Og³oszenie z dnia 2025-04-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00203237/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody ¦liwnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³omice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770391
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Konstytucji 3 maja
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³omice
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-320
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48683769027
1.5.8.) Numer faksu: +48683769027
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://malomice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody ¦liwnik
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aebd58fe-0282-4ca3-b77a-ebfee370ea68
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00202652
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00195299/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody ¦liwnik
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aebd58fe-0282-4ca3-b77a-ebfee370ea683.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowenia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez rz±dow± Platformê e-Zamówienia zapewniaj±c± obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za
po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwanej dalej Platform±. Platforma jest dostêpna pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezp³atne.
10.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia , dostêpny na stronie internetowej
http://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
10.3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-
Zamówienia, ani logowania do Platformy.
10.4. Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów
lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymaga technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju , Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r, w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.
10.5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w paragrafie 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r . w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymaga technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporz±dza siê w
postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych przekazuje siê jako za³±czniki.
10.6. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB
(wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10.7. Preferowane formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 150 MB w formatach : .doc, .docx, .pdf, .zip.
10.8. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje
stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym
i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliki „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
Dalsze informacje w zakresie wymagañ technicznych i organizacyjnych zawarte s± w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Ma³omice pl. Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Ma³omice;
z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na siê skontaktowaæ:
inspektor@4consul.com.pl *;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
prowadzonym w trybie podstawowym, poni¿ej progów unijnych;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy z dnia 11wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.1605 z pó¼n. zm. ), zwana dalej „ustaw± Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub
podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie pe³nobran¿owej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmuj±cych Przebudowy i rozbudowê stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci ¦liwnik gm. Ma³omice o ¶redniej wydajno¶ci uzdatniania 80 m3/h oraz maksymalnej wydajno¶ci dystrybucji 60m3/h wraz z przebudow± istniej±cego ujêcia wody oraz budowie obiektów towarzysz±cych niezbêdnych dla funkcjonowania stacji uzdatniania (dz. nr 656, 664, 666, 658 obrêb ¦liwnik).
Przedmiot zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji obejmuje miedzy innymi:
1) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie umo¿liwiaj±cym uzyskanie pozwolenia na budowê lub zg³oszenia w odpowiednim organie administracji budowlanej. Podstaw± wykonania dokumentacji jest Program Funkcjonalno – U¿ytkowy (PFU). Jako¶æ i standard materia³ów, wyrobów i urz±dzeñ musi byæ nie gorszy ni¿ opisany w PFU. Za³±cznikiem do opracowanej przez Wykonawcê dokumentacji projektowej musi byæ wykaz przewidzianych w dokumentacji projektowej materia³ów, wyrobów i urz±dzeñ podaj±cy ich parametry techniczne i producentów wraz z odniesieniem siê do ich opisu zawartego w PFU. Parametry tych produktów nie mog± byæ gorsze ni¿ wynikaj±ce z PFU. Je¿eli wyst±pi³aby konieczno¶æ zaprojektowania innych rodzajów robót ni¿ przewidziane w PFU, to rozwi±zania projektowe dotycz±ce tych robót musz± odpowiadaæ standardowi robót wystêpuj±cym w PFU.
2) uzyskanie wszystkich niezbêdnych dla opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wymaganych prawem i przepisami decyzji administracyjnych, warunków technicznych, uzgodnieñ, opinii i sprawdzeñ dokumentacji. Wszelkie niezbêdne materia³y wnioski, uzgodnienia i opinie wymagane dla realizacji prac projektowych, Wykonawca pozyskuje we w³asnym zakresie w ramach wynagrodzenia okre¶lonego w z³o¿onej ofercie,
3) zapewnienie, o ile wymagaj± tego przepisy, by w opracowaniu uczestniczy³y osoby maj±ce uprawnienia w odpowiedniej specjalno¶ci,
4) skoordynowanie wszystkich projektów bran¿owych oraz rozwi±zanie ewentualnych kolizji,
5) opracowanie i przekazanie Zamawiaj±cemu dokumentacji projektowej w liczbie i formie nastêpuj±cej:
a) zatwierdzony projekt budowlany (wszystkie bran¿e) wraz z pozwoleniem na budowê – 4 egz. + wersja elektroniczna,
b) projekt wykonawczy/techniczny (wszystkie bran¿e) – 4 egz. + wersja elektroniczna,
c) Instrukcjê BHP, operat p.po¿, Instrukcje obs³ugi, eksploatacji urz±dzeñ technologicznych oraz elektroenergetycznych – 4 egz. + wersja elektroniczna,
d) Operaty wodnoprawne i decyzje – 2 egz. + wersja elektroniczna,
e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz. + wersja elektroniczna,
f) kosztorysy w wersji szczegó³owej i uproszczonej oraz przedmiary – po 3 egz. + wersja elektroniczna,
Forma wersji elektronicznej:
• rysunki i schematy w formacie *.dwg oraz *.pdf
• opisy, zestawienia i specyfikacje w formacie *.doc/*.xls oraz *.pdf
• kosztorysy w formacie *.ath oraz *.pdf
• decyzje w formacie *.pdf
6) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach i przekazanie jej Zamawiaj±cemu w terminie odbioru koñcowego ca³ego zadania.
Przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych obejmuje miedzy innymi:
1) wykonanie wszystkich zaprojektowanych obiektów i infrastruktury zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
2) rozruch SUW,
3) uzyskanie jako¶ci parametrów wody uzdatnionej zgodnych z wymogami Ministra Zdrowia z dn. 07.12.2017 Dz.U. 2017 poz. 2294 przy za³o¿onych wielko¶ciach eksploatacyjnych,
4) uzyskanie zawiadomienia organu nadzoru budowlanego, i¿ nie wnosi sprzeciwu co do zakoñczenia budowy obiektów i przyst±pienia do u¿ytkowania.
Zakres rzeczowy obejmuje równie¿:
1) wykonanie wszelkich robót zwi±zanych z zagospodarowaniem placu budowy i organizacj± zaplecza administracyjno -socjalnego oraz magazynowego, produkcyjnego zgodnie z przepisami BHP i p.-po¿., bie¿±c± konserwacjê maszyn i urz±dzeñ oraz utrzymywanie obiektów tymczasowych w nale¿ytym stanie,
2) rozliczenie kosztów zu¿ycia wody i energii elektrycznej. Koszt mediów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy ponosi Wykonawca,
3) wykonanie wszelkich robót tymczasowych wynikaj±cych z organizacji robót, ich utrzymywanie w nale¿ytym stanie i rozbiórkê oraz prac towarzysz±cych robotom podstawowym,
4) zabezpieczenie terenu na czas ich wykonania przed osobami postronnymi, a w szczególno¶ci przeciwdzia³ania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody wyrz±dzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania budowy,
5) wykonanie wszelkich badañ niezbêdnych dla udokumentowania wymaganej jako¶ci wykonanych robót i wbudowanych materia³ów,
6) przygotowanie obiektu i wszelkich dokumentów le¿±cych po stronie Wykonawcy zwi±zanych z procedur± zg³oszenia do u¿ytkowania obiektu budowlanego stosownie do prawa budowlanego, udzia³ w czynno¶ciach dokonywanych przez powo³ane do tego organy oraz wykonywanie wszelkich czynno¶ci pokontrolnych wydanych przez te organy,
7) przeniesienie znaków osnowy geodezyjnej przypadku, gdy znaki te znajduj± siê na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiaj±cym i Starostwem Powiatowym w ¯aganiu,
8) wymagan± przepisami i warunkami technicznymi obs³ugê geodezyjn± budowy wraz z geodezyjn± inwentaryzacj± powykonawcz±,
9) opracowanie, uzgodnienie projektów tymczasowej organizacji ruchu z w³a¶ciwymi zarz±dcami dróg,
10) oznakowanie budowy zgodnie z projektami tymczasowej organizacji ruchu,
11) odtworzenie stanu pierwotnego dróg w zwi±zku z wykonywaniem robót, g³ówne uwarunkowania w tym zakresie zostan± uzgodnione z zarz±dcami dróg,
12) organizacjê i koordynacjê ca³ego procesu budowlanego w ramach wykonawstwa inwestycji,
13) wykonanie wszelkich robót zwi±zanych z likwidacj± placu budowy i jego zaplecza po zakoñczeniu robót oraz uporz±dkowaniem terenu budowy i zaplecza w sposób zgodny z wymogami Zamawiaj±cego,
14) dokonanie rozruchu ca³ego obiektu w tym wszystkich zabudowanych pomieszczeñ, dostarczenie instrukcji obs³ugi wraz z odpowiednim przeszkoleniem pracowników u¿ytkownika oraz zapewnienie nadzoru, serwisu i gwarancji dla eksploatacji zamontowanych urz±dzeñ. Wykonanie w okresie rêkojmi i gwarancji wymaganych przez producentów zamontowanych urz±dzeñ przegl±dów, konserwacji tych urz±dzeñ oraz ewentualnych napraw wszelkich urz±dzeñ zarówno wewn±trz, jak i na zewn±trz obiektu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody pitnej
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3,7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) najni¿sza cena - 60 %,= 60 pkt
b) okres gwarancji jako¶ci - 40 %= 40 pkt
a1)
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma – 60 pkt, ka¿da nastêpna oferta oceniana bêdzie na podstawie wzoru:
cena najni¿sza spo¶ród z³o¿onych ofert
Warto¶æ pkt oferty n = ------------------------------------------- x 60 % x 100
cena oferty badanej n
Wyliczona punktacja za cenê zostanie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku ;
b1) Okres gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane, wbudowane materia³y oraz zamontowane urz±dzenia bêdzie oceniany
w nastêpuj±cy sposób :
za 36 miesiêcy Wykonawca otrzyma 0 pkt,
za 48 miesiêcy Wykonawca otrzyma 20 pkt.
za 60 miesiêcy Wykonawca otrzyma 40 pkt.
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesi±ce. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcê w formularzu oferty okresu na jaki Wykonawca udziela Gwarancji jako¶ci
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca udziela gwarancji jako¶ci na minimalny okres 36 miesiêcy.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy jak 60 miesiêcy, oferta otrzyma maksymaln± liczbê punktów jak za
60 miesiêcy gwarancji i taka warto¶æ zostanie przyjêta do umowy, w przypadku wyboru oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust.1 Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, w zakresie:1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± jak : 2 000 000 z³ (dwa miliony z³otych);
2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli :
- wyka¿e siê, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wykona³ co najmniej dwa zadania w formule zaprojektuj i wybuduj polegaj±ce na budowie, przebudowie, rozbudowie stacji uzdatniania wody o ¶redniej wydajno¶ci uzdatniania 60 m3/h ;
- dysponuje personelem, który bêdzie uczestniczy³ w wykonywaniu zamówienia tj. co najmniej jedn± osob± uczestnicz±c± w realizacji zamówienia, która bêdzie pe³niæ funkcjê Projektanta bran¿y sanitarnej, posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do projektowania wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, wystarczaj±ce do realizacji przedmiotu zamówienia);
- co najmniej 1 osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia tj. pe³niæ funkcjê projektanta bran¿y konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, wystarczaj±ce do realizacji przedmiotu zamówienia);
- co najmniej 1 osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia tj. pe³niæ funkcjê projektanta, posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, wystarczaj±ce do realizacji przedmiotu zamówienia);
- co najmniej 1 osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia tj. pe³niæ funkcjê Kierownika Budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, wystarczaj±ce do realizacji przedmiotu zamówienia);
- co najmniej 1 osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia tj. pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, wystarczaj±ce do realizacji przedmiotu zamówienia;
- co najmniej 1 osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia tj. pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, wystarczaj±ce do realizacji przedmiotu zamówienia);
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert± :
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestry S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru- w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Uwaga! Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli i Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc±
bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, i o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
2) je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w podpunkcie poprzedzaj±cym : pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów( Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1078), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert±:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu ( zgodnie z art. 125 ust.1 Pzp ) -za³. nr 2 SWZ,
Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) dokument (aktualna polisa lub inny dokument) potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± jak 2 000 000 z³. ( dwa miliony z³otych)
2) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami , o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, - za³. nr 5 SWZ;
3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakres wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami -za³. nr 6 SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia1) W ofercie Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia podaj± nazwy Firm wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie i wskazuj± Pe³nomocnika do ich reprezentacji ;
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (za³. nr 2 SWZ). O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstawy prawnych wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy;
4) Je¿eli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego
dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
.Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ustawy Pzp dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie :1) Zmiany w zakresie podwykonawstwa: Wykonawca mo¿e zmieniæ zakres
podwykonawstwa, podwykonawcê, lub zrezygnowaæ z Podwykonawcy, z
zastrze¿eniem spe³nia warunków okre¶lonych w § 13 umowy, a dot.
podwykonawstwa.
W przypadku gdy zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu,
Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, przedstawiaj±c Zamawiaj±cemu dokumenty wymagane w ofercie na potwierdzenie tego warunku, z dat± nie pó¼niejsz± ni¿ wyst±pienie w/w zmian;
2) zmiana w zakresie Personelu Wykonawcy :
- Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ zmiany osób pe³ni±cych funkcje projektantów lub kierownika budowy/ kierowników robót, je¿eli uzna ¿e osoby te nie wykonuj± nale¿ycie swoich obowi±zków.
Wykonawca zobowi±zany jest zmieniæ wskazan± osobê na inn± osobê z wymaganymi uprawnieniami, w terminie 7 dni od dnia otrzymania ¿±dania Zamawiaj±cego.
Zmiana osoby pe³ni±cej funkcje kierownika budowy oraz kierownika robót mo¿e nast±piæ poprzez pisemne o¶wiadczenie z³o¿one drugiej stronie. Zmiana taka nie wymaga do swojej wa¿no¶ci formy aneksu do niniejszej umowy.
Zmiana osób pe³ni±cych w/w funkcjê mo¿e nast±piæ poprzez pisemne o¶wiadczenie z³o¿one drugiej stronie. Zmiana taka nie wymaga do swojej wa¿no¶ci formy aneksu do umowy. Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ stosowne dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie wymaganych uprawnieñ.
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany.
3. Zmiany postanowieñ umownych nie mog± prowadziæ do zmiany charakteru umowy.
4. Zmiany dokonane z naruszeniem warunków okre¶lonych w punkcie 9.3 SWZ podlegaj± uniewa¿nieniu ( z zastrze¿eniem zmian dopuszczonych ustaw± Pzp oraz zmian nieistotnych), a na miejsce uniewa¿nionych wchodz± postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-08 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-08 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-06
INNE PRZETARGI MA£OMICE
wiêcej: przetargi MA£OMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. D³ugiej 7, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu w Z³otym Stoku"
- Razem mo¿emy wiêcej - integracja spo³eczna w Gminie Józefów
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z monta¿em magazynu energii i instalacji pompy ciep³a na potrzeby Szpitala Chorób P³uc w Pilchowicach.
- Uporz±dkowanie gospodarki ¶ciekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Czê¶æ I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowni± ¶cieków w miejscowo¶ciach S³awoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie dzia³alno¶ci edukacyjnej Planetarium ¦l±skiego Parku Nauki - etap II
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.