eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaDostosowanie Systemu OTAGO - Moduł Pism do obsługi nowych form wysyłki e-doręczeń oraz doręczeń hybrydowych



Ogłoszenie z dnia 2025-02-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostosowanie Systemu OTAGO - Moduł Pism do obsługi nowych form wysyłki e-doręczeń oraz doręczeń hybrydowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amazur@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e374aa1-8ac7-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie Systemu OTAGO - Moduł Pism do obsługi nowych form wysyłki e-doręczeń oraz doręczeń hybrydowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e374aa1-8ac7-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z koniecznością rozszerzenia ZSI
o funkcjonalność e-doręczeń firmy Asseco S.A. OTAGO Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ w Gdańsku, Ul. Jana z Kolna 11 80-864 Gdańsk, Zamawiający zdecydował o wszczęciu Zamówienia w trybie z „wolnej ręki”. Wybór trybu podyktowany jest okolicznością techniczną, bowiem wybrana firma jest producentem ZSI dla Gminy Stalowa Wola (wdrożenie 2018 rok), który będzie podlegał zmianom i jedynym właścicielem praw autorskich
i majątkowych do kodu źródłowego. W związku
z wyżej wskazaną okolicznością, tylko firma będącą dostawcą i twórcą oprogramowania Otago jest zdolna do zmodyfikowania oprogramowania, bez zmiany całego systemu funkcjonującego w Gminie Stalowa
Wola. Właściwą podstawą prawną do powyższego działania i przeprowadzenia zamówienia we wskazanym trybie jest art. 214 ust 1 pkt 1 lit a tj. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki kiedy dostawa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych
o obiektywnym charakterze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.216.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostosowanie Systemu OTAGO - Moduł Pism do obsługi nowych form wysyłki e-doręczeń oraz doręczeń hybrydowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 48220000-6 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A. ul. Jana z Kolna 11 80-864 Gdańsk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180853177

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180369,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.