Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00052936/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00063122/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. 3. Maja 18 we Włocławku na Centrum Aktywizacji i Przedsiębiorczości.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,74555,e79cbf3b27c582d5f0c51e81a2b82562.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. 3. Maja 18 we Włocławku na Centrum Aktywizacji i Przedsiębiorczości.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4adb7823-8987-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035423/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. 3. Maja 18 we Włocławku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt o nazwie "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. 3 Maja 18 we Włocławku na Centrum Aktywizacji i Przedsiębiorczości" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052936/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.57.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na przebudowie i rozbudowie budynku zlokalizowanego we Włocławku przy ul. 3. Maja 18, który ma służyć jako Centrum Aktywizacji i Przedsiębiorczości.
W zakres zamówienia wchodzą roboty:
1) rozbiórkowe,
2) budowlane,
3) roboty sanitarne,
4) instalacje wentylacji i klimatyzacji,
5) instalacje elektryczne i teletechniczne,
6) wykonanie przyłączy sanitarnych,
7) zagospodarowanie terenu.
Roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, będą realizowane w ścisłej zabudowie miejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15189172,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8900000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamaro sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191347652
7.3.3) Ulica: Kartuska 213
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-122
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAMARO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KAMARO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8900000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Wymiana okien w Domu Studenta oraz naprawa dachu na budynku dydaktycznym
- Dostawa sprzętu specjal. (samochodu asenizacyjnego) w ram. zad.: "Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanal. na terenie Gm. Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalj."
- OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO
- Budowa ulicy Brzezinowej na odcinku od ulicy Mielęcińskiej do ulicy Letniej we Włocławku
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa ulicy Energetyków na odcinku od ulicy Hutniczej do przejścia podziemnego dla pieszych pod torami kolejowymi
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Dąbrówka i msc. Borek - obszar skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435K oraz nr 1428K i szkoły w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Budowa mieszkań wspomaganych na terenie osiedla przy ul. Orląt Lwowskich w Nysie
- Budowa sieci dróg gminnych nr 106529L oraz 112435L w miejscowości Kalinówka, Wilczopole, Kazimierzówka, Kliny - ETAP I
- Budowa drogi gminnej nr 112440L w miejscowości Wilczopole, Kalinówka, Głusk
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3675W w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od końca m. Józefin do skrzyżowania z drogą Kotuń - Wilczonek"
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody Śliwnik
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.