Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00336159/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług weterynaryjnych u wolno żyjących kotów oraz zabiegi z zakresu elektronicznego znakowania zwierząt
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126161508
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=207641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług weterynaryjnych u wolno żyjących kotów oraz zabiegi z zakresu elektronicznego znakowania zwierząt2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66ac334c-67b7-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007830/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.43 Zapewnienie opieki weterynaryjnej wolno żyjącym kotom
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336159/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.109.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 657407,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych u wolno żyjących kotów oraz zabiegi z zakresu elektronicznego znakowania zwierząt z terenu miasta Krakowa, przekazanych do Lecznicy, znajdującej się na terenie jednej z wymienionych dzielnic: I, II, V, VI,VII.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 164351,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych u wolno żyjących kotów oraz zabiegi z zakresu elektronicznego znakowania zwierząt z terenu miasta Krakowa, przekazanych do Lecznicy, znajdującej się na terenie jednej z wymienionych dzielnic: III, IV, XV, XVI, XVII.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 164351,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych u wolno żyjących kotów oraz zabiegi z zakresu elektronicznego znakowania zwierząt z terenu miasta Krakowa, przekazanych do Lecznicy, znajdującej się na terenie jednej z wymienionych dzielnic: VIII, IX, X, XI.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 164351,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych u wolno żyjących kotów oraz zabiegi z zakresu elektronicznego znakowania zwierząt z terenu miasta Krakowa, przekazanych do Lecznicy, znajdującej się na terenie jednej z wymienionych dzielnic: XII, XIII, XIV i XVIII.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 164351,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MELWET sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772385983
7.3.3) Ulica: ul. Zakręt 3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-245
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Andruchowicz Gabinet Weterynaryjny AMBUVET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782723200
7.3.3) Ulica: Józefa Wybickiego 3A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-261
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDRA ANDRUCHOWICZ GABINET WETERYNARYJNY AMBUVET
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDRA ANDRUCHOWICZ GABINET WETERYNARYJNY AMBUVET
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 255 pkt 1 ustawy
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 13 stycznia 2022 r. do godz. 10:00 - w części 3 i 4 zamówienia - nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 255 pkt 1 ustawy
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 13 stycznia 2022 r. do godz. 10:00 - w części 3 i 4 zamówienia - nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Sekcja 8.3) ogłoszenia - dla części 1 i 2 zamówienia - winna brzmieć: "Przedmiot umowy będzie realizowany – dla każdej z części zamówienia - w terminie do 34 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 30 listopada 2024 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków, wskazanych w § 5 ust. 1 umowy".
2. Kwota w wysokości 177 500,00 zł brutto, wskazana w sekcji 6.2), 6.3) i 6.4) ogłoszenia - dla części 1 i 2 zamówienia - to kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie. Formularz ogłoszenia o wyniku postępowania nie przewiduje możliwości podania cen jednostkowych. Podstawę rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą stanowić będzie cena jednostkowa brutto oraz faktyczna liczba wykonanych usług weterynaryjnych w danym okresie rozliczeniowym. Ceny jednostkowe za poszczególne usługi weterynaryjne znajdują się w bieżącej zakładce na stronie internetowej Zamawiającego. Po zakończeniu niniejszego postępowania, wskazane informacje zostaną przeniesione do zakładki archiwalnej.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przedłużenie asysty technicznej oprogram. bazodan. dla medycznych systemów informat. działających w Krak. Szpitalu Specjalist. im. św. JP II oraz przedłużenie usługi serwisowej dla serwerów bazodan.
- Zakup i dostawa środków opatrunkowych IV
- Zakup i dostawa rurek intubacyjnych oraz sond stymulacyjnych
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego.
- Usługa transportowa polegająca na przewożeniu/przenoszeniu mienia UMWM i innych przedmiotów małogabarytowych i wielkogabarytowych
- Zakup i dostawa maszyny do robót ziemnych i utwardzania szlaków zrywkowych dla LZD w Krynicy-Zdrój
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odławianie, zapewnienie opieki i przygotowanie do adopcji bezdomnych zwierząt w schronisku dla zwierząt pochodzących z terenu Gminy Góra Kalwaria
- ZAPEWNIENIE OPIEKI DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT DOMOWYCH Z TERENU GMINY MIASTO SOCHACZEW
- Opieka lekarsko-weterynaryjna i obsługa medyczna zwierząt w Schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Gliwickiej 20 w Kędzierzynie-Koźlu II
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
- Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Ciechanów
- "ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODŁOWIENIA, ZAPEWNIENIA MIEJSCA I OPIEKI DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ŚWINICE WARCKIE W SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT NA ROK 2025"
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.