eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekRemont drogi powiatowej nr 4478P Chylin - Grzymiszew na odcinku Tarnowski M³yn - Ruda - etap III



Og³oszenie z dnia 2025-04-10

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 4478P Chylin – Grzymiszew
na odcinku Tarnowski M³yn - Ruda - etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Powiatowych w Turku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311080366

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kolska Szosa 64

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 222 33 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@turek.starostwo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zdp.bip.powiat.turek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Zarz±dzanie i bie¿±ce utrzymanie dróg i mostów na terenie powiatu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej nr 4478P Chylin – Grzymiszew
na odcinku Tarnowski M³yn - Ruda - etap III

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9c903fdb-8d3a-4c22-b075-49aaf550a90e

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00185964

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00677189/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Remont drogi powiatowej nr 4478P Chylin-Grzymiszew na odcinku Tarnowski M³yn - Ruda - etap III

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c903fdb-8d3a-4c22-b075-49aaf550a90e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu u¿yciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami zawarte
s± w SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z
wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za
po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj
za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym.
W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
W SWZ opisane zosta³y wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej
oraz sposób przygotowania i sk³adania oferty.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE Ll 19 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Turku;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
zdp@turek.starostwo.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników );
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków , o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania , w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.271.19/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych:
Remont drogi powiatowej nr 4478P Chylin – Grzymiszew
na odcinku Tarnowski M³yn - Ruda - etap III
na d³ugo¶ci 450,00 mb w m. Tarnowski M³yn
1) roboty przygotowawcze
2) nak³adka z betonu asfaltowego - konstrukcja nawierzchni jezdni
3) pobocza drogowe
4) roboty wykoñczeniowe


Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia okre¶la:

a) Kosztorys ofertowy/przedmiar robót - za³±cznik nr 1a do SWZ
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - za³±cznik nr 9 do SWZ
c) Dokumentacja projektowa - za³±cznik nr 10 do SWZ
d) Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) – za³±cznik nr 6 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali 100-punktowej (1% = 1pkt)
Za najkorzystniejsz± ofertê uznaje siê ofertê, która otrzyma najwiêksz± liczbê punktów po zsumowaniu punktacji obu kryteriów oraz
spe³ni wymagania ustawy Pzp oraz SWZ.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom Pzp oraz niniejszej SWZ i zosta³a
oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryteria okre¶lone w SWZ.
Szczegó³owy opis oceny ofert zosta³ okre¶lony w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowania w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
a) do¶wiadczenie zawodowe
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie ulicy lub drogi o warto¶ci
zadania nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ brutto
Zamawiaj±cy nie dopuszcza aby wykonawca w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu sumowa³
zamówienia do okre¶lonej przez zamawiaj±cego warto¶ci.
b) kwalifikacje zawodowe
kierownik budowy – osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej w zakresie do
kierowania robotami budowlanymi, zgodne z przepisami prawa, w szczególno¶ci z ustaw± Prawo budowlane wraz z aktami
wykonawczymi.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich
rodzaju, warto¶ci , daty, miejsca wykonania i podmiotów , na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne
dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik do
SWZ;

b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ , do¶wiadczenia i
wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz
informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Interaktywny Formularz Ofertowy udostêpniony na platformie e-Zamówienia – pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektr
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektr lub w postaci elektr opatrzonym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
2) kosztorys ofertowy pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektr opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w
postaci elektr opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za³ nr 1a
3) pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy), gdy wykonawca dzia³a przez pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one
albo w formie orygina³u albo uwierzytelnionej notarialnie kopii. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w takiej samej formie jak
oferta tj. w formie elektr lub postaci elektr opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e
z³o¿enie elektr kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego
po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to
po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektr, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa
sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
mocodawcy. elektr. kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego,
4) dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku podmiotów
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego - dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika, lub upowa¿nienie pe³nomocnika w formie elektr. opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektr. opatrzonym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
(je¿eli dotycz),
5) o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (za³. do SWZ) w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego
pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektr. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,(o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp z
uwzglêdnieniem art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków)
6) o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy -
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; o¶wiadczenie z³o¿yæ pod rygorem
niewa¿no¶ci w formie elektr. (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektr.) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym (je¿eli dotyczy) - za³ do SWZ,
7) zobowi±zanie innego podmiotu, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w
postaci elektr. opatrzonym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami
stanowi±cymi ofertê (je¿eli dotyczy), (za³ do SWZ).
Wraz ze zobowi±zaniem innego podmiotu do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasób dot.
niepodlegania wykluczeniu oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu SWZ (je¿eli dotyczy),
8) dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium (je¿eli Wadium bêdzie wniesione w innej formie ni¿ pieni±dz) w formie
elektr. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elekt lub w postaci elektr, opatrzonym podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami stanowi±cymi ofertê.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w kwocie:

2.000,00 z³ s³ownie: dwa tysi±ce z³otych i 00/100
Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania
ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

Wadium w pieni±dzu wniesione za pomoc± przelewu bankowego bêdzie uwa¿ane za skuteczne tylko wówczas, gdy przed
up³ywem sk³adania ofert kwota wniesionego wadium bêdzie uznana na rachunku zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty i wskazywaæ: postêpowanie którego dotyczy, wszystkich
Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólne o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale XX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków udzia³u wskazanych w SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia
mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy/us³ugi/roboty budowlane, do realizacji których
te zdolno¶ci s± wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W tre¶ci gwarancji lub porêczenia, przed³o¿onej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia,
nale¿y wskazaæ wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub co najmniej
zasygnalizowaæ, ¿e strona stosunku „gwarancyjnego” lub porêczenia dzia³a tak¿e w imieniu i na rzez innych uczestników
jako wykonawców, którzy wspólnie sk³adaj± w postêpowaniu przetargowym ofertê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy
(projekt umowy) stanowi±cymi za³±cznik do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-25 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia : https://ezamowienia.gov.pl/pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-25 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Informacje o formalno¶ciach jakie musz± zostaæ dope³nione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego opisane w SWZ.

Je¿eli Wykonawca posiada kwalifikowany znacznik czasu, nale¿y go przed³o¿yæ wraz z podpisem lub pieczêci±
elektroniczn±, w celu okre¶lenia dok³adnej daty powstania dokumentu elektronicznego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.