Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00623744/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
- 2024/BZP 00662800/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i rozbudowa Kompleksu Sportowego wybudowanego w ramach programu „ Moje Boisko – Orlik 2012” w formule zaprojektuj i wykonaj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA KUJAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Pilsudskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Izbica Kujawska
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-865
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542865009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicakuj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10267981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i rozbudowa Kompleksu Sportowego wybudowanego w ramach programu „ Moje Boisko – Orlik 2012” w formule zaprojektuj i wykonaj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51b89088-d86e-4772-a1fb-9e62076fcff7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015946/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont i rozbudowa Kompleksu Sportowego wybudowanego w ramach programu „ Moje Boisko – Orlik 2012” w formule zaprojektuj i wykonaj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623744
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKLP.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1105766,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont i rozbudowa Kompleksu Sportowego wybudowanego w ramach programu „ Moje Boisko – Orlik 2012” w formule zaprojektuj i wykonaj – dla realizacji inwestycji został opracowany Program Funkcjonalno– Użytkowy, zwany także PFU. Powyższy Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowi podstawę do opracowania dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji oraz zawiera wytyczne w zakresie remontu i rozbudowy kompleksu sportowego.
2. Realizacja zamówienia obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót budowlanych - stanowiące etap 1 zamówienia,
2) roboty budowlane oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wykonanego zadania wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego z klauzulą ostateczności bądź zgłoszenia obiektu do użytkowania wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu (jeżeli jest konieczne), - stanowiące etap 2 zamówienia.
Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
• częściowy demontaż istniejącego ogrodzenia z paneli stalowych wraz ze słupkami;
• wykonanie ogrodzenia z paneli stalowych;
• wykonanie bieżni prostej 4 torowej;
• wykonanie skoczni do skoku w dal;
• wymiana tablic do koszykówki oraz mechanizmów do regulacji wysokości tablicy lub montaż nowych zestawów do koszykówki;
• demontaż starej oraz wykonanie nowej nawierzchni istniejącego boiska tartanowego z namalowaniem linii do gry w koszykówkę, siatkówkę oraz tenisa, a także wyposażeniem w tuleje do montażu słupków do siatkówki i tenisa (wraz z dostawą kompletnych zestawów do gry w siatkówkę i tenisa);
• demontaż starej oraz wykonanie nowej nawierzchni istniejącego boiska do piłki nożnej składającej się z trawy wykonanej z materiałów syntetycznych i piasku kwarcowego oraz granulatu gumowego;
• wymiana (demontaż oraz montaż) paneli ogrodzeniowych wraz z obejmami i łącznikami znajdujących się za bramkami płyty boiska do piłki nożnej;
• wymiana siedzisk stadionowych na trybunach sportowych wraz z ich mocowaniami.
Przedmiotem procedury przetargowej jest:
• uzyskanie mapy do celów projektowych (jeżeli jest konieczna),
• uzyskanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (jeżeli jest konieczna),
• sporządzenie i przedstawienie Inwestorowi z uzyskaniem akceptacji, koncepcji graficznej w kolorze z opisem przyjętych wszelkich rozwiązań konstrukcyjno – materiałowych, przed rozpoczęciem prac budowlanych – 1 egz.,
• wprowadzenie ewentualnych zmian i uwag Zamawiającego z obowiązkiem uzyskania ponownej akceptacji w terminie przez niego ustalonym,
• dokonanie wizji lokalnej oraz inwentaryzacji niezbędnych elementów obiektu,
• sporządzenie wszelkich innych opracowań koniecznych do realizacji zadania,
• sporządzenie:
◦ projektu budowlanego – 6 egz. wersja papierowa oraz 1 egz. wersja elektroniczna w formacie pdf;
◦ projektu wykonawczego – 2 egz. wersja papierowa oraz 1 egz. wersja elektroniczna w formacie pdf;
◦ kosztorysu inwestorskiego, nakładczego i przedmiaru robót – 2 egz. wersja papierowa oraz 1 egz. wersja elektroniczna w formacie pdf;
◦ szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. wersja papierowa oraz 1 egz. wersja elektroniczna w formacie pdf;
• uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych, decyzji i opinii niezbędnych do wykonania zadania,
• uzyskanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę bądź zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót budowlanych,
• dokumentacja projektowa oraz prace budowlane muszą być zgodne z przepisami prawa budowlanego, aktami wykonawczymi, Polskimi Normami oraz z zasadami wiedzy technicznej, zapewniającymi spełnienie wymagań dotyczących bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa użytkowania oraz bezpieczeństwa pożarowego,
• wykonanie robót budowlanych wg zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej,
• wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej,
• pełna obsługa geodezyjna przed i w trakcie realizacji inwestycji wraz z opracowaniem dokumentacji powykonawczej i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym,
• ustanowienie nadzoru kierownika budowy i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do projektu budowlanego i weryfikacji zawartych w nim danych pod względem zgodności z umową i PFU przed uzyskaniem decyzji administracyjnych lub skierowaniem projektu do realizacji.
PROJEKT BUDOWLANY MUSI BYĆ NAJPIERW PISEMNIE ZAAKCEPTOWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
UWAGA!!!
Prace będą prowadzone w czasie funkcjonowania szkoły. W związku powyższym prace należy organizować w sposób nienarażający osób pozostających pod opieką szkoły na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych prac oraz z zastosowaniem szczególnych środków ostrożności.
3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane oraz ustawienia 1 tablicy informacyjnej Zadania, o których mowa w § 1 pkt 1 zgodnie z Wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych obowiązującymi beneficjentów programów dofinansowanych z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (dostępnymi pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/promocja
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy – Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, norma, ma ona wyłącznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów technicznych nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot umowy muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem jeśli takie są wymagane.
5. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890673,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1725321,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 890673,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX Karolina Przepióra - Gruda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443096982
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 8a
7.3.4) Miejscowość: Preczów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-512
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRUMIX" Karolina Przepióra-Gruda
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 890673,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Remont i modernizacja dróg na terenie Gminy Gołcza w roku 2025
- Osiedlowy Zielony Zakątek - utworzenie kieszonkowego parku zabaw na os. Nowe Miasto w Zduńskiej Woli
- "Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Legnicy - Etap 1, Ogród Francuski, podetap II - alejki w ogrodzie różanym"
- Wykonanie robót remontowo - utrzymaniowych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha na drogach publicznych
- Remont drogi powiatowej nr 4478P Chylin - Grzymiszew na odcinku Tarnowski Młyn - Ruda - etap III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.