Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053574/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00066902/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-27
- 2021/BZP 00075476/01 - Wynik z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095051 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Piekarnia Sztuki - Miejsce Oddane Niepełnosprawnym - Modernizacja wpisanego do rejestru zabytków "Domu na Kazimierzu" pod funkcję aktywizacji, integracji i samozatrudnienia osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13
1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.niepolomice.eu, https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Piekarnia Sztuki - Miejsce Oddane Niepełnosprawnym - Modernizacja wpisanego do rejestru zabytków "Domu na Kazimierzu" pod funkcję aktywizacji, integracji i samozatrudnienia osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e378db8-b3bc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095051
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001431/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 „Piekarnia Sztuki - miejsce oddane niepełnosprawnym”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014- 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053574/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7332717,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia, realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj, jest wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku dawnej piekarni wraz z zagospodarowaniem terenu, z podziałem na 2 etapy: w którym etap 1 (projekt z uzgodnieniami), etap 2 . (roboty budowlane, dokumentacja powykonawcza).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" oraz Program Funkcjonalno- Użytkowy.
UWAGA!
1) Wykonawca, uzyska stosowne opinie i pozwolenia na wszystkie wymagane prawem prace (m.in. PB, Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie, Nadzoru Budowlanego),
2) Wykonawca zapewni na swój koszt i przez cały czas trwania inwestycji nadzór archeologiczny na który uzyska odrębne pozwolenie konserwatorskie,
3) Wykonawca przedłoży do tutejszego urzędu do akceptacji, projekt zieleni wraz z wycinką drzew,
4) Wykonawca uzyska zezwolenia na zajecie chodników i jezdni dla potrzeb budowy, zapewni utrzymanie dróg dojazdowych do terenu budowy w trakcie prac w należytym stanie technicznym, a w przypadku wykorzystania do realizacji inwestycji dróg już istniejących zapewni przez cały okres realizacji inwestycji ich utrzymanie w stanie nie gorszym niż przed rozpoczęciem prac.
5) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przedłoży harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia i płatności najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości środków na poszczególne lata. Wprowadzenie zmian w harmonogramie nie będzie traktowane jako zmiany umowy i nie będzie wymagało zawarcia aneksu do umowy
Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności.:
1) robót budowlano- konstrukcyjnych,
2) robót instalacyjnych: wodno- kanalizacyjnych oraz elektroenergetycznych,
3) prac instalacyjnych: gazowych, c.o., wentylacji, klimatyzacji,
4) budowy nawierzchni utwardzonych.
2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7354100,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11738003,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7354100,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Stambud sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2K Budownictwo sp. zo.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441783415
7.3.3) Ulica: ul. Św. Wojciecha 89
7.3.4) Miejscowość: Modlnica
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowej
Wykonanie instalacji sanitarnych
Wykonanie instalacji elektrycznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7354100,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI NIEPOŁOMICE
- Dostawa i montaż wiat przystankowych w gminie Niepołomice
- Rozbudowa budynku oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z niezbędną infrastrukturą w CKZiU w Niepołomicach.
- Wyposażenie dwóch klubów malucha "Jaś" i "Małgosia" w Podłężu
- Budowa garażu jednostanowiskowego dla potrzeb Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Sportowej w Niepołomicach
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
więcej: przetargi NIEPOŁOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.