Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00074972/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
- 2021/BZP 00291973/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095959 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie noclegów dla uczniów odbywających staż i dla wychowawców w ramach projektu "Najlepsi, bo profesjonalni” współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WL na lata 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH I HOTELARSKICH IM. KAZIMIERZA ANDRZEJA JAWORSKIEGO W CHEŁMIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSGiH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000200696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reformacka 13
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 5652706
1.5.8.) Numer faksu: 82 5652706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgihchelm@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsgihchelm.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zsgihchelm.ssdip.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
miejska jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie noclegów dla uczniów odbywających staż i dla wychowawców w ramach projektu "Najlepsi, bo profesjonalni” współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WL na lata 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-450a80a8-c796-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010913/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa noclegowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. "Najlepsi, bo profesjonalni"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074972/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSGiH.2710.36.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 388888,89 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zapewnienie noclegów dla uczniów odbywających staż i dla wychowawców w Pile w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020”, przewidywana liczba uczniów: 26, przewidywana liczba wychowawców: 3, w tym:a) w okresie 11.07.2021r. do 7.08.2021r. 10 uczniów, 1 wychowawca;
b) w okresie lipiec-sierpień 2022r. 8 uczniów, 1 wychowawca;
c) w okresie lipiec-sierpień 2023r. 8 uczniów, 1 wychowawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 97440,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zapewnienie noclegów dla uczniów odbywających staż i dla wychowawców w Poznaniu w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020”, przewidywana liczba uczniów: 20, przewidywana liczba wychowawców: 3, w tym:a) w okresie 11.07.2021r. do 7.08.2021r. 8 uczniów, 1 wychowawca;
b) w okresie lipiec-sierpień 2022r. 6 uczniów, 1 wychowawca;
c) w okresie lipiec-sierpień 2023r. 6 uczniów, 1 wychowawca
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 77280,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zapewnienie noclegów dla uczniów odbywających staż i dla wychowawców w Radomiu w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020”, przewidywana liczba uczniów: 20, przewidywana liczba wychowawców: 3, w tym:a) w okresie 11.07.2021r. do 7.08.2021r. 8 uczniów, 1 wychowawca;
b) w okresie lipiec-sierpień 2022r. 6 uczniów, 1 wychowawca;
c) w okresie lipiec-sierpień 2023r. 6 uczniów, 1 wychowawca
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 77280,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zapewnienie noclegów dla uczniów odbywających staż i dla wychowawców w Toruniu w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020”, przewidywana liczba uczniów: 16, przewidywana liczba wychowawców: 3, w tym:a) w okresie 11.07.2021r. do 7.08.2021r. 6 uczniów, 1 wychowawca;
b) w okresie lipiec-sierpień 2022r. 5 uczniów, 1 wychowawca;
c) w okresie lipiec-sierpień 2023r. 5 uczniów, 1 wychowawca
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 63840,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zapewnienie noclegów dla uczniów odbywających staż i dla wychowawców w Lublinie w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020”, przewidywana liczba uczniów: 16, przewidywana liczba wychowawców: 3, w tym:a) w okresie 11.07.2021r. do 7.08.2021r. 6 uczniów, 1 wychowawca;
b) w okresie lipiec-sierpień 2022r. 5 uczniów, 1 wychowawca;
c) w okresie lipiec-sierpień 2023r. 5 uczniów, 1 wychowawca
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 63840,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zapewnienie noclegów dla uczniów odbywających staż w Chełmie w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020”, przewidywana liczba uczniów: 12, w tym:a) w okresie 11.07.2021r. do 7.08.2021r. 4 uczniów;
b) w okresie lipiec-sierpień 2022r. 4 uczniów;
c) w okresie lipiec-sierpień 2023r. 4 uczniów
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 40320,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58688,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58688,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58688,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48356,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna "Gromada"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007968
7.3.3) Ulica: Pl. Powstańców Warszawy 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA"
jakie przetargi wygrała firma
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65884,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna "Gromada"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007968
7.3.3) Ulica: Pl. Powstańców Warszawy 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA"
jakie przetargi wygrała firma
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36148,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna "Gromada"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007968
7.3.3) Ulica: Pl. Powstańców Warszawy 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA"
jakie przetargi wygrała firma
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lublin Grand Hotel Management Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122774278
7.3.3) Ulica: Krakowskie Przedmieście 56
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LUBLIN GRAND HOTEL MANAGEMENT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"LUBLIN GRAND HOTEL MANAGEMENT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Podstawowa opieka zdrowotna dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025r.
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Białej Podlaskiej, Chełmie, Włodawie, Lublinie, Hrubieszowie, Tomaszowie Lubelskim, Zamościu w 2025 roku
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku składającego się z dwóch dań i napoju dla uczniów/dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w 2025 roku."
- Lecznictwo szpitalne i ambulatoryjne dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Chełm w 2025 r.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych na potrzeby Zamawiającego 2025
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w miejscowości Włocławek w dniach 29 - 30 stycznia 2025 r.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania w dniach 29 - 30 stycznia 2025 r. w miejscowości Jasło
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.