Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00051290/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
- 2021/BZP 00305531/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094013 z dnia 2021-06-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącego placu parkingowego w ramach zadania ; Rewitalizacja parkingu przed budynkiem Liceum Ogólnokształcącego Nr I im. K.I. Gałczyńskiego w Otwocku ul. Gen. J. Filipowicza 9
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące Nr I im. K. I. Gałczyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015470932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. J. Filipowicza 9
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lootwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lootwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.lootwock.pl/przetakt.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa istniejącego placu parkingowego w ramach zadania ; Rewitalizacja parkingu przed budynkiem Liceum Ogólnokształcącego Nr I im. K.I. Gałczyńskiego w Otwocku ul. Gen. J. Filipowicza 92.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ef7faa8-ad79-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007784/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa istniejącego placu parkingowego wraz z infrastruktura towarzyszącą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051290/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LO.26.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1219483,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa istniejącego placu parkingowego, przebudowa instalacji oświetlenia terenu, remont nawierzchni utwardzonych oraz wykonanie nowych nawierzchni, wykonanie elementów małej architektury oraz instalacja odprowadzania i rozsączania wód deszczowych na działce 16/1 obręb 0139 w Otwocku.
Łączna powierzchnia terenu inwestycji wynosi 2954m2.
Zakres robót Wykonawcy obejmuje w szczególności:
1. Roboty budowlane:
1.1. rozbiórkowe w zakresie:
- usunięcia wierzchniej warstwy ścieralnej nawierzchni asfaltowej wraz z krawężnikami,
- usunięcia płyt trylinki oraz płyt betonowych wraz z obrzeżami i krawężnikami,
- usunięcia czerpni powietrza,
- usunięcia wszystkich słupów oświetleniowych wraz z zasilaniem,
- usunięcia drzew i krzewów wskazanych na planie zagospodarowania terenu.
1.2. Roboty ziemne:
- usunięcie warstwy ziemi,
- wykonanie wykopów pod nawierzchnie i instalacje,
- wykonanie wykopów pod maszty, znaki, elementy małej architektury.
1.3. Nawierzchnie utwardzone:
- wykonanie podbudów oraz nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni pieszych, jezdnych, zjazdów, w tym nawierzchni z kostki granitowej, nawierzchni z płyt betonowych ozdobnych i nawierzchni żwirowych.
1.4. Elementy małej architektury:
- drobne roboty remontowe związane z częścią przy cokołową budynku oraz likwidacją czerpni powietrza,
- montaż wycieraczek stalowych,
- demontaż i powtórny montaż stojaków na rowery,
- montaż masztów flagowych,
- montaż znaków drogowych,
- oznakowanie miejsca dla osób niepełnosprawnych,
- montaż ławek parkowych i koszy na śmieci.
1.5. Roboty agrotechniczne:
- wycinka drzew,
- sadzenie drzew z palikowaniem, sadzenie krzewów i roślin kwietnych,
- wykonanie warstw agrotechnicznych,
- wykonanie trawników,
- pielęgnacja ww.
2. Instalacje elektryczne:
2.1. Instalacja oświetlenia terenu:
- montaż rozdzielnicy,
- układanie rur ochronnych i kabli,
- wykonanie fundamentów pod słupy oświetleniowe,
- montaż słupów oświetleniowych,
- uruchomienie instalacji i pomiary.
2.2. Instalacja telewizji dozorowej CCTV:
- układanie kabli w listwach,
- montaż kamer zewnętrznych oraz innych elementów instalacji CCTV,
- uruchomienie systemu i pomiary.
2.3. Instalacja alarmowa SSWiN:
- montaż rur i przewodów,
- montaż czujek i sygnalizatorów oraz innych elementów instalacji SSWiN,
- instalacja oprogramowania i uruchomienie systemu.
3. Instalacja odprowadzenia i rozsączania wód opadowych:
- roboty ziemne,
- montaż studzienek i studni systemowych,
- montaż separatora koalescencyjnego,
- montaż studzienek ściekowych,
- montaż kanałów z rur PCV oraz innych kształtek systemowych,
- wykonanie podłoży pod kanały i zagęszczanie nasypów,
- wykonanie warstw z geowłókniny oraz obsypek żwirowych,
- montaż zbiorników skrzynkowych perforowanych,
- montaż i regulacja włazów żeliwnych.
Oprócz ww. zakres robót Wykonawcy obejmuje wszystkie inne prace nie wyszczególnione powyżej a zawarte w dokumentacji projektowo – kosztorysowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1598778,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2091000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1598778,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142775700
7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g
7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1598778,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa układu do syntezy sygnałów terahercowych do stanowiska do detekcji pojedynczych impulsów z lasera FEL
- Usługa opieki serwisowej nad systemem SIMPLE.ERP
- Usługa wsparcia technicznego systemu kadrowo-płacowego Adventec ERP użytkowanego w OR POLATOM
- Zakup i dostawa używanych agregatów prądotwórczych
- "Dostawa agregatu prądotwórczego wraz z instalacją"
- Wymiana drzwi i montaż nakładek na parapety w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.