eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławkiSukcesywna dostawa oleju napędowego na lata 2024 - 2025 do samochodów, maszyn oraz urządzeń Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o.o. w Sławkach



Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego na lata 2024 - 2025 do samochodów, maszyn oraz urządzeń Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o.o. w Sławkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO REMONOTOWO-USŁUGOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221018753

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Sławki

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-314

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586841226

1.5.8.) Numer faksu: 586841226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gpru-slawki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gpru-slawki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a5c06a9-b8fb-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju napędowego na lata 2024 - 2025 do samochodów, maszyn oraz urządzeń Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o.o. w Sławkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a5c06a9-b8fb-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055496

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPRU-V-31-01/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 776100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego do samochodów, maszyn i urządzeń Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o.o. w Sławkach w ilości z przedziału od 60.000 do 130.000 litrów w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostarczone paliwo winno posiadać własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość, oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa i obowiązującymi normami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2023, poz. 1316), bądź równoważne.
Dostawa oleju napędowego będzie odbywała się w ten sposób, że dostawca będzie ją wykonywał bezpośrednio do zbiornika zamawiającego o pojemności 3500 litrów w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym otrzymaniu zamówienia od Zamawiającego. Minimalna ilość zamawianego paliwa wynosi 1000 litrów. Wykonawca w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji, zobowiązany będzie dostarczyć paliwo do Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o.o. w Sławkach.
Zamówienia, za pośrednictwem telefonu, składane będą w dni robocze w godzinach 7.30 – 15.30. W przypadku zamówienia dostarczonego do Wykonawcy w innym terminie, niż wyżej wskazany Wykonawca może zrealizować zamówienie w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia do godz. 12.00. Powyższe nie stanowić będzie zwłoki w dostawie zamówienia.
Zapłata za otrzymane paliwo będzie następowała przelewem po każdorazowej dostawie na podstawie wystawionej faktury w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 786708,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 801099,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 786708,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoopał Ossowski Stenka Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202727

7.3.3) Ulica: Krasickiego 1

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 786708,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-07 do 2025-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.