Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odławianie, zapewnienie opieki i przygotowanie do adopcji bezdomnych zwierząt w schronisku dla zwierząt pochodzących z terenu Gminy Góra Kalwaria
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odławianie, zapewnienie opieki i przygotowanie do adopcji bezdomnych zwierząt w schronisku dla zwierząt pochodzących z terenu Gminy Góra Kalwaria
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-361ad0f6-eaef-4a9d-8bc3-a4fb9e04557e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050173/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Odławianie i opieka nad zwierzętami bezdomnymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie osobowego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w SWZ. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe
zostały zebrane (tj. cel określony w SWZ ), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZAP.271.31.2024.AM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I postępowania: Odławianie i transport bezdomnych zwierząt pochodzących z tereny Gminy Góra Kalwaria do schroniska dla bezdomnych zwierząt.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) odławianie w sposób humanitarny i transport bezdomnych zwierząt, w tym chorych
i poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych, pozostawionych bez opieki,
w stosunku do których nie istnieje możliwość ustalenia ich właściciela lub innej osoby, pod opieką której dotychczas pozostawały, na polecenie upoważnionego pracownika Wydziału Ekologii i Gospodarki Odpadami, Straży Miejskiej i Policji z terenu Gminy Góra Kalwaria do schroniska dla zwierząt;
2) zachowanie gotowości w wykonywaniu usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały okres realizacji umowy (czas dojazdu do 1 godziny od zgłoszenia
w przypadku zdarzeń drogowych, zwierząt rannych i stwarzających zagrożenie dla ludzi zwierząt bezdomnych, do pozostałych bezdomnych zwierząt nie później niż w czasie od 1 do 3 godzin po otrzymaniu zgłoszenia);
3) odławianie zwierząt przy pomocy urządzeń i środków nie stwarzających zagrożenia dla ich życia i zdrowia, nie zadających im cierpienia;
4) transport bezdomnych zwierząt pojazdem przystosowanym do tego celu w sposób niestwarzający zagrożenia dla życia i zdrowia;
5) zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom podczas odławiania i ich transportu (posiadanie umowy z lekarzem weterynarii);
6) udzielenie pierwszej pomocy zwierzętom gospodarskim biorącym udział
w zdarzeniach drogowych;
7) w przypadku potrzeby odłowienia zwierzęcia gospodarskiego, posiadanie niezbędnych środków umożliwiających realizacje zadania (transport zwierzęcia do wyznaczonego gospodarstwa);
8) udzielenie pierwszej pomocy lekarskiej bezdomnym zwierzętom z wypadku drogowego w celu ustabilizowania stanu zdrowia zwierzęcia, po udzieleniu pierwszej pomocy transport zwierzęcia do schroniska dla bezdomnych zwierząt wraz
z dokumentacją weterynaryjną i wynikami badań;
9) usypianie ślepych miotów bezdomnych zwierząt i zwierząt nieuleczalnie chorych;
10) eutanazję odłowionych zwierząt oraz przekazanie ich zwłok do utylizacji prowadzonej przez podmiot do tego uprawniony na koszt Wykonawcy;
11) udokumentowanie notatką sporządzoną przez lekarza weterynarii, którą należy dołączyć do zestawienia każdego przypadku eutanazji;
12) wykonywanie czynności w sposób niestwarzający zagrożenia dla bezpieczeństwa
i porządku publicznego;
13) obligatoryjne, niezwłoczne zrobienie kolorowej fotografii zwierzęciu odłowionemu
(z tzw. datownikiem – dokładna data i godzina interwencji);
14) niezwłoczne poinformowanie Straży Miejskiej lub Policji o odłowieniu zwierzęcia;
15) przedkładanie każdego miesiąca razem z fakturą zestawienia zawierającego dane
o odłowionych i oddanych do schroniska zwierzętach (data, miejsce odłowienia, rodzaj zwierzęcia, miejsce aktualnego pobytu wraz z dokumentacją medyczną wszystkich zabiegów wykonanych w gabinecie weterynaryjnym, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby);
16) w przypadku odłowienia zwierzęcia posiadającego chip i/lub właściciela/opiekuna wydanie zwierzęcia właścicielowi/opiekunowi przez Wykonawcę bez obciążenia Zamawiającego;
17) współpracę z Zamawiającym oraz organizacjami społecznymi, których statutowym celem jest ochrona zwierząt w zakresie programów zwalczania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Góra Kalwaria.
1.2. Zamawiający przewiduje:
1) odławianie i transport bezdomnych psów do schroniska dla bezdomnych zwierząt – około 112 sztuk;
2) odławianie i transport bezdomnych kotów do schroniska dla bezdomnych zwierząt – około 37 sztuk;
3) odłowienie i udzielenie pomocy lekarskiej psu poszkodowanemu w wypadku komunikacyjnym rokującemu na wyzdrowienie, transport do schroniska - 8 szt.;
4) odłowienie i udzielenie pomocy lekarskiej kotu poszkodowanemu w wypadku komunikacyjnym rokującemu na wyzdrowienie, transport do schroniska - 8 szt.;
5) uśpienie psa z wypadku wraz z dojazdem i utylizacją zwłok - 4 szt.;
6) uśpienie kota z wypadku wraz z dojazdem i utylizacją zwłok – 4 szt.,
7) uśpienie ślepego miotu psów wraz z dojazdem i utylizacją zwłok – 2 szt.,
8) uśpienie ślepego miotu kotów wraz z dojazdem i utylizacją zwłok – 4 szt.,
9) udzielenie pierwszej pomocy zwierzęciu gospodarskiemu biorącemu udział
w zdarzeniu drogowym – 3 szt.
1.3. Ilości, o których mowa w ust. 1.2., mają charakter orientacyjny, oszacowane są na podstawie danych z poprzednich lat. Dane te nie są wiążące dla stron i mogą ulec zmianie. Szacuje się 10 % - ową różnicę (+/-) w przewidywanych ilościach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na odłowienie bezpańskiego psa/kota od chwili zgłoszenia (z wyłączeniem zwierząt ze zdarzeń drogowych, rannych i stwarzających zagrożenie dla ludzi).
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II postępowania: Zapewnienie opieki i przygotowanie do adopcji bezdomnych zwierząt w schronisku dla zwierząt pochodzących z terenu Gminy Góra Kalwaria.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zapewnienie miejsca odłowionym z terenu gminy Góra Kalwaria bezdomnym zwierzętom w schronisku dla zwierząt, o którym mowa w art. 4 pkt 25 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt, położonym w odległości do 100 km od granic gminy Góra Kalwaria;
2) zachowanie gotowości w wykonywaniu usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały okres realizacji umowy;
3) objęcie zwierząt opieką polegającą za zapewnieniu im pomieszczeń chroniących przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi, z dostępem do światła dziennego, umożliwiających zmianę pozycji ciała oraz odpowiedniej karmy i stałego dostępu do wody pitnej, zapewnieniu możliwości wybiegu/ spaceru, zapewnieniu opieki weterynaryjnej, w tym leczeniu;
4) sfotografowanie zwierząt przyjętych do schroniska, opublikowanie zdjęć na stronie internetowej Wykonawcy niezwłocznie po przyjęciu zwierzęcia ze wskazaniem miejsca i czasu znalezienia zwierzęcia, prowadzenie na bieżąco strony internetowej;
5) leczenie (w tym chirurgia miękka i chirurgia twarda) w schronisku dla zwierząt przyjętych chorych zwierząt rokujących nadzieję na wyzdrowienie, w tym leczenie zwierząt z wypadków;
6) w przypadku pogryzienia psa obserwacja zwierzęcia w schronisku dla zwierząt przez 15 dni (w przypadku zwierząt podejrzanych o choroby zakaźne) we współpracy
z Powiatowym Lekarzem Weterynarii;
7) wykonanie obligatoryjnej sterylizacji i kastracji zwierząt po upływie 14 dni od ich umieszczenia w schronisku, jeżeli wiek i stan zdrowia pozwala zwierzęciu na taki zabieg oraz podskórne wszczepienie mikroczipa, wprowadzenie nr mikroczipa do bazy danych;
8) w przypadku zgłoszenia się właściciela/ opiekuna zwierzęcia zwrot zwierzęcia przez Wykonawcę;
9) przekazanie zwierząt do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem, zdolnym zapewnić im opiekę i ochronę oraz należyte warunki bytowe uwzględniające potrzeby zwierzęcia (umowa adopcyjna);
10) prowadzenie dokumentacji osób, które stały się posiadaczami zwierząt przez adopcję;
11) przyjmowanie zwierząt odebranych w trybie przewidzianym w art. 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt;
12) zapewnienie dożywotniego pobytu zwierzętom przyjętym do schroniska;
13) prowadzenie szczegółowej ewidencji zwierząt przebywających w schronisku, obejmującej:
a) wykaz podmiotu zgłaszającego konieczność odłowu, opis zwierzęcia, w tym jego gatunek, wiek, płeć, maść i oznakowanie, datę przyjęcia do schroniska, dokumentację fotograficzną zwierzęcia, umożliwiającą jego identyfikację,
b) rodzaj wykonanych zabiegów w ramach opieki weterynaryjnej, dane dotyczące kwarantanny,
c) okres przetrzymywania zwierzęcia w schronisku, datę opuszczenia schroniska oraz imię, nazwisko i adres osoby, której przekazano zwierzę pod opiekę,
d) datę śmierci z podaniem przyczyny.
14) wystawianie pisemnych protokołów potwierdzających przyjęcie zwierzęcia, zawierających datę przyjęcia oraz opis zwierzęcia;
15) przekazywanie wraz z fakturą Zamawiającemu zestawienia zawierającego dane
o zwierzętach bezdomnych przyjętych do schroniska (zdjęcia przyjętych zwierząt, krótka informacja dot. losów zwierzęcia) wraz z protokołami potwierdzającymi przyjęcie zwierząt w danym miesiącu;
16) usypianie ślepych miotów bezdomnych zwierząt i zwierząt nieuleczalnie chorych;
17) współpracę z Zamawiającym oraz organizacjami społecznymi, których statutowym celem jest ochrona zwierząt w zakresie programów zwalczania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Góra Kalwaria.
1.2. Zamawiający przewiduje:
1) zapewnienie bezdomnym psom w schronisku dla zwierząt opieki bytowo-weterynaryjnej do czasu znalezienia właściciela – około 120 sztuk;
2) zapewnienie bezdomnym kotom w schronisku dla zwierząt opieki bytowo-weterynaryjnej do czasu przekazania do adopcji – około 45 sztuk;
3) usypianie w schronisku dla zwierząt ślepych miotów bezdomnych psów lub kotów
z dojazdem - około 10 miotów;
4) zapewnienie w schronisku dla zwierząt opieki bytowo-weterynaryjnej innym zwierzętom - około 3 sztuki.
1.3. Ilości, o których mowa w ust. 1.2., mają charakter orientacyjny, oszacowane są na podstawie danych z poprzednich lat. Dane te nie są wiążące dla stron i mogą ulec zmianie. Szacuje się 10 % - ową różnicę (+/-) w przewidywanych ilościach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udziału psów / kotów przekazanych do adopcji (w %) w okresie od 01.01.2024 r. do 30.11.2024 r. w stosunku do łącznej liczby przyjętych do schroniska w okresie od 01.01.2024 r. do 30.11.2024 r.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
14.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach potwierdzenia spełnienia warunku wykazał, że posiada:
a) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt (zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. 2024 poz. 399 z późn. zm.) – dotyczy II części postępowania;
b) Aktualne zezwolenie Burmistrza Miasta i Gminy Góra Kalwaria na świadczenie usługi w zakresie ochrony przez bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Góra Kalwaria - dotyczy I części postępowania;
c) Aktualny wpis schroniska do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1075 z późn. zm.) - dotyczy II części postępowania.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada minimum 1 sprawny technicznie pojazd przeznaczony i przystosowany do przewozu odłowionych psów odpowiadający warunkom określonym w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1580 ze zm.) oraz aktach wykonawczych wydanych na ich podstawie - dotyczy I części postępowania;
b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę, obejmującą odławianie bezdomnych zwierząt za kwotę minimum 35 000 zł brutto - dotyczy I części postępowania;
c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę, obejmującą utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt za kwotę minimum 100.000,00 zł brutto - dotyczy II części postępowania;
d) dysponuje co najmniej 1 osobą, która posiada następujące kwalifikacje tj. lekarzem weterynarii - dotyczy I i II części postępowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r.
poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
b. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
c. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Pzp, wystawionej nie wcześniej 6 miesięcy przed jej złożeniem
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do SWZ oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b. wykaz osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 9 do SWZ);
c. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 10 do SWZ);
d. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt (zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. 2024 poz. 399 z późn. zm.);
e. aktualne zezwolenie Burmistrza Miasta i Gminy Góra Kalwaria na świadczenie usługi w zakresie ochrony przez bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Góra Kalwaria;
f. aktualny wpis schroniska do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1075 z późn. zm.).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1/ W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu
siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, lub podpisem osobistym.
2/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma: Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub
podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:1) zmiany adresu/ siedziby Zamawiającego/ Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych;
2) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływającego na realizację przedmiotu zamówienia;
3) zmiana umowy spowodowana okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, co doprowadziło do powierzenia Wykonawcy usług dodatkowych;
4) wystąpienia siły wyższej lub innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
5) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożnością wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z umową;
6) zmiana umowy dokonana na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 oraz ust. 2 Pzp.
Oprócz zmian dopuszczalnych ustawą Pzp (art. 455 ustawy Pzp) Zamawiający przewiduje zmiany wskazane w § 8 wzoru umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w terminie 17 miesięcy z datą rozpoczęcia od 01lutego 2025 r.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady
(UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014'' albo wpisanego na listę osób i podmiotów, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy wymienionej w ust.2, zwaną dalej „listą” na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu i rozporządzeniu nr 269//2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy
INNE PRZETARGI Z GÓRY KALWARII
więcej: przetargi w Górze Kalwarii »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odławianie, zapewnienie opieki i przygotowanie do adopcji bezdomnych zwierząt w schronisku dla zwierząt pochodzących z terenu Gminy Góra Kalwaria
- ZAPEWNIENIE OPIEKI DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT DOMOWYCH Z TERENU GMINY MIASTO SOCHACZEW
- Opieka lekarsko-weterynaryjna i obsługa medyczna zwierząt w Schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Gliwickiej 20 w Kędzierzynie-Koźlu II
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
- Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Ciechanów
- "ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODŁOWIENIA, ZAPEWNIENIA MIEJSCA I OPIEKI DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ŚWINICE WARCKIE W SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT NA ROK 2025"
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.