Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00049410/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096071 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wybranych pomieszczeń, wytypowanych drzwi akustycznych i wejściowych do pomieszczeń, korytarzy i holu, WC ogólnodostępnego w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 30
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy we Wrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-046
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71-37-04-295
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wroclaw.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont wybranych pomieszczeń, wytypowanych drzwi akustycznych i wejściowych do pomieszczeń, korytarzy i holu, WC ogólnodostępnego w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 302.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71e8b027-ad6c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000013/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont wybranych pomieszczeń,wytypowanych drzwi akustycznych i wejściowych do pomieszczeń, korytarzy, holu,WC ogólnodostępnego w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049410/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG.2502-7/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1048396,43 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 548851,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie wybranych pomieszczeń budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1/Podwale29,30:
- korytarze i hole segmentu A budynku: 1,2,i 3 piętro,
- klatka schodowa nr 1 na styku segmentu A i B – znajdująca się pomiędzy 3 i 4
piętrem,
- klatka schodowa nr 2 przy holu segmentu A – znajdująca się pomiędzy 1 i 4
piętrem,
- klatka schodowa nr 3 na końcu segmentu A – pomiędzy poziomem piwnic i 2
piętrem,
- WC ogólnodostępny damski i męski nr 8 i 10 – na parterze segmentu A,
- wytypowane pomieszczenia na wszystkich kondygnacjach segmentu A, jedynie w zakresie drobnych prac remontowych.
Powierzchnia użytkowa pomieszczeń objętych remontem wynosi 3 063,18 m2.
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane i wykończeniowe, a w tym:
- Roboty demontażowe i rozbiórkowe (m.in. wytypowane drzwi, elementy
wykończeniowe i instalacyjne remontowanych łazienek nr 8 i 10, wymieniane
ścianki działowe)
- Roboty posadzkarskie – przygotowanie podłoża, nowe posadzki z płytek
ceramicznych, ułożenie fragmentu posadzki parkietowej
- Roboty okładzinowe – okładziny gk (odtworzenie ścianek działowych w nowej
technologii), kamienne (trawertynowe), okładziny z płytek ceramicznych
- Roboty tynkarskie naprawcze oraz nowe tynki dekoracyjne
- Roboty malarskie na tynkach ścian i sufitów – z przygotowaniem podłoża (w
tym: malarski motyw dekoracyjny na ścianie holu 1 piętra)
- Roboty malarskie na elementach stalowych grzejniki, rury c.o.) – z
przygotowaniem podłoża
- Roboty ślusarskie – podwyższenie balustrady schodów do wymaganej
wysokości, wykonanie i montaż narożników ochronnych kotwionych,
projektowanych indywidualnie
- Roboty renowacyjne (wytypowane parapety wewnętrzne, balustrady i poręcze
schodów, wytypowane drzwi, cokoły betonowe, drewniane obudowy
grzejników)
- Montaż nowej stolarki (wytypowane drzwi i naświetla drewniane oraz drzwi
specjalne – akustyczne o indywidualnym wyrazie plastycznym) i innych
elementów drewnianych (obudowy grzejników)
- Roboty instalacyjne remontowe dotyczące łazienek nr 8 i 10: wod.-kan.,
instalacja wentylacji mechanicznej, wymiana grzejników co.o. oraz wymiana
wytypowanych grzejników na klatce schodowej nr 2
- Roboty montażowe wyposażenia łazienek nr 8 i 10 (lustra, pojemniki na papier
itp.)
- Montaż nowej stolarki okiennej PVC.
3. Budynek będzie użytkowany w trakcie prowadzenia remontu. W związku z tym, że roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie, w godzinach pracy Sądu, tj. od 7:30 do 15:30 mogą być wykonywane tylko te roboty, które nie będą zakłócać pracy Sądu.
4. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
1) dokumentacja projektowa składająca się z:
a) projektu wykonawczego,
b) przedmiaru robót,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zostały wykonane przez AUTORSKĄ PRACOWNIĘ ARCHITEKTURY „LINEA’’ ANNA MORASIEWICZ z siedzibą przy ul. gen. Ludwika Mierosławskiego 9, 51-682 Wrocław.
Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załącznik nr 1 do SWZ i są jej integralną częścią.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 829432,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1019506,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 829432,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Remos S.C. Dariusz Moskowski Katarzyna Moskowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Katarzyna Moskowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942998155
7.3.3) Ulica: ul. Braniborska 14
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-680
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMOS S.C. DARIUSZ MOSKOWSKI KATARZYNA MOSKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
REMOS S.C. DARIUSZ MOSKOWSKI KATARZYNA MOSKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 829432,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.