Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług fizjoterapeutycznych na potrzeby Dziennego Domu Senior + w Szczkowie w ramach projektu „Kujawsko – Pomorska sieć DDP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA KUJAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Pilsudskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Izbica Kujawska
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-865
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicakuj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług fizjoterapeutycznych na potrzeby Dziennego Domu Senior + w Szczkowie w ramach projektu „Kujawsko – Pomorska sieć DDP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49775b96-ad7b-43b3-9c77-90822b8472f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044125/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług fizjoterapeutycznych na potrzeby Dziennego Domu Senior + w Szczkowie w ramach projektu „Kujawsko – Pomorska sieć DDP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy” realizowanego w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027” priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i wyłączenia społecznego, działania 08.24 Usługi społeczne i zdrowotne, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10553253.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1055325
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdz. X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdz. XXVII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKLP.271.02.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług fizjoterapeutycznych na potrzeby Dziennego Domu Senior + się w miejscowości Szczkowo w ramach projektu pn:
„Kujawsko – Pomorska sieć Dziennych Domów Pomocy"
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie świadczeń fizjoterapeutycznych łącznie dla 30 podopiecznych DDP w wymiarze czasu odpowiadającym maksymalnie do 40 godzin miesięcznie ( zajęcia indywidualne i grupowe) Przewidywana łączna ilość świadczonych usług fizjoterapeutycznych w ramach zamówienia wynosi 440 godzin. Przez godzinę rozumie się 60 minut.
3. Usługi fizjoterapeutyczne odbywać się będą w godzinach funkcjonowania Ośrodka wsparcia, który działa od poniedziałku do piątku, od godziny 08:00-16:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Godziny usług fizjoterapeutycznych w placówce ustalane będą przez Wykonawcę w porozumieniu z Kierownikiem Dziennego Domu.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usługi w ograniczonym (mniejszym)
zakresie, niemniej jednak niż 80 % całkowitej łącznej ilości godzin w ramach zamówienia.
5. Do obowiązków fizjoterapeuty podczas realizacji usług w czasie trwania umowy w sprawie zamówienia należeć będą m.in.:
a) Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych z podopiecznymi według indywidualnych potrzeb uczestników,
b) Prowadzenie gimnastyki grupowej,
c) Ćwiczenia czynne,
d) Ćwiczenia bierne,
e) Ćwiczenia wspomagające,
f) Ćwiczenia z oporem,
g) Ćwiczenia z obciążeniem,
h) Ćwiczenia oddechowe,
i) Ćwiczenia z przyrządami dostępnymi w siedzibie Dziennego Domu,
j) Dopasowywanie odpowiedniego programu ćwiczeń, mającego na celu maksymalne usprawnienie uczestników.
k) Tłumaczenie uczestnikom potrzeby i celowości wykonywanych ćwiczeń.
l) Dopasowywanie odpowiedniego programu ćwiczeń, mającego na celu maksymalne usprawnienie uczestników.
m) usługi w zakresie usprawnienia fizycznego podopiecznych poprzez zajęcia
z fizjoterapeutą
n) prowadzenie kart zabiegów rehabilitacyjnych,
7. Usługa fizjoterapeutyczna jest świadczona na podstawie Ustawy z dnia 25
września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty Dz. U.2015 poz. 1994.
8. Zamówienie powinno zostać zrealizowane z poszanowaniem zasady równości szans i niedyskryminacji, a także równości kobiet i mężczyzn, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 w tym w oparciu o standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027, stanowiące załącznik nr 2 do Wytycznych.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy, stanowionym załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:
L.p Kryterium Znaczenie procentowe kryterium
1 Cena oferty 60%
2 Aspekt społeczny – zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia 40%
Łącznie 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
W trakcie oceny poszczególnych ofert, zostaną wyliczone punkty wg poniższego wzoru:
Px= Cx + Asx
Px - łączna ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę,
x – nr badanej oferty,
Cx – ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę w oparciu o kryterium CENA, wyliczona wg poniższego wzoru:
Cena oferowana minimalna brutto
Cx = ---------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty brutto
Asx – Punkty za kryterium aspekt społeczny – zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia oceniane będzie następująco:
a) Wykonawca, który zadeklaruje zatrudnienie min. 1 osoby niepełnosprawnej – 40,00 pkt;
b) Wykonawca, który nie zatrudni min. 1 osoby z niepełnosprawnej – 0,00 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny – zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
a) dysponuje min. 3 osobami skierowanymi do realizacji zamówienia umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, posiadające:
• prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda:
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ;
3) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy;
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy;
5) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 6 do SWZ, jeśli dotyczy;
6) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – jeśli dotyczy,
7) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt XV. 1. SWZ,stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to
musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia Wykonawców z postępowania.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej) ustalają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo, składają oświadczenie, z
którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/izbicakuj
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-19
INNE PRZETARGI IZBICA KUJAWSKA
- Świadczenie usług fizjoterapeutycznych na potrzeby Dziennego Domu Senior + w Szczkowie w ramach projektu "Kujawsko - Pomorska sieć DDP
- Rozbudowa drogi gminnej nr 191731C (ul. Augustowskiej) w Izbicy Kujawskiej
więcej: przetargi IZBICA KUJAWSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług fizjoterapeutycznych na potrzeby Dziennego Domu Senior + w Szczkowie w ramach projektu "Kujawsko - Pomorska sieć DDP
- Zamówienie na realizację specjalistycznych zajęć terapii SI z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, w ramach zadań WOKRO na terenie Jaworzna
- Zamówienie na realizację specjalistycznych zajęć terapii ręki z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, w ramach zadań WOKRO na terenie Jaworzna
- Realizacja specjalistycznych zajęć fizjoterapeutycznych z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, w ramach zadań WOKRO na terenie Jaworzna w podziale na 6 części
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach dwóch projektów realizowanych przez CUS Pełczyce
- Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka poprzez zorganizowanie wsparcia i warsztatów dla pracowników w ramach realizacji projektu pn. "Zdrowy Pracownik w Powiecie Piotrkowskim"
więcej: Usługi fizjoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.