampy ledowe.
5) Kącik wyciszenia
W pierwszej kolejności należy wykonać roboty rozbiórkowe tj. demontaż posadzki z płytek ceramicznych. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wywieść materiał z rozbiórki poza teren szkoły.
Po rozbiórce posadzki zaprojektowano wykonanie nowej posadzki z wykładziny PCV pod którą w pierwszej kolejności trzeba wykonać warstwy samopoziomujące celem stworzenia odpowiedniej powierzchni pod położenie wykładziny.
Projektuje się wykonanie lamperii na ścianach z paneli ściennych 3D (wygłuszające). Pozostałą powierzchnie ścian i sufitu należy pomalować farbami emulsyjnymi po wcześniejszym przygotowaniu podłoża. Zaprojektowano wykonanie zabudowy grzejników żeliwnych celem zabezpieczenia uczniów przed uderzeniem.
6) Gabinet psychologa
W pierwszej kolejności należy wykonać roboty rozbiórkowe tj. demontaż posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych oraz z parkietu drewnianego, rozbiórka podbudowy posadzki celem obniżenia jej poziomu do poziomu posadzki korytarza, demontażu skrzydeł drzwiowych oraz ościeżnicy. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wywieść materiał z rozbiórki poza teren szkoły.
Po rozbiórce posadzki i podbudowy należy wykonać nową izolację przeciwwilgociową z folii polietylenowej na której wykonana zostanie posadzka cementowa gr. 5cm. zbrojona siatką stalową. Nową posadzkę należy wykonać z wykładziny PCV pod którą w pierwszej kolejności trzeba wykonać warstwy samopoziomujące celem stworzenia odpowiedniej powierzchni pod położenie wykładziny.
Projektuje się zamontować ościeże oraz skrzydło drzwiowe w otworze łączącym sale z korytarzem. Projektuje się w części nowych tynków cementowo-wapiennych. Na pozostałej części ścian należy przetrzeć istniejące tynki. Wszystkie tynki należy pomalować farbami emulsyjnymi po wcześniejszym przygotowaniu podłoża. Zaprojektowano wykonanie zabudowy grzejników żeliwnych celem zabezpieczenia uczniów przed uderzeniem. Celem poprawy funkcjonalności sali zaprojektowano montaż żaluzji zaciemniających na oknach. Zaprojektowano również wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej w całym pomieszczeniu. Planuje się również wymianę istniejących lamp oświetleniowych na lampy ledowe.
7) Platforma schodowa
Celem umożliwienia komunikacji i dotarcia do niektórych sal lekcyjnych na korytarzu gdzie wykonany jest bieg schodowy zaprojektowano wykonanie platformy schodowej dla niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 314892,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226423,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 634680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226423,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "MANSARDA" K.PRZYSTASZSPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 37038094
7.3.3) Ulica: ul. Pospolita 2
7.3.4) Miejscowość: Zagórz
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226423,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352076,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 975759,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352076,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA "BUD-REM" STANISŁAW RZEPKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360546190
7.3.3) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 5
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA "BUD-REM" STANISŁAW RZEPKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA "BUD-REM" STANISŁAW RZEPKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352076,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-02INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Zakup samochodu osobowo-towarowego
- Wykonanie oraz dostawa kontenerów (szatni) na potrzeby boiska sportowego w miejscowości Mrzygłód
- Dostawa opatrunków oraz sprzętu medycznego jednorazowego i wielokrotnego użytku -dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
- Zakup używanego samochodu specjalnego dla OSP Kostarowce
- Przebudowa SORSPZOZ w Sanoku i jego rozb. o wiatę dla karetek wraz z rozbiórką ist.garaży Modernizacja, przebudowa i doposażenie SORSPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR
- Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Wujskie (etap II)
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Prace remontowo-adaptacyjne - przystosowanie Budynku Nr 4 w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie dla nowego akceleratora elektronów
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Stworzenie kompleksu Centrum Artystyczne Donimierz - przebudowa i remont budynków użyteczności publicznej w Donimierzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.