Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00341962/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 35 Z ODDZIAŁAMI SPORTOWYMI IM. JANA PARANDOWSKIEGO W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192924229
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wąsowicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-318
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 585523414
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.skwira@sp35.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp35.edu.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0814d7c-6a4e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00335042/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341962/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 372191,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej Nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Wąsowicza 30, 80-318 Gdańsk Wykonawca dostarczy produkty do magazynu (pomieszczenia) na poziomie -1.Część I zamówienia - mięso, wędliny
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 108783,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej Nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Wąsowicza 30, 80-318 Gdańsk Wykonawca dostarczy produkty do magazynu (pomieszczenia) na poziomie -1.Część II zamówienia - Ryby
4.5.3.) Główny kod CPV: 15211100-1 - Świeże filety rybne
4.5.5.) Wartość części: 6238244 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej Nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Wąsowicza 30, 80-318 Gdańsk Wykonawca dostarczy produkty do magazynu (pomieszczenia) na poziomie -1.Część III zamówienia - wyroby garmażeryjne
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 37171,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej Nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Wąsowicza 30, 80-318 Gdańsk Wykonawca dostarczy produkty do magazynu (pomieszczenia) na poziomie -1.Część IV zamówienia = Pieczywo, wyroby piekarskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 14642,03 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej Nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Wąsowicza 30, 80-318 Gdańsk Wykonawca dostarczy produkty do magazynu (pomieszczenia) na poziomie -1.Część V zamówienia - warzywa, owoce
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 29803,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej Nr 35 z Oddziałami Sportowymi im. Jana Parandowskiego w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Wąsowicza 30, 80-318 Gdańsk Wykonawca dostarczy produkty do magazynu (pomieszczenia) na poziomie -1.Część V zamówienia - pozostałe art. spożywcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 62835,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota oferty przekracza kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota oferty przekracza kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35121,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36219,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35121,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ULA FOOD Sp. z o.o. sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040209241
7.3.3) Ulica: ulica Grunwaldzka 40 a
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35121,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione ponieważ wszystkie oferty złożone w postępowaniu na zadanie nr 4 zostały odrzucone.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione ponieważ kwota oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione, ponieważ kwota oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.